Ik blijf het oneerlijk vinden en blijf het af en toe zeggen dat ie op moet bokken als daar op de stream aanleiding toe is. Hij hoort daar gewoon echt niet niet meer in die hut.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:03 schreef Ireth het volgende:
Kan er geen "klaag hier over alles wat oneerlijk is" topic geopend worden?? Tis zo'n 95%negatief gezeik hier de laatste dagen. En als je er geen klote meer aan vind en je leven en kijkgenot hierdoor verpest is: kijk dan niet
Ik heb het niet over een specifiek bericht maar over de laatste dagenquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:18 schreef marky het volgende:
[..]
Dit ging toch echt over de streams. Ali die het opzetje geeft en Danny die met zijn glijer colgate smile richting Lindsey kijkt en Jason die richting Ali van zich af bijt.
Daar hadden Ireth & Dotteke het ook niet over...quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:18 schreef marky het volgende:
[..]
Dit ging toch echt over de streams. Ali die het opzetje geeft en Danny die met zijn glijer colgate smile richting Lindsey kijkt en Jason die richting Ali van zich af bijt.
Ik ook, maar weet niet goed hoe de italiaanse gemeenschap (vooral in vlaanderen) gaat reageren. Heb geen zicht op italiaanse gemeenschap in Nederland.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk wel dat het exit MA is zaterdag, toch jammer.
Uitgaande van de polls zou MA moeten vertrekken, maar als we de trend van de afgelopen 2 weken blijven volgen zal ie wel als 1e gesaved gaan worden..quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ook, maar weet niet goed hoe de italiaanse gemeenschap (vooral in vlaanderen) gaat reageren. Heb geen zicht op italiaanse gemeenschap in Nederland.
En dat mag gewoonquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik blijf het oneerlijk vinden en blijf het af en toe zeggen dat ie op moet bokken als daar op de stream aanleiding toe is. Hij hoort daar gewoon echt niet niet meer in die hut.
Geef me maar een ban als dat hier niet meer mag @:Dotteke
Negatief gezeik is er overal op twitter en FB op het moment. Ik vind persoonlijk het negatieve gezeik op Mies erg overdreven en onnodig. Die gast speelt het spel zoals het zou moeten dit jaar. Maar word nu overal uitgekotst.
Mede daarom kom ik idd ook al veel minder hier.
Laat gewoon lekker iedereen zijn frusttratie uiten. Altijd overal op moeten reageren levert idd oeverloze discussies op. Je HOEFT niet overal op te reageren.
Op twitter flikker ik iedereen op negeren die ik irritant vind of die begint te 'zuigen'.
Daarom dat ik ook altijd blijf herhalen... hemelsbreed verschil tussen mensen die stemmen en mensen die stemmen en op polls klikken.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Uitgaande van de polls zou MA moeten vertrekken, maar als we de trend van de afgelopen 2 weken blijven volgen zal ie wel als 1e gesaved gaan worden..
Ban hoeft voor mij voor jou niet @ledn81 , maar ik wordt wel moe over dat oeverloos gediscussieer over BB en Danny, en de gevolgen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik blijf het oneerlijk vinden en blijf het af en toe zeggen dat ie op moet bokken als daar op de stream aanleiding toe is. Hij hoort daar gewoon echt niet niet meer in die hut.
Geef me maar een ban als dat hier niet meer mag @:Dotteke
Negatief gezeik is er overal op twitter en FB op het moment. Ik vind persoonlijk het negatieve gezeik op Mies erg overdreven en onnodig. Die gast speelt het spel zoals het zou moeten dit jaar. Maar word nu overal uitgekotst.
Mede daarom kom ik idd ook al veel minder hier.
Laat gewoon lekker iedereen zijn frusttratie uiten. Altijd overal op moeten reageren levert idd oeverloze discussies op. Je HOEFT niet overal op te reageren.
Op twitter flikker ik iedereen op negeren die ik irritant vind of die begint te 'zuigen'.
hahahaha ja ditquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Uitgaande van de polls zou MA moeten vertrekken, maar als we de trend van de afgelopen 2 weken blijven volgen zal ie wel als 1e gesaved gaan worden..
Krijgt misschien de Chiara-stemmen achter zich, maar ook geen idee hoe dat zit met die volgers.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Denk dat het niet genoeg gaat zijn. In de polls zie je nu dat Ali fans op Bart aan het stemmen zijn en nog komt het maar net boven Jason uit.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Krijgt misschien de Chiara-stemmen achter zich, maar ook geen idee hoe dat zit met die volgers.
In Amsterdam is een kuub gas goedkoper dan een shirt van de merken die zij dragen, wist je dat niet?quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:51 schreef Ireth het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe hoog die gasrekening daar is. Ze lopen er allemaal bij alsof het al half zomer is?
Ow ik dacht dat ze nog gingen hottubben??quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:52 schreef rinardo het volgende:
oke het is 19.50 en ze gaan naar bed, wat zei Danny ook al weer in de live, hij ging de boel wat gezelliger maken daar, daar zou hij voor zorgen, dat doe je toch niet door om 19.50 naar bed te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ze gaan in hottubquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:52 schreef rinardo het volgende:
oke het is 19.50 en ze gaan naar bed, wat zei Danny ook al weer in de live, hij ging de boel wat gezelliger maken daar, daar zou hij voor zorgen, dat doe je toch niet door om 19.50 naar bed te gaan
Geen idee wat ze dragen, merkjes zijn afgeplaktquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
In Amsterdam is een kuub gas goedkoper dan een shirt van de merken die zij dragen, wist je dat niet?
Ja idd ze hebben de kachel vaak op 28 staan ,ik zet hem hier op 20.5quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:51 schreef Ireth het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe hoog die gasrekening daar is. Ze lopen er allemaal bij alsof het al half zomer is?
Energie crisis zal voorbij zijn zeker ?quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:51 schreef Ireth het volgende:
Dat zegt op zich al genoeg. Zal geen 'Wibra' staan.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen idee wat ze dragen, merkjes zijn afgeplakt
En ik zat heerlijk onschuldig naar het ping-pong-ping-pong te luisteren. Dank u voor dit 'beeld' in mijn hoofd te plaatsen...quote:
Om B00ster even te helpen met zijn perikel... kan je misschien het beeld inprenten van Jason Biggs (Jim Levenstein) met zijn taart in American Pie.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat zegt op zich al genoeg. Zal geen 'Wibra' staan.
[..]
En ik zat heerlijk onschuldig naar het ping-pong-ping-pong te luisteren. Dank u voor dit 'beeld' in mijn hoofd te plaatsen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |