als je hier op Fok te vaak roept dat Erdogan een gevaarlijk mannetje is valt ook een groep fanboys over je heenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeft toch ook helemaal niet, gewoon hier in ons kikkerlandje doormopperen
is unne gooie mins, us joskequote:
Internetcowboysquote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je hier op Fok te vaak roept dat Erdogan een gevaarlijk mannetje is valt ook een groep fanboys over je heen
lokale politiek is af en toe echt lachwekkendquote:
leuker dan landelijkequote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lokale politiek is af en toe echt lachwekkend
ik heb een bad hair lifequote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou, kuifje zijn kuif is er niks bij, en de rest zo plat als wat.
ik heb haar genoeg, het is alleen zo oneerlijk verdeeld over mijn lichaamquote:
ik heb anders wel al geniest vanmorgen..quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:29 schreef Medusa-Cascade het volgende:
Goedemorgen deze pollen-vrije morgen
mevrouw/meneerquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:29 schreef Medusa-Cascade het volgende:
Goedemorgen deze pollen-vrije morgen
Da's gewoon een ordinaire corrupte geldwolf, maar hij heeft niemand vermoord of aangekondigd dat te willen gaan doen.quote:
Gelukkig is het niet zoveel haar.quote:
het jaar is nog lang..quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:16 schreef -Miauw- het volgende:
Zo, mijn één na laatste sollicitatiegesprek dit jaar.
hoe weet je dat vantevoren?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:16 schreef -Miauw- het volgende:
Vandaag een gesprek en volgende week een tweede gesprek, daar ga ik al vanuitquote:
Al gehad of ga je nu heen?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:16 schreef -Miauw- het volgende:
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Al gehad of ga je nu heen?
Ik heb de laatste gehad voor dit jaar. Ben weer onder de pannen tot januari
the twilight zonequote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:13 schreef gianni61 het volgende:
volgens mij computer
11:13 volgens fok
magic
ik moest aan Wie is de Mol denken maar dat was Trust Nobodyquote:
geen idee, dat kijk ik niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moest aan Wie is de Mol denken maar dat was Trust Nobody
Twee minuten verdwenen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:13 schreef gianni61 het volgende:
volgens mij computer
11:13 volgens fok
magic
Gefeliciteerd! Onder de pannen ook echtquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Al gehad of ga je nu heen?
Ik heb de laatste gehad voor dit jaar. Ben weer onder de pannen tot januari
Ik ben in Utrecht, moest paraplu kopen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:03 schreef Karzai het volgende:
Het zou alleen in het oosten van het land regenen
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:06 schreef Karzai het volgende:
ik had vanochtend alleen een wit t-shirtje aan kwam net drijfnat in de supermarkt kassameisje vond mijn wet t-shirt contest wel leuk en bewonderde mijn man boobs
Prrrquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:06 schreef Karzai het volgende:
ik had vanochtend alleen een wit t-shirtje aan kwam net drijfnat in de supermarkt kassameisje vond mijn wet t-shirt contest wel leuk en bewonderde mijn man boobs
Wilde ze niet meedoen?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:06 schreef Karzai het volgende:
Dus vanavond bij jou thuis? Of heb je haar nr niet gehosseld?quote:
Daar ben ik te oud voor, zit denk ik twintig jaar verschil tussenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus vanavond bij jou thuis? Of heb je haar nr niet gehosseld?
Doet geen pijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Daar ben ik te oud voor, zit denk ik twintig jaar verschil tussen
quote:
quote:
Jij begint je zorgen te maken?quote:
NWS / Anthony Bourdain dood gevonden na zelfmoordquote:
Verre van. Ik drink niet zoveel.quote:
Ja soms zie je dat en dan opeens zijn ze verdwenen....quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik schat haar op 23 ze werkt er al een tijdje, leuke meid
ik dacht dat je net 30 wasquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Daar ben ik te oud voor, zit denk ik twintig jaar verschil tussen
kok, presentator, recensent, zuiplap en ex drugsverslaafde.quote:
daar heb ik dan weer nooit van gehoordquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:58 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik lees in zelfde artikel dat ook Kate Spade zelfmoord heeft gepleegd.
Die maakt tasjes. Dure tasjes.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heb ik dan weer nooit van gehoord
Smoothquote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja!
Moest nog denken aan ehm dure tasjes
Vast bipolair ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil weten waarom eigenlijk, hij had wel wat triest en sombers over zich maar zo'n levensgenieter en iemand die de wereld in zoveel kleuren zag, bah
nou ja, dat er ergens een kronkel niet helemaal goed zat was wel vrij duidelijkquote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:25 schreef Molo het volgende:
Ik ben overigens geen psycholoog dus ik mag met lukrake diagnoses strooien
ik ben natuurlijk weer degene die ze allebei niet kentquote:
ahhhhhhhh nog 1quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kende ze allebei, maar geen van beiden doet me wat.
het doet me ook niet direct iets, maar ik kom anthony wel waarderen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kende ze allebei, maar geen van beiden doet me wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |