quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:02 schreef Molo het volgende:
Tukken
23 uur laat vinden op donderdag
35+ leef
Ajuus!
quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
Van Dale ~~~~~~~
Een Koentje doen: een topic volledig lam leggen door één of meerdere posts, zonder de intentie hebben dit te doen.
Nog lange niet, nog lange nietquote:
misschien. ik zit niet alleen op kantoor hequote:Op vrijdag 8 juni 2018 07:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Nog lange niet, nog lange niet
Ga je die recruiter even bellen vandaag?
Pauzes? Toiletgesprekje?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 07:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien. ik zit niet alleen op kantoor he
uhm..ja..quote:Op vrijdag 8 juni 2018 07:40 schreef Molo het volgende:
Ik zie ingrediënten van mijn rogge-geitenkaas salade en dacht 'waarom zit er geitenmelk in?'
Goedemorgen Molo
ze waren bang dat jij langs kwamquote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:12 schreef Koen66 het volgende:
Gisteren ook al barbecue feestje in Rotterdam dat niet doorging![]()
dat was op zich wel voorspelbaarquote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:12 schreef Koen66 het volgende:
Gisteren ook al barbecue feestje in Rotterdam dat niet doorging![]()
3/4 van de mensen die wilde gaan hadden daar trek in.quote:
maar 9 van de 10 aanwezigen nietquote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
3/4 van de mensen die wilde gaan hadden daar trek in.
hoorde zo'n stukje op de radio vanochtend, gebroken Turks Nederlands, "we slaan ze in elkaar, wij Grijze wolven. " Wtf is dat geen verboden organisatie, oppakken die gastenquote:
andersom zouden wij precies hetzelfde doen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoorde zo'n stukje op de radio vanochtend, gebroken Turks Nederlands, "we slaan ze in elkaar, wij Grijze wolven. " Wtf is dat geen verboden organisatie, oppakken die gasten
eens, die BBQ was knap dom en provocerend. Maar dat gasten van verboden organisaties dat doodleuk op de radio zeggen zonder gevolg kan alleen in Nederlandquote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
andersom zouden wij precies hetzelfde doen.
protesteren moet kunnen, maar gaan barbecueën voor de deur van een moskee is gewoon dom provoceren
Is exact hetzelfde als geaborteerde foetussen in de bible belt tegen het pas gewassen raam gooienquote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
andersom zouden wij precies hetzelfde doen.
protesteren moet kunnen, maar gaan barbecueën voor de deur van een moskee is gewoon dom provoceren
Op zondagquote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is exact hetzelfde als geaborteerde foetussen in de bible belt tegen het pas gewassen raam gooien
geen idee, zijn die verboden? ik ben niet zo heel goed op de hoogte.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eens, die BBQ was knap dom en provocerend. Maar dat gasten van verboden organisaties dat doodleuk op de radio zeggen zonder gevolg kan alleen in Nederland
Grijze wolven zijn verboden ja. Smerige organisatie dat, maar goed, een uitspraak op de radio die niet meteen aangepakt wordt. Lijkt me logisch, er zit gelukkig geen stasi op elke straathoek te luisteren wie wat zegt om je vervolgens af te voeren, dus dat lijkt me prima zoquote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, zijn die verboden? ik ben niet zo heel goed op de hoogte.
ik dacht dat het meer was zoals satudarah of no surrender: iedereen weet dat het criminelen zijn, maar het blijft toch gewoon bestaan
als ik in Turkije op de radio zou zeggen dat ik fan van Gulen ben verwacht ik wel wat probleempjesquote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Grijze wolven zijn verboden ja. Smerige organisatie dat, maar goed, een uitspraak op de radio die niet meteen aangepakt wordt. Lijkt me logisch, er zit gelukkig geen stasi op elke straathoek te luisteren wie wat zegt om je vervolgens af te voeren, dus dat lijkt me prima zo
Ga doen dan!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik in Turkije op de radio zou zeggen dat ik fan van Gulen ben verwacht ik wel wat probleempjes
gelukkig is nederland niet naar dat niveau afgezaktquote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik in Turkije op de radio zou zeggen dat ik fan van Gulen ben verwacht ik wel wat probleempjes
in dat land wil ik momenteel niet eens dood gevonden wordenquote:
Jos van Reyquote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig is nederland niet naar dat niveau afgezakt
Hoeft toch ook helemaal niet, gewoon hier in ons kikkerlandje doormopperenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in dat land wil ik momenteel niet eens dood gevonden worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |