Kleffe kleddernatte zooi was hetquote:
Nee ik wil een sneeuwballengevechtquote:
Dan moet het naast sneeuwen ook vriezen anders plakt de sneeuw nietquote:
Mwa, gaat voorlopig niet meer gebeuren denk ikquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan moet het naast sneeuwen ook vriezen anders plakt de sneeuw niet
Ik had vanmorgen wel ijspegels als vingers op de fietsquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:08 schreef Loveable het volgende:
[..]
Mwa, gaat voorlopig niet meer gebeuren denk ik
Oh jij ook in de racequote:
Dat voelt wel vies, als je handschoenen aan hebt en het is eigenlijk te warm er voorquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen wel ijspegels als vingers op de fiets
En op de terugweg andersom, veel te warme handschoenen door het zonnetje.
Ja zag het net ook, zeker ook een leuke. Ik heb geen inspiratie. Nog een ronde en dan is het topic vol denk ik.quote:
Dat heb ik ook vaak ik doe er een paar dagen over, soms denk ik laat maarquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:17 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja zag het net ook, zeker ook een leuke. Ik heb geen inspiratie. Nog een ronde en dan is het topic vol denk ik.
Ik zal voor je duimen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik had gisteren een sollicitatie verstuurd waarop ik vandaag al werd gebeld omdat ze me wilden uitnodigen voor een sollicitatie
Lekker snel!
Volgende week een afspraak
Ik had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik had gisteren een sollicitatie verstuurd waarop ik vandaag al werd gebeld omdat ze me wilden uitnodigen voor een sollicitatie
Lekker snel!
Succesquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Lekker snel!
Oh fijn en leuk zeg.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Lekker snel!
Spannend! Veel succesquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Lekker snel!
Mooi mooiquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Lekker snel!
Alvast veel succes.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:31 schreef Deisyy het volgende:
Zo lief van jullie, bedankt!
Dit is heel toevallig ook het bedrijf waar ik vorig jaar was aangenomen, maar waar ik de baan heb laten gaan omdat mijn collega langdurig ziek werd. Ik vind het een heel leuk bedrijf, dit is een andere, maar ook hele leuke vacature.
Zo dat is idd snel.. die baan heb je zo in de pocketquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Lekker snel!
Dat denk ik ook, meant to be.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:35 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Alvast veel succes.![]()
En soms moet iets gewoon zo zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |