Aha ja kijk dit jaar minder daarquote:Op donderdag 9 maart 2023 20:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
Twitter en FB stond er vol mee [ twitter ]
Ja dan is mijn gezicht ijskoud, mijn huis is niet echt goed geïsoleerd geloof ik. Heb het koud met 21.5 eb lager ga ik nietquote:Op donderdag 9 maart 2023 20:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit hier onder fleecedekentjes omdat ik pertinent weiger hoger te gaan dan 20...
weet je wat ik al een poosje vermoed, Lindsey heeft een afspraak met BB gemaakt , dat de camera in de douche niet op haar is. in het filmje zie je duidelijk dat de cam op Jolien blijft terwijl Lindsey aan praten is, bij anderen doen ze altijd gewoon de douche met camera omdat je toch niets kan zienquote:
Ik zat idd die stream t kijken en ze stond nog voor het deurtje toen ging de camera al naar de gangquote:Op donderdag 9 maart 2023 20:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
weet je wat ik al een poosje vermoed, Lindsey heeft een afspraak met BB gemaakt , dat de camera in de douche niet op haar is. in het filmje zie je duidelijk dat de cam op Jolien blijft terwijl Lindsey aan praten is, bij anderen doen ze altijd gewoon de douche met camera omdat je toch niets kan zien
huh, ik ben al bij 18 minuten, moet je even naar alle afleveringen en dan naar de laatste gaanquote:
misschien zo https://v2.videoland.com/big-brother-p_2328/aflevering-52-c_43115quote:
Waarom dacht je dat?quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:06 schreef Jockari het volgende:
Tot mijn verbazing houdt MA zich wel echt goed. Dacht dat die als een pudding in elkaar zou zakken.
Ja en MA krijgt geen aandacht hahaquote:Op donderdag 9 maart 2023 20:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart verteld nog wat over zijn over motor bouw hobby
Ali zei van wel hahaquote:Op donderdag 9 maart 2023 20:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Hebben ook heel veel gedaan vandaag
Weliswaar koudere vingertjes gezien die boven het fleecedeken hangenquote:Op donderdag 9 maart 2023 20:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit hier onder fleecedekentjes omdat ik pertinent weiger hoger te gaan dan 20...
Denk ik ook idd. Ik heb haar 1x haar haar uit het knotje zien halen was helemaal in het begin daarna nooit meer gezien. Vermoed dat ze dat niet fijn vind en dat liever niet op beeld heeft. Maar wel apart dat dat soort afspraken te maken zijn blijkbaar.quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
weet je wat ik al een poosje vermoed, Lindsey heeft een afspraak met BB gemaakt , dat de camera in de douche niet op haar is. in het filmje zie je duidelijk dat de cam op Jolien blijft terwijl Lindsey aan praten is, bij anderen doen ze altijd gewoon de douche met camera omdat je toch niets kan zien
Alles kan bij de FEBOquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Denk ik ook idd. Ik heb haar 1x haar haar uit het knotje zien halen was helemaal in het begin daarna nooit meer gezien. Vermoed dat ze dat niet fijn vind en dat liever niet op beeld heeft. Maar wel apart dat dat soort afspraken te maken zijn blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |