als je hier op Fok te vaak roept dat Erdogan een gevaarlijk mannetje is valt ook een groep fanboys over je heenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeft toch ook helemaal niet, gewoon hier in ons kikkerlandje doormopperen
is unne gooie mins, us joskequote:
quote:
Internetcowboysquote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je hier op Fok te vaak roept dat Erdogan een gevaarlijk mannetje is valt ook een groep fanboys over je heen
lokale politiek is af en toe echt lachwekkendquote:
leuker dan landelijkequote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lokale politiek is af en toe echt lachwekkend
werkt het tegen?quote:
ik heb een bad hair lifequote:
Nou, kuifje zijn kuif is er niks bij, en de rest zo plat als wat.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou, kuifje zijn kuif is er niks bij, en de rest zo plat als wat.
nohairday tochquote:
ik heb haar genoeg, het is alleen zo oneerlijk verdeeld over mijn lichaamquote:
ik heb anders wel al geniest vanmorgen..quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:29 schreef Medusa-Cascade het volgende:
Goedemorgen deze pollen-vrije morgen
mevrouw/meneerquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:29 schreef Medusa-Cascade het volgende:
Goedemorgen deze pollen-vrije morgen
Miauwquote:
Da's gewoon een ordinaire corrupte geldwolf, maar hij heeft niemand vermoord of aangekondigd dat te willen gaan doen.quote:
quote:
Gelukkig is het niet zoveel haar.quote:
het jaar is nog lang..quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:16 schreef -Miauw- het volgende:
Zo, mijn één na laatste sollicitatiegesprek dit jaar.
hoe weet je dat vantevoren?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:16 schreef -Miauw- het volgende:
Hierna solliciteer ik voorlopig niet meer.quote:
Vandaag een gesprek en volgende week een tweede gesprek, daar ga ik al vanuitquote:
Al gehad of ga je nu heen?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:16 schreef -Miauw- het volgende:
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Al gehad of ga je nu heen?
Ik heb de laatste gehad voor dit jaar. Ben weer onder de pannen tot januari
the twilight zonequote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:13 schreef gianni61 het volgende:
volgens mij computer
11:13 volgens fok
magic
trust no onequote:
ik moest aan Wie is de Mol denken maar dat was Trust Nobodyquote:
geen idee, dat kijk ik niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moest aan Wie is de Mol denken maar dat was Trust Nobody
Twee minuten verdwenen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:13 schreef gianni61 het volgende:
volgens mij computer
11:13 volgens fok
magic
Gefeliciteerd! Onder de pannen ook echtquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Al gehad of ga je nu heen?
Ik heb de laatste gehad voor dit jaar. Ben weer onder de pannen tot januari
Ik ben in Utrecht, moest paraplu kopen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:03 schreef Karzai het volgende:
Het zou alleen in het oosten van het land regenen
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:06 schreef Karzai het volgende:
ik had vanochtend alleen een wit t-shirtje aan kwam net drijfnat in de supermarkt kassameisje vond mijn wet t-shirt contest wel leuk en bewonderde mijn man boobs
Prrrquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:06 schreef Karzai het volgende:
ik had vanochtend alleen een wit t-shirtje aan kwam net drijfnat in de supermarkt kassameisje vond mijn wet t-shirt contest wel leuk en bewonderde mijn man boobs
Wilde ze niet meedoen?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:06 schreef Karzai het volgende:
Dus vanavond bij jou thuis? Of heb je haar nr niet gehosseld?quote:
Daar ben ik te oud voor, zit denk ik twintig jaar verschil tussenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus vanavond bij jou thuis? Of heb je haar nr niet gehosseld?
Doet geen pijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Daar ben ik te oud voor, zit denk ik twintig jaar verschil tussen
quote:
Het leeftijdsverschilquote:
quote:
quote:
ja ik schat haar op 23 ze werkt er al een tijdje, leuke meidquote:
quote:
Jij begint je zorgen te maken?quote:
NWS / Anthony Bourdain dood gevonden na zelfmoordquote:
Verre van. Ik drink niet zoveel.quote:
He did it his way.quote:
Ja soms zie je dat en dan opeens zijn ze verdwenen....quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik schat haar op 23 ze werkt er al een tijdje, leuke meid
ik dacht dat je net 30 wasquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Daar ben ik te oud voor, zit denk ik twintig jaar verschil tussen
kok, presentator, recensent, zuiplap en ex drugsverslaafde.quote:
daar heb ik dan weer nooit van gehoordquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:58 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik lees in zelfde artikel dat ook Kate Spade zelfmoord heeft gepleegd.
Die maakt tasjes. Dure tasjes.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heb ik dan weer nooit van gehoord
Ja!quote:
Smoothquote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja!
Moest nog denken aan ehm dure tasjes
quote:
Vast bipolair ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil weten waarom eigenlijk, hij had wel wat triest en sombers over zich maar zo'n levensgenieter en iemand die de wereld in zoveel kleuren zag, bah
En Kate dan?quote:
nou ja, dat er ergens een kronkel niet helemaal goed zat was wel vrij duidelijkquote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:25 schreef Molo het volgende:
Ik ben overigens geen psycholoog dus ik mag met lukrake diagnoses strooien
ik ben natuurlijk weer degene die ze allebei niet kentquote:
ahhhhhhhh nog 1quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kende ze allebei, maar geen van beiden doet me wat.
het doet me ook niet direct iets, maar ik kom anthony wel waarderen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kende ze allebei, maar geen van beiden doet me wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |