Je bent de enige niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 00:43 schreef chufi het volgende:
Ik ben weer eens in tranen ...
@:merel .. sterkte .. je had een lieve moeder
Idd, ik weet nog dat we haar probeerden over te halen om naar de meet te komen.quote:
Ze was zo met MaryMouse begaan ook ...quote:Op dinsdag 7 maart 2023 00:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik weet nog dat we haar probeerden over te halen om naar de meet te komen.
Wat zijn er toch een hoop muizen op fok.quote:
waren.. 1 over ofquote:Op dinsdag 7 maart 2023 01:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat zijn er toch een hoop muizen op fok.
Ik heb wel ff een traantje gelaten netquote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:06 schreef D. het volgende:
Ben er ook behoorlijk sip van
Onze paden kruisten elkaar al sinds één van de eerste Big Brothers, in meerdere RLS’en, R49 en natuurlijk hier in 40+
We hadden niet intensief contact, maar wel altijd leuk en humorvol.
Weer een vaste waarde van Fok die ons is ontvallen…
Een groot gemis voor julliequote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Da’s ook zo ongeveer het enige dat ik kan zeggen
Kut
Ik heb ook even een traantje gelaten.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 00:43 schreef chufi het volgende:
Ik ben weer eens in tranen ...
@:merel .. sterkte .. je had een lieve moeder
Een pols zonder defecten.quote:
Bij een breuk krijg je meestal gips... nu moet je zelf maar zien te voorkomen dat je m teveel beweegt... beterschap iigquote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een pols zonder defecten.
Dus een zware kneuzing.
Weet niet wat beter is, breuk of kneuzing
Ik heb weleens gehoord dat je van een kneuzing veel langer last houdt, maar je hebt er last van dus dat is sowieso balen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus een zware kneuzing.
Da verhaal gaat vaak over ribben... die kunnen sws niet in het gips... maar 15 jaar na dato heb ik er nog steeds last vanquote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehoord dat je van een kneuzing veel langer last houdt, maar je hebt er last van dus dat is sowieso balen.
Sterkte dan maar ...quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus een zware kneuzing.
Ow klok, klepelquote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Da verhaal gaat vaak over ribben... die kunnen sws niet in het gips... maar 15 jaar na dato heb ik er nog steeds last van
Een breuk is beter omdat botten echt goed aan elkaar kunnen groeien en goed doorbloed zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus een zware kneuzing.
Neuj, ik heb andere plannen. Die terroristen moeten zichzelf maar irriteren.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat er nog iemand mee, zaterdag protesteren in den haag?
Bedoeling is zoveel mogelijk terroristen irriteren, en er is keuze uit 2 groepen dan.
Wat voor plannen heb jij?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Neuj, ik heb andere plannen. Die terroristen moeten zichzelf maar irriteren.
Jij zit ook niet op een logische plek voor sneeuw hequote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:18 schreef engine het volgende:
Ik wil het wel hebben![]()
Maar hier sneeuwt het niet
Ik heb het net doorgestuurd.quote:
Geen Sneuw pop dusquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:21 schreef Aoibhin het volgende:
Hier sneeuwde het ook even![]()
Maar het blijft niet liggen
https://nos.nl/artikel/24(...)nprotest-in-den-haagquote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat er nog iemand mee, zaterdag protesteren in den haag?
Bedoeling is zoveel mogelijk terroristen irriteren, en er is keuze uit 2 groepen dan.
Dat telt dus nietquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:21 schreef Aoibhin het volgende:
Hier sneeuwde het ook even![]()
Maar het blijft niet liggen
Ja blijkbaar nietquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij zit ook niet op een logische plek voor sneeuw he
Dat is wel mooi ja. Ze zoeken het onderling maar uit.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:28 schreef pullup het volgende:
Dat is wel leuk 2 van die tegengestelde groepjes richting den Haag
Die dombos mochten nietquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:23 schreef pullup het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)nprotest-in-den-haag
Die dombos komen eindelijk op het idee om het aantal trekkers te beperken tot 2
Ze wilden er 5000 meenemen
Vind ik prima, ik heb nog niet genoeg voor de eerste sneeuwbalquote:
Do you wanna build a snowman?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Vind ik prima, ik heb nog niet genoeg voor de eerste sneeuwbal
Hier helemaal nadaquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Vind ik prima, ik heb nog niet genoeg voor de eerste sneeuwbal
Kleffe kleddernatte zooi was hetquote:
Nee ik wil een sneeuwballengevechtquote:
Dan moet het naast sneeuwen ook vriezen anders plakt de sneeuw nietquote:
Mwa, gaat voorlopig niet meer gebeuren denk ikquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan moet het naast sneeuwen ook vriezen anders plakt de sneeuw niet
Ik had vanmorgen wel ijspegels als vingers op de fietsquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:08 schreef Loveable het volgende:
[..]
Mwa, gaat voorlopig niet meer gebeuren denk ik
Oh jij ook in de racequote:
Dat voelt wel vies, als je handschoenen aan hebt en het is eigenlijk te warm er voorquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen wel ijspegels als vingers op de fiets
En op de terugweg andersom, veel te warme handschoenen door het zonnetje.
Ja zag het net ook, zeker ook een leuke. Ik heb geen inspiratie. Nog een ronde en dan is het topic vol denk ik.quote:
Dat heb ik ook vaak ik doe er een paar dagen over, soms denk ik laat maarquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:17 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja zag het net ook, zeker ook een leuke. Ik heb geen inspiratie. Nog een ronde en dan is het topic vol denk ik.
Ik zal voor je duimen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik had gisteren een sollicitatie verstuurd waarop ik vandaag al werd gebeld omdat ze me wilden uitnodigen voor een sollicitatie
Lekker snel!
Volgende week een afspraak
Ik had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik had gisteren een sollicitatie verstuurd waarop ik vandaag al werd gebeld omdat ze me wilden uitnodigen voor een sollicitatie
Lekker snel!
Succesquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Lekker snel!
Oh fijn en leuk zeg.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Lekker snel!
Spannend! Veel succesquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Lekker snel!
Mooi mooiquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Lekker snel!
Alvast veel succes.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:31 schreef Deisyy het volgende:
Zo lief van jullie, bedankt!
Dit is heel toevallig ook het bedrijf waar ik vorig jaar was aangenomen, maar waar ik de baan heb laten gaan omdat mijn collega langdurig ziek werd. Ik vind het een heel leuk bedrijf, dit is een andere, maar ook hele leuke vacature.
Zo dat is idd snel.. die baan heb je zo in de pocketquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Lekker snel!
Dat denk ik ook, meant to be.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:35 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Alvast veel succes.![]()
En soms moet iets gewoon zo zijn.
Maar als ze uitgaan is het net te koudquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:15 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dat voelt wel vies, als je handschoenen aan hebt en het is eigenlijk te warm er voor
Leuk! En veel succes!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:31 schreef Deisyy het volgende:
Dit is heel toevallig ook het bedrijf waar ik vorig jaar was aangenomen, maar waar ik de baan heb laten gaan omdat mijn collega langdurig ziek werd. Ik vind het een heel leuk bedrijf, dit is een andere, maar ook hele leuke vacature.
Dank je wel. Mij lijkt het ook een pluspunt, heb er wel over nagedacht en toch besloten weer te reageren.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Leuk! En veel succes!
Je hebt in iedergeval de vorige keer laten zien dat je loyaal aan je werkomgeving bent. Een groot pluspunt in deze tijd.
Ja, je hebt op een moment dat je huidige werkgever je hard nodig had je eigenbelang opzij gezet. Volgens mij wordt elke werkgever wel blij van dit soort medewerkers.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je wel. Mij lijkt het ook een pluspunt, heb er wel over nagedacht en toch besloten weer te reageren.
Wanneer begin je?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Lekker snel!
Tof! Succesquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Lekker snel!
Hij is vast ergens anders weer heel goed inquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:49 schreef aloa het volgende:
Ik vind dit eigenlijk best wel sneu voor die jongen![]()
[ twitter ]
Vast een hele slimme jongen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is vast ergens anders weer heel goed in
Alle begin is moeilijkquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:49 schreef aloa het volgende:
[ twitter ]
Ja. Dit is iemand laten aanmodderen. Geef iemand een duidelijke instructie en het gaat wel goed.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:49 schreef aloa het volgende:
[ twitter ]
Heb gehoord dat hij nog bezig isquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:49 schreef aloa het volgende:
[ twitter ]
Ik heb jaren papier vanuit de kelder gehaald en dat was 6 pallets ofzo. Je moet het even weten en ook een deur aan gort geredenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. Dit is iemand laten aanmodderen. Geef iemand een duidelijke instructie en het gaat wel goed.
Geen mooier vermaak dan leedvermaak zullen we maar zeggen.
Ja, met een zware pallet douwt zo’n ding wel door ja.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb jaren papier vanuit de kelder gehaald en dat was 6 pallets ofzo. Je moet het even weten en ook een deur aan gort gereden
Je ligt wel in de markt als je dat kan besturenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, met een zware pallet douwt zo’n ding wel door ja.
Dat had ik rap gemute jaquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alle begin is moeilijk
Wat een irritant klote muziekje
Ok ik heb gewoonlijk wel het geluid aan om te beginnenquote:
Verstandig, ik werd er bijna net zo nerveus van als die jongenquote:
Is vaak zo met dat soort filmpjes. Ellendige muziek eronderquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verstandig, ik werd er bijna net zo nerveus van als die jongen
Leuk, Dees. Veel succes!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je wel. Mij lijkt het ook een pluspunt, heb er wel over nagedacht en toch besloten weer te reageren.
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Lekker snel!
Wat ontzettend tof zeg!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:31 schreef Deisyy het volgende:
Veel plezierquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Lekker snel!
Absoluut!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Je ligt wel in de markt als je dat kan besturen
quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Wat ontzettend tof zeg!Echt alsof het zo moest zijn inderdaad!
Thanks!quote:
Meisjes die vragen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wie is die Mark over wie je het hebt?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:45 schreef chufi het volgende:
Morgen glad in het zuiden .... Mark doe je wel voorzichtig
Je bent de enige niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
Daar kom ik echt nooit.
2 keer was teveel
Dat magquote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
Daar kom ik echt nooit.
2 keer was teveel
Ik vind 1 wel genoegquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
Van Dale ~~~~~~~
Een Koentje doen: een topic volledig lam leggen door één of meerdere posts, zonder de intentie hebben dit te doen.
Gelukkig maarquote:
Pas 5 jaar oud die opmerking jaquote:
Koen plaatste regelmatig een bericht en daarna bleef het stil.quote:
Het ging over jou. Had je weer ergens gesolliciteerd?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet veel als een topic wordt lam gelegd.
Grote stad zekerquote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Er zit er hier wel 1 zie ik net.
Jaquote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:29 schreef maily het volgende:
[..]
Het ging over jou. Had je weer ergens gesolliciteerd?
Gaat goed met je quote.quote:
Ja echt welquote:Op woensdag 8 maart 2023 02:04 schreef Steven_Stil het volgende:
Veel te jong en nog volop druk met van alles en dan ineens weg.
ja echt wel ...quote:Op woensdag 8 maart 2023 02:18 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Een Fok! monument , het usernummer zegt alles eik.
Das kut .. had je die dan .quote:Op woensdag 8 maart 2023 02:22 schreef Steven_Stil het volgende:
De straatverlichting doet het ook al niet meer hier.
Wat goooeeeedddddd!!!!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Lekker snel!
Ja heb een knul in mijn team 1 jaar ouder die ik leuk vind. Hij is nu tijdelijk uit ons team met een ander project bezig. Maar we zoeken elkaar wel steeds op zeg maarquote:
Go for itquote:Op woensdag 8 maart 2023 07:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja heb een knul in mijn team 1 jaar ouder die ik leuk vind. Hij is nu tijdelijk uit ons team met een ander project bezig. Maar we zoeken elkaar wel steeds op zeg maar
Ik niet helaas, zit nooit op kantoorquote:Op woensdag 8 maart 2023 07:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook wel een paar van meegemaakt
Weet niet goed hoe en ook een beetje angst om afgewezen te worden. Dat ik het mij in mijn hoofd haal ofzoquote:
Spelen met TL buizenquote:
Leukquote:Op woensdag 8 maart 2023 06:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
Goedemorgen, vandaag zie ik mijn kantoor hottie weer. Extra vroeg opstaan dus
Hier sneeuwt het welquote:Op woensdag 8 maart 2023 07:13 schreef pullup het volgende:
Anyways, ik ben op pad![]()
Beter sneeuwt het hier niet vandaag
Go get him!quote:Op woensdag 8 maart 2023 07:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja heb een knul in mijn team 1 jaar ouder die ik leuk vind. Hij is nu tijdelijk uit ons team met een ander project bezig. Maar we zoeken elkaar wel steeds op zeg maar
Wel uit de buurt van bezemkasten blijven.quote:Op woensdag 8 maart 2023 07:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat leukquote:Op woensdag 8 maart 2023 07:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Graag gedaan hoorquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goedemorgen zeg![]()
Meteen wakker, en bedankt
Of hij krijgt eindelijk ramenquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als die haar kop stoot in zijn bunker stort de boel in...
Wat hebben die dakpannen je misdaan?quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:03 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemiddag. Zou ook wel wat dakpannen doormidden willen koppen momenteel. Maar denk dat de arboarts dat niet ok vindt.
Net een potje verloren met tafelvoetbal met 9-10. Speelde de pannen vh dak maar toch op een vieze manier verloren.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat hebben die dakpannen je misdaan?
Lekker nog een keer doen en dan wel winnenquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Net een potje verloren met tafelvoetbal met 9-10. Speelde de pannen vh dak maar toch op een vieze manier verloren.
Ben jij van de vereniging tot behoud van dakpannen?quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker nog een keer doen en dan wel winnen
Veel beter voor jou en je dakpannen
#safetheroofpansquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ben jij van de vereniging tot behoud van dakpannen?
Weet jij wel hoe nuttig die zijn?quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ben jij van de vereniging tot behoud van dakpannen?
Best veel hequote:Op woensdag 8 maart 2023 14:52 schreef drakin het volgende:
Koud, ik ben een wintervoorraad aan het aanleggen. Misschien ook weer snert maken ofzo.
Eerst nuts
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die hoeft niet ver te zoeken, als ie honger krijgt!quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:52 schreef drakin het volgende:
Koud, ik ben een wintervoorraad aan het aanleggen. Misschien ook weer snert maken ofzo.
Eerst nuts
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vertel. Ik trek die gast echt niet btwquote:
DOH !!!!!!!!!!!!!quote:
Oh wat ergquote:
Dat moet een hel gewest zijn bij die gast als puber in 1 klsquote:
O das minder, wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus een zware kneuzing.
Pogingen gedaan en ik word super nerveus van die gast.quote:
Je gaat goed bij de onderschriften.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Pogingen gedaan en ik word super nerveus van die gast.
Ja dat snap ik wel. Ik vind ook niet alles leuk, maar toch heeft hij wel leuke sketches.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Pogingen gedaan en ik word super nerveus van die gast.
Ik weet niet zo goed hoe dat werkt. Topic is bijna volquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:21 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Je gaat goed bij de onderschriften.Je hebt me al bijna ingehaald.
Bij een nieuw topic begint een nieuwe telling, maar de laatste foto wordt nog wel meegenomen in de eindstand.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe dat werkt. Topic is bijna vol
Ah okquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:37 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Bij een nieuw topic begint een nieuwe telling, maar de laatste foto wordt nog wel meegenomen in de eindstand.
Ik denk dat je er niet bijster veel aan hebt, bij het gemiddelde straatgevecht, maar wel leuk!quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:27 schreef drakin het volgende:
Dit staat gewoon ergens te koop.
Dus als messen verboden zijn, dan maar je eigen zakkanon mee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Smaken verschillen natuurlijk.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Misschien als ik hem zijn kop zie stoten tegen een deurpost, maar anders echt niet hoor.
Wat vind je van Jochem Meyer? Of Meijer?quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:13 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[..]
Smaken verschillen natuurlijk.
Ik ben zelfs naar een voorstelling van hem geweest.
Ik nog nooit, alleen gezien op het schoolcaberet .... Was een beetje ala Bram en Freek, die toen populair warenquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:13 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[..]
Smaken verschillen natuurlijk.
Ik ben zelfs naar een voorstelling van hem geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook ooit naar Arie en Silvester geweest. Ook geweldig, maar dan weet je dat je als publiek ook niet veilig bent. Er ging een microfoon door de zaal en je bent dan de lul als je ineens die microfoon in je handen hebt en je moet daadwerkelijk iets gaan zeggen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:16 schreef Soury het volgende:
Een collega van me ging ooit naar Waardenberg en de Jong en die zwierde door het publiek. Haar tasje was gepakt en alles ging door de zaal heenJa kut maar ga dan niet, ze spugen ook vla enzo. Ik zou daar al voor passen.
Die heeft ook leuke stukjes.quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat vind je van Jochem Meyer? Of Meijer?
Ik zou dat echt nooit doenquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:21 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit naar Arie en Silvester geweest. Ook geweldig, maar dan weet je dat je als publiek ook niet veilig bent. Er ging een microfoon door de zaal en je bent dan de lul als je ineens die microfoon in je handen hebt en je moet daadwerkelijk iets gaan zeggen.
En een vroegere Paul de Leeuw, ook bij die voorstelling was je niet veilig. Die kon ook aardig door de zaal spugen enz. of iemand in de zeik nemen.
Die lieten tijdens de voorstelling ook camerabeelden zien van bezoekers op de wc's (bij de spiegel) en dan verscheen je ineens vol in beeld. Dat zou in deze tijd echt niet meer kunnen (en mogen).quote:
Of je tegen irritante collegasquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk dat je er niet bijster veel aan hebt, bij het gemiddelde straatgevecht, maar wel leuk!
Op het strand, zandkastelen van je buren kapotknallen
Mijn zwager is een keer bij een voorstelling van hen uit de zaal gelopenquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:16 schreef Soury het volgende:
Een collega van me ging ooit naar Waardenberg en de Jong en die zwierde door het publiek. Haar tasje was gepakt en alles ging door de zaal heenJa kut maar ga dan niet, ze spugen ook vla enzo. Ik zou daar al voor passen.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:25 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Die lieten tijdens de voorstelling ook camerabeelden zien van bezoekers op de wc's (bij de spiegel) en dan verscheen je ineens vol in beeld. Dat zou in deze tijd echt niet meer kunnen (en mogen).
Hier ook alsof ik op de noordpool zitquote:
Sneeuwstorm in een glas water, met hun code oranjequote:Op woensdag 8 maart 2023 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier ook alsof ik op de noordpool zit
Geen sneeuw en ijs te zien meer
Harlingen is een beetje veranderdquote:
Was dit Frankrijk?quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Cool !! het doet me aan deze denken. Ja het is één plaatje [ link | afbeelding ]
Nou ja het was een zee ergensquote:
Dan was het niet in het land waar mario woont.quote:
Dit is wel heel erg denigrerend voor deze geweldige sneeuwstormquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sneeuwstorm in een glas water, met hun code oranje
Lijkt er niet eens opquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Dat was deze![]()
[ afbeelding ]
WKN / Schepen en de elementen
De naam klopt wel iddquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee, maar deze weet ik nog. Was een Nederlands schip..
Zelf in het vet gegooid of bij de snackbar gehaald?quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Beetje simpel. Patat en een Fricandel ofzo..
Airfryerquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelf in het vet gegooid of bij de snackbar gehaald?
Wij hebben niet eens een airfryer of friteuzequote:
Kan je gewoon kopenquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij hebben niet eens een airfryer of friteuze
quote:
Een oven is een airfryerquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij hebben niet eens een airfryer of friteuze
Echt wel en iedereen trapt erinquote:
Airfryer is veel sneller en je eten wordt knapperiger in een airfryer.quote:
Jij snapt hetquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Airfryer is veel sneller en je eten wordt knapperiger in een airfryer.
Brrr.....quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Airfryer is veel sneller en je eten wordt knapperiger in een airfryer.
Lekkere aardappeltjes uit de airfryer, heerlijk!quote:
In de oven met wat vetquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekkere aardappeltjes uit de airfryer, heerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |