Koen plaatste regelmatig een bericht en daarna bleef het stil.quote:
Het ging over jou. Had je weer ergens gesolliciteerd?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet veel als een topic wordt lam gelegd.
Grote stad zekerquote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Er zit er hier wel 1 zie ik net.
Jaquote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:29 schreef maily het volgende:
[..]
Het ging over jou. Had je weer ergens gesolliciteerd?
Gaat goed met je quote.quote:
Ja echt welquote:Op woensdag 8 maart 2023 02:04 schreef Steven_Stil het volgende:
Veel te jong en nog volop druk met van alles en dan ineens weg.
ja echt wel ...quote:Op woensdag 8 maart 2023 02:18 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Een Fok! monument , het usernummer zegt alles eik.
Das kut .. had je die dan .quote:Op woensdag 8 maart 2023 02:22 schreef Steven_Stil het volgende:
De straatverlichting doet het ook al niet meer hier.
Wat goooeeeedddddd!!!!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik had gisteren een sollicitatie verstuurd waarop ik vandaag al werd gebeld omdat ze me wilden uitnodigen voor een sollicitatie
Lekker snel!
Volgende week een afspraak
Ja heb een knul in mijn team 1 jaar ouder die ik leuk vind. Hij is nu tijdelijk uit ons team met een ander project bezig. Maar we zoeken elkaar wel steeds op zeg maarquote:
Go for itquote:Op woensdag 8 maart 2023 07:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja heb een knul in mijn team 1 jaar ouder die ik leuk vind. Hij is nu tijdelijk uit ons team met een ander project bezig. Maar we zoeken elkaar wel steeds op zeg maar
Ik niet helaas, zit nooit op kantoorquote:Op woensdag 8 maart 2023 07:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook wel een paar van meegemaakt
Weet niet goed hoe en ook een beetje angst om afgewezen te worden. Dat ik het mij in mijn hoofd haal ofzoquote:
Spelen met TL buizenquote:
Leukquote:Op woensdag 8 maart 2023 06:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
Goedemorgen, vandaag zie ik mijn kantoor hottie weer. Extra vroeg opstaan dus
Hier sneeuwt het welquote:Op woensdag 8 maart 2023 07:13 schreef pullup het volgende:
Anyways, ik ben op pad![]()
Beter sneeuwt het hier niet vandaag
Go get him!quote:Op woensdag 8 maart 2023 07:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja heb een knul in mijn team 1 jaar ouder die ik leuk vind. Hij is nu tijdelijk uit ons team met een ander project bezig. Maar we zoeken elkaar wel steeds op zeg maar
Wel uit de buurt van bezemkasten blijven.quote:Op woensdag 8 maart 2023 07:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat leukquote:Op woensdag 8 maart 2023 07:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat zijn vast suikerspinnen.quote:
Graag gedaan hoorquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goedemorgen zeg![]()
Meteen wakker, en bedankt
Als die haar kop stoot in zijn bunker stort de boel in...quote:
Of hij krijgt eindelijk ramenquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als die haar kop stoot in zijn bunker stort de boel in...
Wat hebben die dakpannen je misdaan?quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:03 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemiddag. Zou ook wel wat dakpannen doormidden willen koppen momenteel. Maar denk dat de arboarts dat niet ok vindt.
Net een potje verloren met tafelvoetbal met 9-10. Speelde de pannen vh dak maar toch op een vieze manier verloren.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat hebben die dakpannen je misdaan?
Lekker nog een keer doen en dan wel winnenquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Net een potje verloren met tafelvoetbal met 9-10. Speelde de pannen vh dak maar toch op een vieze manier verloren.
Ben jij van de vereniging tot behoud van dakpannen?quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker nog een keer doen en dan wel winnen
Veel beter voor jou en je dakpannen
#safetheroofpansquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ben jij van de vereniging tot behoud van dakpannen?
Weet jij wel hoe nuttig die zijn?quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ben jij van de vereniging tot behoud van dakpannen?
Best veel hequote:Op woensdag 8 maart 2023 14:52 schreef drakin het volgende:
Koud, ik ben een wintervoorraad aan het aanleggen. Misschien ook weer snert maken ofzo.
Eerst nuts
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die hoeft niet ver te zoeken, als ie honger krijgt!quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:52 schreef drakin het volgende:
Koud, ik ben een wintervoorraad aan het aanleggen. Misschien ook weer snert maken ofzo.
Eerst nuts
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |