quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:54 schreef Jockari het volgende:
Charlotte twijfelt of het Lindsey is of MA. Charlotte is zo zeker dat ik vermoed dat nu ook zichzelf verdenkt en MA.
Maar Ali heeft niets gedaan aan die taartquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:48 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik vraag me wel af wat er gebeurt als iemand Ali heeft benoemd.
Hij had samen met Bart die sm, ondanks hij niets gedaan heeft.
Zou oneerlijk zijn naar Bart als ze hier voor afgestraft worden..
Volgens mij had hij wel geholpen met het verzamelen van ingredienten en recept uit brievenbus, niet veel maar voor ali zijn doen best watquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar Ali heeft niets gedaan aan die taart
Samen bakken is toch meer dan alleen de ingrediënten verzamelen? Hij was gewon in slaap gevallenquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:03 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Volgens mij had hij wel geholpen met het verzamelen van ingredienten en recept uit brievenbus, niet veel maar voor ali zijn doen best wat
Uhuh, ik vond het mooiquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Samen bakken is toch meer dan alleen de ingrediënten verzamelen? Hij was gewon in slaap gevallen
quote:
Ik schat in dat bart wel beter weetquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]ook slim bedacht dat hij tegen Bart zei dat hij de mensen uit de keuken heeft gehouden
Nog drieweekjes dan mag ze weer naar hem toe, als ze er voor de tijd niet uit gestemd wordtquote:
Ze kan ook gewoon zelf opstappenquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog drieweekjes dan mag ze weer naar hem toe, als ze er voor de tijd niet uit gestemd wordt
Kan, ik wilde het positief houdenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |