SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Allemaal zijn ze stom. Behalve Gloria en Alex.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:52 schreef G-Pier het volgende:
Ik vind Cam uit Modern Family oprecht geen leuk karakter. Echt zo’n geniep nichtje.
Ik ben even verward over hoe ik dit moet interpreterenquote:
T is jouw ttquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben even verward over hoe ik dit moet interpreteren
In dat geval.....quote:
Even de paling strippenquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben even verward over hoe ik dit moet interpreteren
Jammer welquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:17 schreef Bos81 het volgende:
Dat was zojuist een nette en spannende volleybalwedstrijd van de Oranje dames.
Zitten best een paar tussen die ik niet mijn bed zou uitschoppenquote:
Schrijf ze een briefquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zitten best een paar tussen die ik niet mijn bed zou uitschoppen
Ik heb er 2quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:24 schreef Molo het volgende:
Dan is alleen nog de vraag wie het dekbed mag
Maak je wel ontbijt op bed voor haar?quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zitten best een paar tussen die ik niet mijn bed zou uitschoppen
En zij mogen zich met elkaar vermaken?quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:23 schreef Bos81 het volgende:
En ik ga dan natuurlijk braaf op de bank liggen
Nee, ik mag niet op mijn slaapkamer eten van de begeleidingquote:
Formeel eet jij ook niet als je voor iemand anders ontbijt op bed maaktquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik mag niet op mijn slaapkamer eten van de begeleiding
Deze manquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Formeel eet jij ook niet als je voor iemand anders ontbijt op bed maakt
Nee, klopt. Maar daar trappen ze niet inquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Formeel eet jij ook niet als je voor iemand anders ontbijt op bed maakt
IK mag niet eten op de slaapkamer. In de huiskamer welquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:31 schreef Molo het volgende:
Maar waarom mag je in godsnaam niet op je eigen kamer eten? Of zit je ons nou te fucken?
Waarom niet?quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IK mag niet eten op de slaapkamer. In de huiskamer wel
Hier doet ie het wel.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:34 schreef Molo het volgende:
Doet bij meer mensen mobiel de 'MyAT' knop het niet beneden in beeld?
Daar kun je toch een schemaatje voor maken ofzo?quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:32 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben een ontiegelijke rommelkont als ik altijd op mijn slaapkamer zou eten, zouden er borden/glazen e.d van een weeklang op mijn slaapkamer blijven staan.
Ahquote:
Ja, dat doe ik wel.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Daar kun je toch een schemaatje voor maken ofzo?
Maar jij drinkt of snackt dus ook nooit?
Alleen niet in je slaapkamer dusquote:
Zo min mogelijk jaquote:
Droom ze van volleybal vrouwenquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:38 schreef Bos81 het volgende:
Maar, ik ben moe (van mezelf) dus ik ga maar pitten
Slaap lekker!quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:38 schreef Bos81 het volgende:
Maar, ik ben moe (van mezelf) dus ik ga maar pitten
Met chips?quote:
Cavia's weer bezig?quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:40 schreef Koen66 het volgende:
mijn energie is ook below 0
zit ook pas net rustig op de bank
Neinz, met een glas water.quote:
Jeweetz.quote:
onder andere En brave huisman gespeeld door wat klusjes op te knappenquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:02 schreef Molo het volgende:
Tukken
23 uur laat vinden op donderdag
35+ leef
Ajuus!
quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
Van Dale ~~~~~~~
Een Koentje doen: een topic volledig lam leggen door één of meerdere posts, zonder de intentie hebben dit te doen.
Moin.quote:
Nog lange niet, nog lange nietquote:
misschien. ik zit niet alleen op kantoor hequote:Op vrijdag 8 juni 2018 07:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Nog lange niet, nog lange niet
Ga je die recruiter even bellen vandaag?
Pauzes? Toiletgesprekje?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 07:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien. ik zit niet alleen op kantoor he
uhm..ja..quote:Op vrijdag 8 juni 2018 07:40 schreef Molo het volgende:
Ik zie ingrediënten van mijn rogge-geitenkaas salade en dacht 'waarom zit er geitenmelk in?'
Goedemorgen Molo
ze waren bang dat jij langs kwamquote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:12 schreef Koen66 het volgende:
Gisteren ook al barbecue feestje in Rotterdam dat niet doorging
ik had juist trek in een speklapjequote:
dat was op zich wel voorspelbaarquote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:12 schreef Koen66 het volgende:
Gisteren ook al barbecue feestje in Rotterdam dat niet doorging
3/4 van de mensen die wilde gaan hadden daar trek in.quote:
maar 9 van de 10 aanwezigen nietquote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
3/4 van de mensen die wilde gaan hadden daar trek in.
hoorde zo'n stukje op de radio vanochtend, gebroken Turks Nederlands, "we slaan ze in elkaar, wij Grijze wolven. " Wtf is dat geen verboden organisatie, oppakken die gastenquote:
andersom zouden wij precies hetzelfde doen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoorde zo'n stukje op de radio vanochtend, gebroken Turks Nederlands, "we slaan ze in elkaar, wij Grijze wolven. " Wtf is dat geen verboden organisatie, oppakken die gasten
eens, die BBQ was knap dom en provocerend. Maar dat gasten van verboden organisaties dat doodleuk op de radio zeggen zonder gevolg kan alleen in Nederlandquote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
andersom zouden wij precies hetzelfde doen.
protesteren moet kunnen, maar gaan barbecueën voor de deur van een moskee is gewoon dom provoceren
Is exact hetzelfde als geaborteerde foetussen in de bible belt tegen het pas gewassen raam gooienquote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
andersom zouden wij precies hetzelfde doen.
protesteren moet kunnen, maar gaan barbecueën voor de deur van een moskee is gewoon dom provoceren
Op zondagquote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is exact hetzelfde als geaborteerde foetussen in de bible belt tegen het pas gewassen raam gooien
geen idee, zijn die verboden? ik ben niet zo heel goed op de hoogte.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eens, die BBQ was knap dom en provocerend. Maar dat gasten van verboden organisaties dat doodleuk op de radio zeggen zonder gevolg kan alleen in Nederland
Grijze wolven zijn verboden ja. Smerige organisatie dat, maar goed, een uitspraak op de radio die niet meteen aangepakt wordt. Lijkt me logisch, er zit gelukkig geen stasi op elke straathoek te luisteren wie wat zegt om je vervolgens af te voeren, dus dat lijkt me prima zoquote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, zijn die verboden? ik ben niet zo heel goed op de hoogte.
ik dacht dat het meer was zoals satudarah of no surrender: iedereen weet dat het criminelen zijn, maar het blijft toch gewoon bestaan
als ik in Turkije op de radio zou zeggen dat ik fan van Gulen ben verwacht ik wel wat probleempjesquote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Grijze wolven zijn verboden ja. Smerige organisatie dat, maar goed, een uitspraak op de radio die niet meteen aangepakt wordt. Lijkt me logisch, er zit gelukkig geen stasi op elke straathoek te luisteren wie wat zegt om je vervolgens af te voeren, dus dat lijkt me prima zo
Ga doen dan!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik in Turkije op de radio zou zeggen dat ik fan van Gulen ben verwacht ik wel wat probleempjes
gelukkig is nederland niet naar dat niveau afgezaktquote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik in Turkije op de radio zou zeggen dat ik fan van Gulen ben verwacht ik wel wat probleempjes
in dat land wil ik momenteel niet eens dood gevonden wordenquote:
Jos van Reyquote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig is nederland niet naar dat niveau afgezakt
Hoeft toch ook helemaal niet, gewoon hier in ons kikkerlandje doormopperenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in dat land wil ik momenteel niet eens dood gevonden worden
als je hier op Fok te vaak roept dat Erdogan een gevaarlijk mannetje is valt ook een groep fanboys over je heenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeft toch ook helemaal niet, gewoon hier in ons kikkerlandje doormopperen
is unne gooie mins, us joskequote:
quote:
Internetcowboysquote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je hier op Fok te vaak roept dat Erdogan een gevaarlijk mannetje is valt ook een groep fanboys over je heen
lokale politiek is af en toe echt lachwekkendquote:
leuker dan landelijkequote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lokale politiek is af en toe echt lachwekkend
werkt het tegen?quote:
ik heb een bad hair lifequote:
Nou, kuifje zijn kuif is er niks bij, en de rest zo plat als wat.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou, kuifje zijn kuif is er niks bij, en de rest zo plat als wat.
nohairday tochquote:
ik heb haar genoeg, het is alleen zo oneerlijk verdeeld over mijn lichaamquote:
ik heb anders wel al geniest vanmorgen..quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:29 schreef Medusa-Cascade het volgende:
Goedemorgen deze pollen-vrije morgen
mevrouw/meneerquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:29 schreef Medusa-Cascade het volgende:
Goedemorgen deze pollen-vrije morgen
Miauwquote:
Da's gewoon een ordinaire corrupte geldwolf, maar hij heeft niemand vermoord of aangekondigd dat te willen gaan doen.quote:
quote:
Gelukkig is het niet zoveel haar.quote:
het jaar is nog lang..quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:16 schreef -Miauw- het volgende:
Zo, mijn één na laatste sollicitatiegesprek dit jaar.
hoe weet je dat vantevoren?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:16 schreef -Miauw- het volgende:
Hierna solliciteer ik voorlopig niet meer.quote:
Vandaag een gesprek en volgende week een tweede gesprek, daar ga ik al vanuitquote:
Al gehad of ga je nu heen?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:16 schreef -Miauw- het volgende:
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Al gehad of ga je nu heen?
Ik heb de laatste gehad voor dit jaar. Ben weer onder de pannen tot januari
the twilight zonequote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:13 schreef gianni61 het volgende:
volgens mij computer
11:13 volgens fok
magic
trust no onequote:
ik moest aan Wie is de Mol denken maar dat was Trust Nobodyquote:
geen idee, dat kijk ik niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moest aan Wie is de Mol denken maar dat was Trust Nobody
Twee minuten verdwenen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:13 schreef gianni61 het volgende:
volgens mij computer
11:13 volgens fok
magic
Gefeliciteerd! Onder de pannen ook echtquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Al gehad of ga je nu heen?
Ik heb de laatste gehad voor dit jaar. Ben weer onder de pannen tot januari
Ik ben in Utrecht, moest paraplu kopen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:03 schreef Karzai het volgende:
Het zou alleen in het oosten van het land regenen
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:06 schreef Karzai het volgende:
ik had vanochtend alleen een wit t-shirtje aan kwam net drijfnat in de supermarkt kassameisje vond mijn wet t-shirt contest wel leuk en bewonderde mijn man boobs
Prrrquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:06 schreef Karzai het volgende:
ik had vanochtend alleen een wit t-shirtje aan kwam net drijfnat in de supermarkt kassameisje vond mijn wet t-shirt contest wel leuk en bewonderde mijn man boobs
Wilde ze niet meedoen?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:06 schreef Karzai het volgende:
Dus vanavond bij jou thuis? Of heb je haar nr niet gehosseld?quote:
Daar ben ik te oud voor, zit denk ik twintig jaar verschil tussenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus vanavond bij jou thuis? Of heb je haar nr niet gehosseld?
Doet geen pijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Daar ben ik te oud voor, zit denk ik twintig jaar verschil tussen
quote:
Het leeftijdsverschilquote:
quote:
quote:
ja ik schat haar op 23 ze werkt er al een tijdje, leuke meidquote:
quote:
Jij begint je zorgen te maken?quote:
NWS / Anthony Bourdain dood gevonden na zelfmoordquote:
Verre van. Ik drink niet zoveel.quote:
He did it his way.quote:
Ja soms zie je dat en dan opeens zijn ze verdwenen....quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik schat haar op 23 ze werkt er al een tijdje, leuke meid
ik dacht dat je net 30 wasquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Daar ben ik te oud voor, zit denk ik twintig jaar verschil tussen
kok, presentator, recensent, zuiplap en ex drugsverslaafde.quote:
daar heb ik dan weer nooit van gehoordquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:58 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik lees in zelfde artikel dat ook Kate Spade zelfmoord heeft gepleegd.
Die maakt tasjes. Dure tasjes.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heb ik dan weer nooit van gehoord
Ja!quote:
Smoothquote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja!
Moest nog denken aan ehm dure tasjes
quote:
Vast bipolair ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil weten waarom eigenlijk, hij had wel wat triest en sombers over zich maar zo'n levensgenieter en iemand die de wereld in zoveel kleuren zag, bah
En Kate dan?quote:
nou ja, dat er ergens een kronkel niet helemaal goed zat was wel vrij duidelijkquote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:25 schreef Molo het volgende:
Ik ben overigens geen psycholoog dus ik mag met lukrake diagnoses strooien
ik ben natuurlijk weer degene die ze allebei niet kentquote:
ahhhhhhhh nog 1quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kende ze allebei, maar geen van beiden doet me wat.
het doet me ook niet direct iets, maar ik kom anthony wel waarderen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kende ze allebei, maar geen van beiden doet me wat.
discobal aanzetten. laserpointer er op and let the madness beginquote:
Ze zijn sowieso niet helemaal normaal dus dat is normaal.quote:
Die vinden ze dus niet interessant hč 😅quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
discobal aanzetten. laserpointer er op and let the madness begin
weet je zeker dat het katten zijn?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die vinden ze dus niet interessant hč 😅
Jammer welquote:
Gelukkig ben ik saai en vlakquote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jantje lacht, Jantje huilt....saaie vlakke mensen leven langer
Aliens 🐌quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik saai en vlak
Op mijn teringdikke reet na
Echt? Vind ze niet zo.quote:
Das een slak...quote:
Ik heb wel eens programma's langs zien komen van 'm, maar ik heb een redelijke desinteresse in eetgerelateerde dingen. Dus mja, ik ga er zo goed als niets van merken in het dagelijks leven.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het doet me ook niet direct iets, maar ik kom anthony wel waarderen.
Hobbels en bobbels.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik saai en vlak
Op mijn teringdikke reet na
Ik heb net een, volgens AI en Gianni, boodschappentas voor mijn laptop gekocht. Dus uhhhhhhhquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens programma's langs zien komen van 'm, maar ik heb een redelijke desinteresse in eetgerelateerde dingen. Dus mja, ik ga er zo goed als niets van merken in het dagelijks leven.
Zelfde met de tassen en accessoires trouwens, ga ik ook niets van merken.
Dure make up daarentegenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens programma's langs zien komen van 'm, maar ik heb een redelijke desinteresse in eetgerelateerde dingen. Dus mja, ik ga er zo goed als niets van merken in het dagelijks leven.
Zelfde met de tassen en accessoires trouwens, ga ik ook niets van merken.
Take all my money.quote:
Ik zal eens gluren, nu eerst m'n reet richting sportschool schoppen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:50 schreef Molo het volgende:
Maar dat topic van oldbie Maikuuul dan IJs?
CUL / Maikuuul wat eten we vandaag op wereldreis?
ahc, je moet ergens je geld aan uitgevenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:00 schreef -Miauw- het volgende:
Dure make-up, tassen en schoenen
Intussen #teamgeengeld
Zoek een sugardaddy.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:00 schreef -Miauw- het volgende:
Dure make-up, tassen en schoenen
Intussen #teamgeengeld
Daar heb ik een tas vanquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:58 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik lees in zelfde artikel dat ook Kate Spade zelfmoord heeft gepleegd.
Lucky bastard. Over een minuut of (telt heel snel hoeveel 60x10 is) is mijn weekend aangebroken.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:39 schreef gianni61 het volgende:
de laatste 100 minuten van deze werkweek zijn weer aangebroken
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lucky bastard. Over een minuut of (telt heel snel hoeveel 60x10 is) is mijn weekend aangebroken.
Mogen daar dan wel rijstewafels in?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Daar heb ik een tas van
Gekocht in Dubai. Met tasjesfreak Marijke
Uitverkoop dus in plaats van heelheelheel duur was hij nog maar heelduur
Probeer eens een banaan en vergeet die enkele weken.quote:
ja uiteraard zijn meestal graat magere mensen die die tassen hebben en bleekselderij natuurlijkquote:
Einde van mijn 12 daagse werkweek over 2 dagenquote:
ben je dan een weekkie vrij?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Einde van mijn 12 daagse werkweek over 2 dagen
Sterker nog... ik denk dat die tas al eeens rijstwafels heeft vervoerdquote:
Nee zo bedoelde ik het nietquote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja uiteraard zijn meestal graat magere mensen die die tassen hebben en bleekselderij natuurlijk
Hehehequote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Sterker nog... ik denk dat die tas al eeens rijstwafels heeft vervoerd
Hilarisch toen ik hem kocht: je koopt de tas, daar gaat een tas omheen en die gaat vervolgens in de tas van de winkel. Dan weet je dat je teveel geld hebt uitgegeven
Ik heb die ook een tijdje op.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee zo bedoelde ik het niet
Cat eet gewoon graag rijstewafels ( )
Beide ongelooflijk viesquote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb die ook een tijdje op.
Best lekker als tussendoortje. Tot ik op gegeven moment een verkeerde zak kreeg, eentje met mais erdoorheen of zo... yuck!
Grapjasquote:
Geprakte avocado in een doosje. Twee dagen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Probeer eens een banaan en vergeet die enkele weken.
Ja! Jij...jij... magere mensen hater!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ga eten vanavond.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja! Jij...jij... magere mensen hater!
Stond vandaag bij de super en ze hadden geen bleekselderij. En die wilde ik serieus kopen om door een salade te mikken. Met aardappels en veel saus
Kan ze goed koken? Wel fijn, is ze ook niet alleen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ga eten vanavond.
Mijn moeder kookt.
Die ook, fruit in het algemeen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geprakte avocado in een doosje. Twee dagen.
Nee.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kan ze goed koken? Wel fijn, is ze ook niet alleen.
rijstwafel met oranje poeder in "kaas" smaakquote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Bezig blijvenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee.
Ja, de hele dag was de jongste daar ook al. Ze wilde persee oppassen vandaag, zoals elke vrijdag.
Neequote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rijstwafel met oranje poeder in "kaas" smaak
jawelquote:
Als ik de keuze tussen beide zou hebben dan koos ik voor het laatste.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:36 schreef gianni61 het volgende:
het is zalm dag maar ik heb gruwelijk zin in braadworst met curry
Jij bent zoals je weet noch mager, noch dikquote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja! Jij...jij... magere mensen hater!
Stond vandaag bij de super en ze hadden geen bleekselderij. En die wilde ik serieus kopen om door een salade te mikken. Met aardappels en veel saus
ik moet nog inkopen doen, dus het kan nog alle kanten opquote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik de keuze tussen beide zou hebben dan koos ik voor het laatste.
Ja, ik weet curry...
Maar die saus op een braadworst is gewoon lekker.
gisteren nog gehad, ik vind het lekkerquote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij bent zoals je weet noch mager, noch dik
En GADVERDAMME!!!!
Echt, smerigggg
Engnekquote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rijstwafel met oranje poeder in "kaas" smaak
Meauleau! Ik had vandaag een cliënt met een pianotoets.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Engnek
Zeker je gingeritis die ineens opspeelt dat je dit lekker vindt?
ik denk het.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Engnek
Zeker je gingeritis die ineens opspeelt dat je dit lekker vindt?
Heb je bijpassend beschimmeld brood?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk het.
ik heb van de week een blok overjarige kaas gekocht.
ik ga dit weekend van tosties leven
Een van de zwarte of een van de witte?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Meauleau! Ik had vandaag een cliënt met een pianotoets.
Heel vervelend voor de mevrouw maar vet interessant om te zien. Had er nog nooit van gehoord.
Ken jij het?
hmm, nee, misschien wel nog ergens beschimmeld vleesquote:
Nopenopenopenopequote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Een van de zwarte of een van de witte?
En welke toon was het?
Yes, ben momenteel ook schouderspecialist bij onsquote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Meauleau! Ik had vandaag een cliënt met een pianotoets.
Heel vervelend voor de mevrouw maar vet interessant om te zien. Had er nog nooit van gehoord.
Ken jij het?
wat is het?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes, ben momenteel ook schouderspecialist bij ons
Is niet heel zeldzaam, tenminste, ik zie het regelmatig. En hoe magerder en slapper mensen zijn, hoe meer je het ook echt met het blote oog zien
Wat moest jij ermee?
Hoef je het niet meer te marinerenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, nee, misschien wel nog ergens beschimmeld vlees
Daar bestaat lamicil once voorquote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, nee, misschien wel nog ergens beschimmeld vlees
Schimpyquote:
AC Luxatie.quote:
Gewrichtje wat uit 'de kom' schiet aan de zijkant van het sleutelbeen, schouderkant.quote:
ja, dit zegt me nog niksquote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
AC Luxatie.
Bij graad 3, ben je de sjaak.
En het ziet er verdomd pijnlijk uit wel...
* Arch-Indar maakt mentale notitie om Molo nooit aan zijn schouder te laten zitten.quote:
Dan hoor je het ook te wetenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes, ben momenteel ook schouderspecialist bij ons
Is niet heel zeldzaam, tenminste, ik zie het regelmatig. En hoe magerder en slapper mensen zijn, hoe meer je het ook echt met het blote oog zien
Wat moest jij ermee?
Die van haar was minimaal 2 keer zo hoogquote:
dit ziet er nog best "normaal" uitquote:
Nicequote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die van haar was minimaal 2 keer zo hoog
Ik blijf er vanaf. Niet mijn gebied en ze loopt al academisch.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Nice
Check wel even schouderblad ook, als die afstaat (scapula alata) is er misschien anders shit aan de hand
Maar goed, overlegje weer in hier
Iedereen moet me hebben vandaag
Rauwe vis sjouwen? Nee dank u.quote:
Ik dacht meer aan gewoon bewegen.quote:
Bovenste etage dus ja ik kan tegen het dak aankijkenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Onder de pannen ook echt
Wat ga je doen?
Mijn gesprek ging goed, lang leve de voorbereiding
Ik sta morgen en overmorgen alweer om 7.00 uur te bewegen, dus nee dank u.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan gewoon bewegen.
ook omdat ik er nu al achter kom dat er dit weekend hier een festival is. En ik dus geen kaarten heb
Wat ga je doen zo vroeg?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik sta morgen en overmorgen alweer om 7.00 uur te bewegen, dus nee dank u.
En zondagmiddag naar een vriendin die dan staat te shinen in een musical.
Werken.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ga je doen zo vroeg?
Ik zet hier vanavond, maar zeker morgen, het raam wel open. De Dijk en Blof komen langs.
Dat is niet bewegenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Werken.
Leuk als je mee kunt luisteren, zijn er geen kaartjes meer te krijgen?
Fysiek zwaar werk is niet bewegen?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is niet bewegen
Nee, is uitverkocht.
Echt die watjes altijd in de 'zorg'quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Fysiek zwaar werk is niet bewegen?
Nee daar maak je mij niet blij meequote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:05 schreef marcb1974 het volgende:
En voor de mensen die het wat zegt, vanavond had ik kunnen zien:
Vengaboys, Nakatomi, Paul Elstak, Captain Jack.
Echt die bejaarden altijd die met hun karretjes in de weg staanquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Sta je bij de kassa van de Jumbo probeert iemand via die weg naar binnen te komen, maar dat gaat dus niet, want daar staat 'mijn' winkelwagen.
Als je de Jumbo binnenkomt loopt elk normaal mens gewoon rechtdoor naar binnen, maar nee, toch mensen die dan rechtsaf slaan richting kassa's.
Dito.quote:
Als gebreken krijgt laat ik je liggenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt die watjes altijd in de 'zorg'
Boom Boom Boom Boomquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:05 schreef marcb1974 het volgende:
En voor de mensen die het wat zegt, vanavond had ik kunnen zien:
Vengaboys, Nakatomi, Paul Elstak, Captain Jack.
Is dit Limburgs?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als gebreken krijgt laat ik je liggen
Hoezo krijgt?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als gebreken krijgt laat ik je liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |