Wat goooeeeedddddd!!!!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik had gisteren een sollicitatie verstuurd waarop ik vandaag al werd gebeld omdat ze me wilden uitnodigen voor een sollicitatie
Lekker snel!
Volgende week een afspraak
Ja heb een knul in mijn team 1 jaar ouder die ik leuk vind. Hij is nu tijdelijk uit ons team met een ander project bezig. Maar we zoeken elkaar wel steeds op zeg maarquote:
Go for itquote:Op woensdag 8 maart 2023 07:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja heb een knul in mijn team 1 jaar ouder die ik leuk vind. Hij is nu tijdelijk uit ons team met een ander project bezig. Maar we zoeken elkaar wel steeds op zeg maar
Ik niet helaas, zit nooit op kantoorquote:Op woensdag 8 maart 2023 07:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook wel een paar van meegemaakt
Weet niet goed hoe en ook een beetje angst om afgewezen te worden. Dat ik het mij in mijn hoofd haal ofzoquote:
Spelen met TL buizenquote:
Leukquote:Op woensdag 8 maart 2023 06:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
Goedemorgen, vandaag zie ik mijn kantoor hottie weer. Extra vroeg opstaan dus
Hier sneeuwt het welquote:Op woensdag 8 maart 2023 07:13 schreef pullup het volgende:
Anyways, ik ben op pad![]()
Beter sneeuwt het hier niet vandaag
Go get him!quote:Op woensdag 8 maart 2023 07:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja heb een knul in mijn team 1 jaar ouder die ik leuk vind. Hij is nu tijdelijk uit ons team met een ander project bezig. Maar we zoeken elkaar wel steeds op zeg maar
Wel uit de buurt van bezemkasten blijven.quote:Op woensdag 8 maart 2023 07:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat leukquote:Op woensdag 8 maart 2023 07:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |