discobal aanzetten. laserpointer er op and let the madness beginquote:
Die vinden ze dus niet interessant hè 😅quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
discobal aanzetten. laserpointer er op and let the madness begin
weet je zeker dat het katten zijn?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die vinden ze dus niet interessant hè 😅
Gelukkig ben ik saai en vlakquote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jantje lacht, Jantje huilt....saaie vlakke mensen leven langer
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik saai en vlak
Op mijn teringdikke reet na
Ik heb wel eens programma's langs zien komen van 'm, maar ik heb een redelijke desinteresse in eetgerelateerde dingen. Dus mja, ik ga er zo goed als niets van merken in het dagelijks leven.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het doet me ook niet direct iets, maar ik kom anthony wel waarderen.
Hobbels en bobbels.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik saai en vlak
Op mijn teringdikke reet na
Ik heb net een, volgens AI en Gianni, boodschappentas voor mijn laptop gekocht. Dus uhhhhhhhquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens programma's langs zien komen van 'm, maar ik heb een redelijke desinteresse in eetgerelateerde dingen. Dus mja, ik ga er zo goed als niets van merken in het dagelijks leven.
Zelfde met de tassen en accessoires trouwens, ga ik ook niets van merken.
Dure make up daarentegenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens programma's langs zien komen van 'm, maar ik heb een redelijke desinteresse in eetgerelateerde dingen. Dus mja, ik ga er zo goed als niets van merken in het dagelijks leven.
Zelfde met de tassen en accessoires trouwens, ga ik ook niets van merken.
Take all my money.quote:
Ik zal eens gluren, nu eerst m'n reet richting sportschool schoppen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:50 schreef Molo het volgende:
Maar dat topic van oldbie Maikuuul dan IJs?![]()
CUL / Maikuuul wat eten we vandaag op wereldreis?
ahc, je moet ergens je geld aan uitgevenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:00 schreef -Miauw- het volgende:
Dure make-up, tassen en schoenen![]()
Intussen #teamgeengeld
Zoek een sugardaddy.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:00 schreef -Miauw- het volgende:
Dure make-up, tassen en schoenen![]()
Intussen #teamgeengeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |