Dat had ze in het programma ook al gezegd.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:49 schreef ben34567 het volgende:
Ga het niet posten maar Chiara stuurt me in DM dat febo er inderdaad grote favoritisme op nahoudt. Wat een shitshow de laatste weken
Klopt maar ze bevestigt dat haar mening daarover nog niet veranderd isquote:Op donderdag 9 maart 2023 12:51 schreef marky het volgende:
[..]
Dat had ze in het programma ook al gezegd.
Ik ook nietquote:Op donderdag 9 maart 2023 12:51 schreef Ireth het volgende:
"Elk jaar is er een febo avond" Aldus Jason...
Ik heb daar geen actieve herinnering aan???
Zou je me dat prive willen sturen?quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:49 schreef ben34567 het volgende:
Ga het niet posten maar Chiara stuurt me in DM dat febo er inderdaad grote favoritisme op nahoudt. Wat een shitshow de laatste weken
Maar misschien wil die Jolien er (nog) niet uit hebben??quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:03 schreef Hoylei het volgende:
Als Danny niet met Kamer vs Kamer bezig was geweest, had hij toch wel gewoon Jolien erop gezet? Die wilde hem er letterlijk uithebben en heeft dat meerdere malen direct uitgesproken, dat moet hij toch gezien hebben...
Je kan ook nu al stoppen met kijken he. Zijn nog andere programma's op videoland de komende 3 dagen wat je kan gaan kijken.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:41 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Verschrikkelijk veel afhakers nu die slijmbal weer de hele dag in beeld is. Goeie zet hoor van RTL Videoland. Mijn abo loopt gelukkig af over 3 dagen en zal ook niet meer verlengd worden.
Nee joh! BB wist dat er wraak werd genomen als Danny in het huis kwam. Dat is allang besproken met Chelsea en Chayron. Heeft weken kunnen kijken naar de polls en naar de uitslagen en alle gesprekken.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:03 schreef Hoylei het volgende:
Als Danny niet met Kamer vs Kamer bezig was geweest, had hij toch wel gewoon Jolien erop gezet? Die wilde hem er letterlijk uithebben en heeft dat meerdere malen direct uitgesproken, dat moet hij toch gezien hebben...
Nou dat dus. Lees contineu dat het programma verpest is, dat ze niet meer kijken maar ondertussen wel commentaar geven op wat er in beeld isquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Je kan ook nu al stoppen met kijken he. Zijn nog andere programma's op videoland de komende 3 dagen wat je kan gaan kijken.
Erger me er ondertussen aan. Alsof je verplicht bent te kijken naar de streams. Je gaat toch niet tegen je zin iets kijkenquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou dat dus. Lees contineu dat het programma verpest is, dat ze niet meer kijken maar ondertussen wel commentaar geven op wat er in beeld is![]()
En ondertussen zit ik Danny steeds meer op te hemelen als tegen reactiequote:Op donderdag 9 maart 2023 13:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Erger me er ondertussen aan. Alsof je verplicht bent te kijken naar de streams. Je gaat toch niet tegen je zin iets kijken
Je moet toch begrijpen dat als je 2 maanden lang naar de livestream kijkt en er dan plots oneerlijke beslissingen worden genomen door de productie het moeilijk is van niet te klagen. Ja stoppen met kijken kan maar je hebt ondertussen wel 2 maanden van uw leven verspild.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Erger me er ondertussen aan. Alsof je verplicht bent te kijken naar de streams. Je gaat toch niet tegen je zin iets kijken
Je hebt in die 2 maanden niks anders gedaan wat de moeite waard was?? Echt serieus 2 maanden verspild? Dus de kwaliteit van je leven hangt af van een tv programma waar anderen zitten die geen moer te doen hebben?quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:13 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Je moet toch begrijpen dat als je 2 maanden lang naar de livestream kijkt en er dan plots oneerlijke beslissingen worden genomen door de productie het moeilijk is van niet te klagen. Ja stoppen met kijken kan maar je hebt dan wel 2 maanden van uw leven verspild.
Jonnie boer ( Danny) weet wat hij doetquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:14 schreef Jockari het volgende:
Dat is niet grillen wat Danny doet, dat is vlees in volle vlam blakeren tot asresten.
Wat hij bedoelde als je kalverstraat uitkomt op de dam en dan ga je de nieuwendijk opquote:Op donderdag 9 maart 2023 12:26 schreef Jockari het volgende:
Bart kent Amsterdam behoorlijk goed zo te horen.
Mooi hequote:Op donderdag 9 maart 2023 13:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou dat dus. Lees contineu dat het programma verpest is, dat ze niet meer kijken maar ondertussen wel commentaar geven op wat er in beeld is![]()
Toch lang genoeg naar de livestream gekeken die nu naar mijn gevoel beter ingevuld kan worden met meer sportschool; andere films en series etcquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je hebt in die 2 maanden niks anders gedaan wat de moeite waard was?? Echt serieus 2 maanden verspild? Dus de kwaliteit van je leven hangt af van een tv programma waar anderen zitten die geen moer te doen hebben?
Ik kijk omdat ik het programma leuk vind enhoe harden men tegen een bewoner is, hoe meer ik die bewoner ga ophemelenen waarderen. Zonder COS was ik überhaupt niet gaan kijkenquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:18 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Toch lang genoeg naar de livestream gekeken die nu naar mijn gevoel beter ingevuld kan worden met meer sportschool; andere films en series etcIk ben gewoon heel analytisch dus ik voel mij bedrogen na de recente ontwikkelingen in BB. Had ik dat van in het begin geweten had ik nooit beginnen kijken. Alleen als je fan bent van Danny of iemand anders van de rode kamer zal je er geen graten in zien maar dat is dan gekleurd door favoritisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |