Dat zijn vast suikerspinnen.quote:
Graag gedaan hoorquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goedemorgen zeg![]()
Meteen wakker, en bedankt
Als die haar kop stoot in zijn bunker stort de boel in...quote:
Of hij krijgt eindelijk ramenquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als die haar kop stoot in zijn bunker stort de boel in...
Wat hebben die dakpannen je misdaan?quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:03 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemiddag. Zou ook wel wat dakpannen doormidden willen koppen momenteel. Maar denk dat de arboarts dat niet ok vindt.
Net een potje verloren met tafelvoetbal met 9-10. Speelde de pannen vh dak maar toch op een vieze manier verloren.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat hebben die dakpannen je misdaan?
Lekker nog een keer doen en dan wel winnenquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Net een potje verloren met tafelvoetbal met 9-10. Speelde de pannen vh dak maar toch op een vieze manier verloren.
Ben jij van de vereniging tot behoud van dakpannen?quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker nog een keer doen en dan wel winnen
Veel beter voor jou en je dakpannen
#safetheroofpansquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ben jij van de vereniging tot behoud van dakpannen?
Weet jij wel hoe nuttig die zijn?quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ben jij van de vereniging tot behoud van dakpannen?
Best veel hequote:Op woensdag 8 maart 2023 14:52 schreef drakin het volgende:
Koud, ik ben een wintervoorraad aan het aanleggen. Misschien ook weer snert maken ofzo.
Eerst nuts
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die hoeft niet ver te zoeken, als ie honger krijgt!quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:52 schreef drakin het volgende:
Koud, ik ben een wintervoorraad aan het aanleggen. Misschien ook weer snert maken ofzo.
Eerst nuts
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vertel. Ik trek die gast echt niet btwquote:
DOH !!!!!!!!!!!!!quote:
Oh wat ergquote:
Dat moet een hel gewest zijn bij die gast als puber in 1 klsquote:
O das minder, wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een pols zonder defecten.
Dus een zware kneuzing.
Weet niet wat beter is, breuk of kneuzing
Pogingen gedaan en ik word super nerveus van die gast.quote:
Je gaat goed bij de onderschriften.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Pogingen gedaan en ik word super nerveus van die gast.
Ja dat snap ik wel. Ik vind ook niet alles leuk, maar toch heeft hij wel leuke sketches.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Pogingen gedaan en ik word super nerveus van die gast.
Ik weet niet zo goed hoe dat werkt. Topic is bijna volquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:21 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Je gaat goed bij de onderschriften.Je hebt me al bijna ingehaald.
Bij een nieuw topic begint een nieuwe telling, maar de laatste foto wordt nog wel meegenomen in de eindstand.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe dat werkt. Topic is bijna vol
Ah okquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:37 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Bij een nieuw topic begint een nieuwe telling, maar de laatste foto wordt nog wel meegenomen in de eindstand.
Ik denk dat je er niet bijster veel aan hebt, bij het gemiddelde straatgevecht, maar wel leuk!quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:27 schreef drakin het volgende:
Dit staat gewoon ergens te koop.
Dus als messen verboden zijn, dan maar je eigen zakkanon mee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Smaken verschillen natuurlijk.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Misschien als ik hem zijn kop zie stoten tegen een deurpost, maar anders echt niet hoor.
Wat vind je van Jochem Meyer? Of Meijer?quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:13 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[..]
Smaken verschillen natuurlijk.
Ik ben zelfs naar een voorstelling van hem geweest.
Ik nog nooit, alleen gezien op het schoolcaberet .... Was een beetje ala Bram en Freek, die toen populair warenquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:13 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[..]
Smaken verschillen natuurlijk.
Ik ben zelfs naar een voorstelling van hem geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |