Je bent de enige niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 00:43 schreef chufi het volgende:
Ik ben weer eens in tranen ...
@:merel .. sterkte .. je had een lieve moeder
Idd, ik weet nog dat we haar probeerden over te halen om naar de meet te komen.quote:
Ze was zo met MaryMouse begaan ook ...quote:Op dinsdag 7 maart 2023 00:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik weet nog dat we haar probeerden over te halen om naar de meet te komen.
Wat zijn er toch een hoop muizen op fok.quote:
waren.. 1 over ofquote:Op dinsdag 7 maart 2023 01:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat zijn er toch een hoop muizen op fok.
Ik heb wel ff een traantje gelaten netquote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:06 schreef D. het volgende:
Ben er ook behoorlijk sip van
Onze paden kruisten elkaar al sinds één van de eerste Big Brothers, in meerdere RLS’en, R49 en natuurlijk hier in 40+
We hadden niet intensief contact, maar wel altijd leuk en humorvol.
Weer een vaste waarde van Fok die ons is ontvallen…
Een groot gemis voor julliequote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Da’s ook zo ongeveer het enige dat ik kan zeggen
Kut
Ik heb ook even een traantje gelaten.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 00:43 schreef chufi het volgende:
Ik ben weer eens in tranen ...
@:merel .. sterkte .. je had een lieve moeder
Een pols zonder defecten.quote:
Bij een breuk krijg je meestal gips... nu moet je zelf maar zien te voorkomen dat je m teveel beweegt... beterschap iigquote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een pols zonder defecten.
Dus een zware kneuzing.
Weet niet wat beter is, breuk of kneuzing
Ik heb weleens gehoord dat je van een kneuzing veel langer last houdt, maar je hebt er last van dus dat is sowieso balen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus een zware kneuzing.
Da verhaal gaat vaak over ribben... die kunnen sws niet in het gips... maar 15 jaar na dato heb ik er nog steeds last vanquote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehoord dat je van een kneuzing veel langer last houdt, maar je hebt er last van dus dat is sowieso balen.
Sterkte dan maar ...quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus een zware kneuzing.
Ow klok, klepelquote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Da verhaal gaat vaak over ribben... die kunnen sws niet in het gips... maar 15 jaar na dato heb ik er nog steeds last van
Een breuk is beter omdat botten echt goed aan elkaar kunnen groeien en goed doorbloed zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus een zware kneuzing.
Neuj, ik heb andere plannen. Die terroristen moeten zichzelf maar irriteren.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat er nog iemand mee, zaterdag protesteren in den haag?
Bedoeling is zoveel mogelijk terroristen irriteren, en er is keuze uit 2 groepen dan.
Wat voor plannen heb jij?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Neuj, ik heb andere plannen. Die terroristen moeten zichzelf maar irriteren.
Jij zit ook niet op een logische plek voor sneeuw hequote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:18 schreef engine het volgende:
Ik wil het wel hebben![]()
Maar hier sneeuwt het niet
Ik heb het net doorgestuurd.quote:
Geen Sneuw pop dusquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:21 schreef Aoibhin het volgende:
Hier sneeuwde het ook even![]()
Maar het blijft niet liggen
https://nos.nl/artikel/24(...)nprotest-in-den-haagquote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat er nog iemand mee, zaterdag protesteren in den haag?
Bedoeling is zoveel mogelijk terroristen irriteren, en er is keuze uit 2 groepen dan.
Dat telt dus nietquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:21 schreef Aoibhin het volgende:
Hier sneeuwde het ook even![]()
Maar het blijft niet liggen
Ja blijkbaar nietquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij zit ook niet op een logische plek voor sneeuw he
Dat is wel mooi ja. Ze zoeken het onderling maar uit.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:28 schreef pullup het volgende:
Dat is wel leuk 2 van die tegengestelde groepjes richting den Haag
Die dombos mochten nietquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:23 schreef pullup het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)nprotest-in-den-haag
Die dombos komen eindelijk op het idee om het aantal trekkers te beperken tot 2
Ze wilden er 5000 meenemen
Vind ik prima, ik heb nog niet genoeg voor de eerste sneeuwbalquote:
Do you wanna build a snowman?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Vind ik prima, ik heb nog niet genoeg voor de eerste sneeuwbal
Hier helemaal nadaquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Vind ik prima, ik heb nog niet genoeg voor de eerste sneeuwbal
Kleffe kleddernatte zooi was hetquote:
Nee ik wil een sneeuwballengevechtquote:
Dan moet het naast sneeuwen ook vriezen anders plakt de sneeuw nietquote:
Mwa, gaat voorlopig niet meer gebeuren denk ikquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan moet het naast sneeuwen ook vriezen anders plakt de sneeuw niet
Ik had vanmorgen wel ijspegels als vingers op de fietsquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:08 schreef Loveable het volgende:
[..]
Mwa, gaat voorlopig niet meer gebeuren denk ik
Oh jij ook in de racequote:
Dat voelt wel vies, als je handschoenen aan hebt en het is eigenlijk te warm er voorquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen wel ijspegels als vingers op de fiets
En op de terugweg andersom, veel te warme handschoenen door het zonnetje.
Ja zag het net ook, zeker ook een leuke. Ik heb geen inspiratie. Nog een ronde en dan is het topic vol denk ik.quote:
Dat heb ik ook vaak ik doe er een paar dagen over, soms denk ik laat maarquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:17 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja zag het net ook, zeker ook een leuke. Ik heb geen inspiratie. Nog een ronde en dan is het topic vol denk ik.
Ik zal voor je duimen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik had gisteren een sollicitatie verstuurd waarop ik vandaag al werd gebeld omdat ze me wilden uitnodigen voor een sollicitatie
Lekker snel!
Volgende week een afspraak
Ik had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik had gisteren een sollicitatie verstuurd waarop ik vandaag al werd gebeld omdat ze me wilden uitnodigen voor een sollicitatie
Lekker snel!
Succesquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Lekker snel!
Oh fijn en leuk zeg.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Lekker snel!
Spannend! Veel succesquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Lekker snel!
Mooi mooiquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Lekker snel!
Alvast veel succes.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:31 schreef Deisyy het volgende:
Zo lief van jullie, bedankt!
Dit is heel toevallig ook het bedrijf waar ik vorig jaar was aangenomen, maar waar ik de baan heb laten gaan omdat mijn collega langdurig ziek werd. Ik vind het een heel leuk bedrijf, dit is een andere, maar ook hele leuke vacature.
Zo dat is idd snel.. die baan heb je zo in de pocketquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Lekker snel!
Dat denk ik ook, meant to be.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:35 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Alvast veel succes.![]()
En soms moet iets gewoon zo zijn.
Maar als ze uitgaan is het net te koudquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:15 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dat voelt wel vies, als je handschoenen aan hebt en het is eigenlijk te warm er voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |