abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208303728
quote:
7s.gif Op donderdag 9 maart 2023 18:54 schreef ledn81 het volgende:

[..]
Voor mij ook. Moet af en toe ff op een tandenstoker bijten om die narigheid even te doorstaan en dit soort filmpjes op twitter te gooien. Weg met die gast uit de hut. Zonde dat dat dit weekend niet lukt. Mag hopen dat het een twist van BB is en ze zich bedacht hebben en er zaterdag niemand uit gaat en Danny weer opbokt. Die brengt echt helemaal niets extra sinds ie binnen is gekomen. De keuken heeft ie zich weer toe geeigend en gaat weer op zijn manier en begint weer sneertjes uit te delen aan bewoners. Rot op met die gast
ja, meer van dit soort filmpjes aub
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_208303729
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 18:53 schreef Ptr67 het volgende:

[..]
Zoals Lindsey met haar slangen-act... "is toch maar om te dissen man"... maar het kot te klein is, als er iets over haar wordt gezegd. Dan wordt ze pisnijdig.
Heeeelemaal mee eens. Dat was gewoon straight up pestgedrag en dat wist ze zelf ook echt wel diep van binnen als je zelfreflecteert. Zo heeft Lindsey al een moment of 4 gehad minstens waar ze flink in de fout ging hiermee. Bullies weten precies hoe ze zich eruit kunnen manoeuvreren. Je hele leven dat karakter, maakt je ook je hele leven getraind en dus erg goed daarin. Allemaal onbewust vaak.

Met de helikopter view zoals wij nu hebben is het duidelijk zichtbaar, maar in het echte leven worden veel mensen makkelijk om de tuin geleid door die tactieken. En wordt iemand er dus ook minder snel op gewezen / mee geconfronteerd denk ik.
Leh-kùr
  donderdag 9 maart 2023 @ 19:01:22 #153
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_208303742
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 18:58 schreef Million_Lights het volgende:
Waar ik net aan denk, hopelijk heeft Ali geen familie in Turkije, met wat er vorige maand is gebeurd.
Of was hij dan op de hoogte gebracht?
Heeft ie niet, is al door zijn familie verklaard en ze wilden ook niet dat ze hem op de hoogte zouden brengen.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_208303747
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 18:58 schreef Million_Lights het volgende:
Waar ik net aan denk, hopelijk heeft Ali geen familie in Turkije, met wat er vorige maand is gebeurd.
Of was hij dan op de hoogte gebracht?
Nee heeft ie niet in die gebieden is bevestigd door familie op zijn insta. Dus hij hoefde niet op de hoogte gebracht te worden
pi_208303751
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 19:00 schreef Gerrie_55 het volgende:

[..]
_O- _O- _O- _O-
wij snappen elkaar :Y
pi_208303758
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 18:47 schreef b_engeltje het volgende:

[..]
Werd toch ook in de live gezegd 1 april
Nee hoor. Nooit gehoord daar.
Allemaal cabaretteketet!
pi_208303771
quote:
16s.gif Op donderdag 9 maart 2023 18:57 schreef rinardo het volgende:

[..]
Dat wilde ik net zeggen, Danny wil eigenlijk bereiken dat mensen negatief gaan kijken naar Jason, maar het publiek gaat hem door dit soort acties juist meer op handen dragen, en Danny had dit kunnen weten, want waarom is Jason in 1e instantie zo popijopie geworden? juist doordat hij gepest werd
Danny heeft altijd blijven ontkennen dat Jason werd gepest, en ging zelfs verder dat Jason een makkelijke manier had gevonden om de kijker aan zijn zijde te hebben.

Misschien dat Danny "denkt" dat de kijkers hier ook zo over denken nu dat hij het gezegd heeft.

Blijft wel raar gezien de vriendschap tussen Danny & Chayron, dat beiden een zogezegde andere opinie hebben over Jason.
pi_208303772
Mooi verhaal weer van mimi en weer een ex enzo
pi_208303773
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 18:49 schreef marky het volgende:

[..]
Dat volgevreten hoofd van Danny vergalt mijn plezier om streams te kijken.
Uitzetten dan
pi_208303794
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 19:03 schreef Ireth het volgende:
Kan er geen "klaag hier over alles wat oneerlijk is" topic geopend worden?? Tis zo'n 95%negatief gezeik hier de laatste dagen. En als je er geen klote meer aan vind en je leven en kijkgenot hierdoor verpest is: kijk dan niet :{w
mee eens, heb ook nog maar weinig zin in de cos door deze eindeloze zinloze discussie.
pi_208303809
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2023 19:00 schreef Willewa het volgende:

[..]
Heeeelemaal mee eens. Dat was gewoon straight up pestgedrag en dat wist ze zelf ook echt wel diep van binnen als je zelfreflecteert. Zo heeft Lindsey al een moment of 4 gehad minstens waar ze flink in de fout ging hiermee. Bullies weten precies hoe ze zich eruit kunnen manoeuvreren. Je hele leven dat karakter, maakt je ook je hele leven getraind en dus erg goed daarin. Allemaal onbewust vaak.

Met de helikopter view zoals wij nu hebben is het duidelijk zichtbaar, maar in het echte leven worden veel mensen makkelijk om de tuin geleid door die tactieken. En wordt iemand er dus ook minder snel op gewezen / mee geconfronteerd denk ik.
of je hebt de schare mensen die dergelijk gedrag direct doorzien; maar niet gehoord worden.
pi_208303820
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 18:43 schreef b_engeltje het volgende:
Half offtopic:
Heeft ali vandaag nog zijn vliegtuig gehad?
Uitgesteld naar zaterdag.
  donderdag 9 maart 2023 @ 19:08:43 #163
476296 Kayro
Love my life...
pi_208303852
quote:
16s.gif Op donderdag 9 maart 2023 19:00 schreef rinardo het volgende:

[..]
ja, meer van dit soort filmpjes aub
Veul meer👍
pi_208303884
Knip Off topic
[/quote]
MODedit, niet persoonlijk worden

[ Bericht 30% gewijzigd door Dotteke op 09-03-2023 19:16:41 ]
  Moderator donderdag 9 maart 2023 @ 19:12:51 #165
388664 crew  Dotteke
pi_208303906
Wat is het hier toch negatief de laatste dagen. Hoevaak ik wel niets lees ik kijk niet meer, ik vind er niets meer aan. Een hoop getier over Danny en het feit dat hij terug is gekomen en het spel weer mee mag spelen. Dat het allemaal niet eerlijk is.

Mensen dit is een spel en de productie bepaald hoe het spel gaat, vind je het leuk blijf je kijken, baal je zo erg dat je er geen zak meer aan vindt ook goed. Dan kijk je niet meer. Maar de hele dag roepen ik kijk niet meer is ook niet leuk om keer op keer te lezen hier in de COS.

Maar laat het dan voor de mensen die het wel leuk vinden ook leuk blijven en hier dingen lezen die over de stream gaan en niet alleen de frustratie die mensen voelen door wat de programma makers besloten hebben.

Op het spel hebben we geen invloed, maar wel hoe het hier gaat. Post gezellig over de streams en hoe het iets positiever. `als ik op tv iets niet leuk vind zet ik hem ook op een andere zender of uit

[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 09-03-2023 19:41:05 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_208303912
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 18:57 schreef wolffie het volgende:
Danny mag zaterdag weer naar huis van mij, daarna lindsey charlotte jolien ali mich bart en als winnaar Jason😄

Maar verwacht dat er een Belg wint.
Exact mijn gedachte, ook die volgorde. Maar ja dat kan dus al niet. 1 van je (en mijn) top 3 gaat zaterdag dus al 🤷🏻♂
Leh-kùr
pi_208303917
Rapunzel commandeert Bart wat er nog moet en niet moet in huis. Weg Met haar, doet thuis ook niets anders dan diensten inschakelen.

pi_208303937
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 19:12 schreef Dotteke het volgende:
Wat is het hier toch negatief de laatste dagen. Hoevaak ik wel niets lees ik kijk niet meer, ik vind er niets meer aan. Een hoop getier over Danny en het feit dat hij terug is gekomen en het spel weer mee mag spelen. Dat het allemaal niet eerlijk is.

Mensen dit is een spel en de productie bepaald hoe het spel gaat, vind je het leuk blijf je kijken, baal je zo erg dat je er geen zak meer aan vindt ook goed. Dan kijk je niet meer. Maar de hele dag roepen ik kijk niet meer is ook niet leuk om keer op keer te lezen hier in de COS.

Maar laat het dan voor de mensen die het wel leuk vinden ook leuk blijven en hier dingen lezen die over de stream gaan en niet alleen de frustratie die mensen voelen door wat de programma makers besloten hebben.

Op het wel hebben we geen invloed, maar wel hoe het hier gaat. Post gezellig over de streams en hoe het iets positiever. `als ik op tv iets niet leuk vind zet ik hem ook op een andere zender of uit
Het ging specifiek over recent gedrag van Danny weer richting Jason imo.
Leh-kùr
  donderdag 9 maart 2023 @ 19:15:01 #169
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208303946
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 19:03 schreef Koos1958 het volgende:

[..]
Uitzetten dan
Schakel standaard naar de andere stream
  donderdag 9 maart 2023 @ 19:15:01 #170
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_208303947
quote:
10s.gif Op donderdag 9 maart 2023 19:04 schreef Monique___ het volgende:

[..]
mee eens, heb ook nog maar weinig zin in de cos door deze eindeloze zinloze discussie.
Het ergeren aan bepaalde bewoners in een RLS hoort er toch ook bij. En dat het hier dan besproken wordt toch ook.
Ik ben het met je eens dat het soms een beetje teveel wordt, maar dat waait wel weer over.
Jij ook?
pi_208303948
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 19:11 schreef Polleke1234 het volgende:

[..]
MODedit, niet persoonlijk worden
Oke na Danny is dit wel de druppel .
pi_208303981
quote:

Op het wel hebben we geen invloed, maar wel hoe het hier gaat. Post gezellig over de streams en hoe het iets positiever. `als ik op tv iets niet leuk vind zet ik hem ook op een andere zender of uit
Amen _O_
pi_208303983
Ik heb ook mijn ideeën over die zet van BB ivm Danny, maar beperk me momenteel wat ik op de streams zie. Anders blijven we bezig natuurlijk.
  donderdag 9 maart 2023 @ 19:18:12 #174
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208303989
quote:

Dit ging toch echt over de streams. Ali die het opzetje geeft en Danny die met zijn glijer colgate smile richting Lindsey kijkt en Jason die richting Ali van zich af bijt.
pi_208304005
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 19:05 schreef Ptr67 het volgende:

[..]
of je hebt de schare mensen die dergelijk gedrag direct doorzien; maar niet gehoord worden.
Zeker. Alleen komt dat denk ik ook omdat vaak ook een horde het dénkt te weten en niks meer anders wil zien en vervolgens toch fout zit. Die verpesten het vaak. Soortgelijk fenomeen zie je altijd en overal.

We kunnen niet in elkaars hoofden kijken en weten of iemand goed en logisch geredeneerd heeft of op onderbuik en negatieve inslag/paranoia.
Leh-kùr
  Moderator donderdag 9 maart 2023 @ 19:19:53 #176
388664 crew  Dotteke
pi_208304013
Nu graag weeer over de streams en laat die persoonlijke aanvallen maar achterwege
pi_208304036
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 19:03 schreef Ireth het volgende:
Kan er geen "klaag hier over alles wat oneerlijk is" topic geopend worden?? Tis zo'n 95%negatief gezeik hier de laatste dagen. En als je er geen klote meer aan vind en je leven en kijkgenot hierdoor verpest is: kijk dan niet :{w
Ik blijf het oneerlijk vinden en blijf het af en toe zeggen dat ie op moet bokken als daar op de stream aanleiding toe is. Hij hoort daar gewoon echt niet niet meer in die hut.
Geef me maar een ban als dat hier niet meer mag @Dotteke
Negatief gezeik is er overal op twitter en FB op het moment. Ik vind persoonlijk het negatieve gezeik op Mies erg overdreven en onnodig. Die gast speelt het spel zoals het zou moeten dit jaar. Maar word nu overal uitgekotst.
Mede daarom kom ik idd ook al veel minder hier.
Laat gewoon lekker iedereen zijn frusttratie uiten. Altijd overal op moeten reageren levert idd oeverloze discussies op. Je HOEFT niet overal op te reageren.
Op twitter flikker ik iedereen op negeren die ik irritant vind of die begint te 'zuigen'. O-)
  Moderator donderdag 9 maart 2023 @ 19:21:39 #178
388664 crew  Dotteke
pi_208304043
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2023 19:18 schreef marky het volgende:

[..]
Dit ging toch echt over de streams. Ali die het opzetje geeft en Danny die met zijn glijer colgate smile richting Lindsey kijkt en Jason die richting Ali van zich af bijt.
Ik heb het niet over een specifiek bericht maar over de laatste dagen
pi_208304284
Ik denk wel dat het exit MA is zaterdag, toch jammer.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208304327
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2023 19:18 schreef marky het volgende:

[..]
Daar hadden Ireth & Dotteke het ook niet over...
pi_208304347
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 19:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk wel dat het exit MA is zaterdag, toch jammer.
Ik ook, maar weet niet goed hoe de italiaanse gemeenschap (vooral in vlaanderen) gaat reageren. Heb geen zicht op italiaanse gemeenschap in Nederland.
  donderdag 9 maart 2023 @ 19:39:01 #182
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_208304395
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 19:37 schreef Jockari het volgende:

[..]
Ik ook, maar weet niet goed hoe de italiaanse gemeenschap (vooral in vlaanderen) gaat reageren. Heb geen zicht op italiaanse gemeenschap in Nederland.
Uitgaande van de polls zou MA moeten vertrekken, maar als we de trend van de afgelopen 2 weken blijven volgen zal ie wel als 1e gesaved gaan worden..
  Moderator donderdag 9 maart 2023 @ 19:39:08 #183
388664 crew  Dotteke
pi_208304397
quote:
7s.gif Op donderdag 9 maart 2023 19:20 schreef ledn81 het volgende:

[..]
Ik blijf het oneerlijk vinden en blijf het af en toe zeggen dat ie op moet bokken als daar op de stream aanleiding toe is. Hij hoort daar gewoon echt niet niet meer in die hut.
Geef me maar een ban als dat hier niet meer mag @:Dotteke
Negatief gezeik is er overal op twitter en FB op het moment. Ik vind persoonlijk het negatieve gezeik op Mies erg overdreven en onnodig. Die gast speelt het spel zoals het zou moeten dit jaar. Maar word nu overal uitgekotst.
Laat gewoon lekker iedereen zijn frusttratie uiten. Altijd overal op moeten reageren levert idd oeverloze discussies op. Je HOEFT niet overal op te reageren.
Op twitter flikker ik iedereen op negeren die ik irritant vind of die begint te 'zuigen'. O-)
En dat mag gewoon

[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 09-03-2023 19:48:14 ]
pi_208304447
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 19:39 schreef Ireth het volgende:

[..]
Uitgaande van de polls zou MA moeten vertrekken, maar als we de trend van de afgelopen 2 weken blijven volgen zal ie wel als 1e gesaved gaan worden..
Daarom dat ik ook altijd blijf herhalen... hemelsbreed verschil tussen mensen die stemmen en mensen die stemmen en op polls klikken.
pi_208304481
quote:
7s.gif Op donderdag 9 maart 2023 19:20 schreef ledn81 het volgende:

[..]
Geef me maar een ban als dat hier niet meer mag @:Dotteke
Ban hoeft voor mij voor jou niet @ledn81 , maar ik wordt wel moe over dat oeverloos gediscussieer over BB en Danny, en de gevolgen.
Zoals Jason eerder zei, het is niet Danny als persoon, maar BB die die deze zet heeft gedaan.
Bedankt trouwens voor je bijdragen van "filmpjes".
pi_208304600
quote:

[..]
hahahaha ja dit
pi_208304652
quote:

[..]
Krijgt misschien de Chiara-stemmen achter zich, maar ook geen idee hoe dat zit met die volgers.
  donderdag 9 maart 2023 @ 19:51:22 #188
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_208304701
Ik vraag me trouwens af hoe hoog die gasrekening daar is. Ze lopen er allemaal bij alsof het al half zomer is?
  donderdag 9 maart 2023 @ 19:52:36 #189
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208304742
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 19:49 schreef Jockari het volgende:

[..]
Krijgt misschien de Chiara-stemmen achter zich, maar ook geen idee hoe dat zit met die volgers.
Denk dat het niet genoeg gaat zijn. In de polls zie je nu dat Ali fans op Bart aan het stemmen zijn en nog komt het maar net boven Jason uit.
pi_208304745
oke het is 19.50 en ze gaan naar bed, wat zei Danny ook al weer in de live, hij ging de boel wat gezelliger maken daar, daar zou hij voor zorgen, dat doe je toch niet door om 19.50 naar bed te gaan
pi_208304758
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 19:51 schreef Ireth het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe hoog die gasrekening daar is. Ze lopen er allemaal bij alsof het al half zomer is?
In Amsterdam is een kuub gas goedkoper dan een shirt van de merken die zij dragen, wist je dat niet?
  donderdag 9 maart 2023 @ 19:54:18 #192
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_208304784
quote:
16s.gif Op donderdag 9 maart 2023 19:52 schreef rinardo het volgende:
oke het is 19.50 en ze gaan naar bed, wat zei Danny ook al weer in de live, hij ging de boel wat gezelliger maken daar, daar zou hij voor zorgen, dat doe je toch niet door om 19.50 naar bed te gaan
Ow ik dacht dat ze nog gingen hottubben??
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 9 maart 2023 @ 19:55:17 #193
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_208304807
Das de derde keer dat ik die mossel hoor _O-
pi_208304821
quote:
16s.gif Op donderdag 9 maart 2023 19:52 schreef rinardo het volgende:
Ze gaan in hottub
  donderdag 9 maart 2023 @ 19:56:04 #195
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_208304831
quote:
19s.gif Op donderdag 9 maart 2023 19:53 schreef B00STER het volgende:

[..]
In Amsterdam is een kuub gas goedkoper dan een shirt van de merken die zij dragen, wist je dat niet?
Geen idee wat ze dragen, merkjes zijn afgeplakt :P
pi_208304851
quote:
Ja idd ze hebben de kachel vaak op 28 staan ,ik zet hem hier op 20.5
pi_208304855
quote:
Energie crisis zal voorbij zijn zeker ?
  donderdag 9 maart 2023 @ 19:57:53 #198
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_208304878
Passagiers tellen = fout.

Hoe vaak is de bus gestopt..
pi_208304885
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 19:56 schreef Ireth het volgende:

[..]
Geen idee wat ze dragen, merkjes zijn afgeplakt :P
Dat zegt op zich al genoeg. Zal geen 'Wibra' staan.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 19:55 schreef Ireth het volgende:
Das de derde keer dat ik die mossel hoor _O-
En ik zat heerlijk onschuldig naar het ping-pong-ping-pong te luisteren. Dank u voor dit 'beeld' in mijn hoofd te plaatsen...
pi_208304953
quote:
19s.gif Op donderdag 9 maart 2023 19:58 schreef B00STER het volgende:

[..]
Dat zegt op zich al genoeg. Zal geen 'Wibra' staan.
[..]
En ik zat heerlijk onschuldig naar het ping-pong-ping-pong te luisteren. Dank u voor dit 'beeld' in mijn hoofd te plaatsen...
Om B00ster even te helpen met zijn perikel... kan je misschien het beeld inprenten van Jason Biggs (Jim Levenstein) met zijn taart in American Pie. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')