Je bent de enige niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 00:43 schreef chufi het volgende:
Ik ben weer eens in tranen ...
@:merel .. sterkte .. je had een lieve moeder
Idd, ik weet nog dat we haar probeerden over te halen om naar de meet te komen.quote:
Ze was zo met MaryMouse begaan ook ...quote:Op dinsdag 7 maart 2023 00:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik weet nog dat we haar probeerden over te halen om naar de meet te komen.
Wat zijn er toch een hoop muizen op fok.quote:
waren.. 1 over ofquote:Op dinsdag 7 maart 2023 01:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat zijn er toch een hoop muizen op fok.
Ik heb wel ff een traantje gelaten netquote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:06 schreef D. het volgende:
Ben er ook behoorlijk sip van
Onze paden kruisten elkaar al sinds één van de eerste Big Brothers, in meerdere RLS’en, R49 en natuurlijk hier in 40+
We hadden niet intensief contact, maar wel altijd leuk en humorvol.
Weer een vaste waarde van Fok die ons is ontvallen…
Een groot gemis voor julliequote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Da’s ook zo ongeveer het enige dat ik kan zeggen
Kut
Ik heb ook even een traantje gelaten.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 00:43 schreef chufi het volgende:
Ik ben weer eens in tranen ...
@:merel .. sterkte .. je had een lieve moeder
Een pols zonder defecten.quote:
Bij een breuk krijg je meestal gips... nu moet je zelf maar zien te voorkomen dat je m teveel beweegt... beterschap iigquote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een pols zonder defecten.
Dus een zware kneuzing.
Weet niet wat beter is, breuk of kneuzing
Ik heb weleens gehoord dat je van een kneuzing veel langer last houdt, maar je hebt er last van dus dat is sowieso balen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus een zware kneuzing.
Da verhaal gaat vaak over ribben... die kunnen sws niet in het gips... maar 15 jaar na dato heb ik er nog steeds last vanquote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehoord dat je van een kneuzing veel langer last houdt, maar je hebt er last van dus dat is sowieso balen.
Sterkte dan maar ...quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus een zware kneuzing.
Ow klok, klepelquote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Da verhaal gaat vaak over ribben... die kunnen sws niet in het gips... maar 15 jaar na dato heb ik er nog steeds last van
Een breuk is beter omdat botten echt goed aan elkaar kunnen groeien en goed doorbloed zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus een zware kneuzing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |