Kleffe kleddernatte zooi was hetquote:
Nee ik wil een sneeuwballengevechtquote:
Dan moet het naast sneeuwen ook vriezen anders plakt de sneeuw nietquote:
Mwa, gaat voorlopig niet meer gebeuren denk ikquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan moet het naast sneeuwen ook vriezen anders plakt de sneeuw niet
Ik had vanmorgen wel ijspegels als vingers op de fietsquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:08 schreef Loveable het volgende:
[..]
Mwa, gaat voorlopig niet meer gebeuren denk ik
Oh jij ook in de racequote:
Dat voelt wel vies, als je handschoenen aan hebt en het is eigenlijk te warm er voorquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen wel ijspegels als vingers op de fiets
En op de terugweg andersom, veel te warme handschoenen door het zonnetje.
Ja zag het net ook, zeker ook een leuke. Ik heb geen inspiratie. Nog een ronde en dan is het topic vol denk ik.quote:
Dat heb ik ook vaak ik doe er een paar dagen over, soms denk ik laat maarquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:17 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja zag het net ook, zeker ook een leuke. Ik heb geen inspiratie. Nog een ronde en dan is het topic vol denk ik.
Ik zal voor je duimen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik had gisteren een sollicitatie verstuurd waarop ik vandaag al werd gebeld omdat ze me wilden uitnodigen voor een sollicitatie
Lekker snel!
Volgende week een afspraak
Ik had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik had gisteren een sollicitatie verstuurd waarop ik vandaag al werd gebeld omdat ze me wilden uitnodigen voor een sollicitatie
Lekker snel!
Succesquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Lekker snel!
Oh fijn en leuk zeg.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Lekker snel!
Spannend! Veel succesquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Lekker snel!
Mooi mooiquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Lekker snel!
Alvast veel succes.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:31 schreef Deisyy het volgende:
Zo lief van jullie, bedankt!
Dit is heel toevallig ook het bedrijf waar ik vorig jaar was aangenomen, maar waar ik de baan heb laten gaan omdat mijn collega langdurig ziek werd. Ik vind het een heel leuk bedrijf, dit is een andere, maar ook hele leuke vacature.
Zo dat is idd snel.. die baan heb je zo in de pocketquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Lekker snel!
Dat denk ik ook, meant to be.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:35 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Alvast veel succes.![]()
En soms moet iets gewoon zo zijn.
Maar als ze uitgaan is het net te koudquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:15 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dat voelt wel vies, als je handschoenen aan hebt en het is eigenlijk te warm er voor
Leuk! En veel succes!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:31 schreef Deisyy het volgende:
Dit is heel toevallig ook het bedrijf waar ik vorig jaar was aangenomen, maar waar ik de baan heb laten gaan omdat mijn collega langdurig ziek werd. Ik vind het een heel leuk bedrijf, dit is een andere, maar ook hele leuke vacature.
Dank je wel. Mij lijkt het ook een pluspunt, heb er wel over nagedacht en toch besloten weer te reageren.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Leuk! En veel succes!
Je hebt in iedergeval de vorige keer laten zien dat je loyaal aan je werkomgeving bent. Een groot pluspunt in deze tijd.
Ja, je hebt op een moment dat je huidige werkgever je hard nodig had je eigenbelang opzij gezet. Volgens mij wordt elke werkgever wel blij van dit soort medewerkers.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je wel. Mij lijkt het ook een pluspunt, heb er wel over nagedacht en toch besloten weer te reageren.
Wanneer begin je?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Lekker snel!
Tof! Succesquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Lekker snel!
Hij is vast ergens anders weer heel goed inquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:49 schreef aloa het volgende:
Ik vind dit eigenlijk best wel sneu voor die jongen![]()
[ twitter ]
Vast een hele slimme jongen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is vast ergens anders weer heel goed in
Alle begin is moeilijkquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:49 schreef aloa het volgende:
[ twitter ]
Ja. Dit is iemand laten aanmodderen. Geef iemand een duidelijke instructie en het gaat wel goed.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:49 schreef aloa het volgende:
[ twitter ]
Heb gehoord dat hij nog bezig isquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:49 schreef aloa het volgende:
[ twitter ]
Ik heb jaren papier vanuit de kelder gehaald en dat was 6 pallets ofzo. Je moet het even weten en ook een deur aan gort geredenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. Dit is iemand laten aanmodderen. Geef iemand een duidelijke instructie en het gaat wel goed.
Geen mooier vermaak dan leedvermaak zullen we maar zeggen.
Ja, met een zware pallet douwt zo’n ding wel door ja.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb jaren papier vanuit de kelder gehaald en dat was 6 pallets ofzo. Je moet het even weten en ook een deur aan gort gereden
Je ligt wel in de markt als je dat kan besturenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, met een zware pallet douwt zo’n ding wel door ja.
Dat had ik rap gemute jaquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alle begin is moeilijk
Wat een irritant klote muziekje
Ok ik heb gewoonlijk wel het geluid aan om te beginnenquote:
Verstandig, ik werd er bijna net zo nerveus van als die jongenquote:
Is vaak zo met dat soort filmpjes. Ellendige muziek eronderquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verstandig, ik werd er bijna net zo nerveus van als die jongen
Leuk, Dees. Veel succes!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je wel. Mij lijkt het ook een pluspunt, heb er wel over nagedacht en toch besloten weer te reageren.
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Lekker snel!
Wat ontzettend tof zeg!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:31 schreef Deisyy het volgende:
Veel plezierquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Lekker snel!
Absoluut!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Je ligt wel in de markt als je dat kan besturen
quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Wat ontzettend tof zeg!Echt alsof het zo moest zijn inderdaad!
Thanks!quote:
Meisjes die vragen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Wie is die Mark over wie je het hebt?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:45 schreef chufi het volgende:
Morgen glad in het zuiden .... Mark doe je wel voorzichtig
Je bent de enige niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
Daar kom ik echt nooit.
2 keer was teveel
Dat magquote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
Daar kom ik echt nooit.
2 keer was teveel
Ik vind 1 wel genoegquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
Van Dale ~~~~~~~
Een Koentje doen: een topic volledig lam leggen door één of meerdere posts, zonder de intentie hebben dit te doen.
Gelukkig maarquote:
Pas 5 jaar oud die opmerking jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |