Neuj, ik heb andere plannen. Die terroristen moeten zichzelf maar irriteren.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat er nog iemand mee, zaterdag protesteren in den haag?
Bedoeling is zoveel mogelijk terroristen irriteren, en er is keuze uit 2 groepen dan.
Wat voor plannen heb jij?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Neuj, ik heb andere plannen. Die terroristen moeten zichzelf maar irriteren.
Jij zit ook niet op een logische plek voor sneeuw hequote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:18 schreef engine het volgende:
Ik wil het wel hebben![]()
Maar hier sneeuwt het niet
Zingen 🎶quote:
Ik heb het net doorgestuurd.quote:
Geen Sneuw pop dusquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:21 schreef Aoibhin het volgende:
Hier sneeuwde het ook even![]()
Maar het blijft niet liggen
https://nos.nl/artikel/24(...)nprotest-in-den-haagquote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat er nog iemand mee, zaterdag protesteren in den haag?
Bedoeling is zoveel mogelijk terroristen irriteren, en er is keuze uit 2 groepen dan.
Dat telt dus nietquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:21 schreef Aoibhin het volgende:
Hier sneeuwde het ook even![]()
Maar het blijft niet liggen
Ja blijkbaar nietquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij zit ook niet op een logische plek voor sneeuw he
Dat is wel mooi ja. Ze zoeken het onderling maar uit.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:28 schreef pullup het volgende:
Dat is wel leuk 2 van die tegengestelde groepjes richting den Haag
Die dombos mochten nietquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:23 schreef pullup het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)nprotest-in-den-haag
Die dombos komen eindelijk op het idee om het aantal trekkers te beperken tot 2
Ze wilden er 5000 meenemen
Vind ik prima, ik heb nog niet genoeg voor de eerste sneeuwbalquote:
Do you wanna build a snowman?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Vind ik prima, ik heb nog niet genoeg voor de eerste sneeuwbal
Hier helemaal nadaquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Vind ik prima, ik heb nog niet genoeg voor de eerste sneeuwbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |