SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook ooit naar Arie en Silvester geweest. Ook geweldig, maar dan weet je dat je als publiek ook niet veilig bent. Er ging een microfoon door de zaal en je bent dan de lul als je ineens die microfoon in je handen hebt en je moet daadwerkelijk iets gaan zeggen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:16 schreef Soury het volgende:
Een collega van me ging ooit naar Waardenberg en de Jong en die zwierde door het publiek. Haar tasje was gepakt en alles ging door de zaal heenJa kut maar ga dan niet, ze spugen ook vla enzo. Ik zou daar al voor passen.
Die heeft ook leuke stukjes.quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat vind je van Jochem Meyer? Of Meijer?
Ik zou dat echt nooit doenquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:21 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit naar Arie en Silvester geweest. Ook geweldig, maar dan weet je dat je als publiek ook niet veilig bent. Er ging een microfoon door de zaal en je bent dan de lul als je ineens die microfoon in je handen hebt en je moet daadwerkelijk iets gaan zeggen.
En een vroegere Paul de Leeuw, ook bij die voorstelling was je niet veilig. Die kon ook aardig door de zaal spugen enz. of iemand in de zeik nemen.
Die lieten tijdens de voorstelling ook camerabeelden zien van bezoekers op de wc's (bij de spiegel) en dan verscheen je ineens vol in beeld. Dat zou in deze tijd echt niet meer kunnen (en mogen).quote:
Of je tegen irritante collegasquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk dat je er niet bijster veel aan hebt, bij het gemiddelde straatgevecht, maar wel leuk!
Op het strand, zandkastelen van je buren kapotknallen
Mijn zwager is een keer bij een voorstelling van hen uit de zaal gelopenquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:16 schreef Soury het volgende:
Een collega van me ging ooit naar Waardenberg en de Jong en die zwierde door het publiek. Haar tasje was gepakt en alles ging door de zaal heenJa kut maar ga dan niet, ze spugen ook vla enzo. Ik zou daar al voor passen.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:25 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Die lieten tijdens de voorstelling ook camerabeelden zien van bezoekers op de wc's (bij de spiegel) en dan verscheen je ineens vol in beeld. Dat zou in deze tijd echt niet meer kunnen (en mogen).
Hier ook alsof ik op de noordpool zitquote:
Sneeuwstorm in een glas water, met hun code oranjequote:Op woensdag 8 maart 2023 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier ook alsof ik op de noordpool zit
Geen sneeuw en ijs te zien meer
Harlingen is een beetje veranderdquote:
Was dit Frankrijk?quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Cool !! het doet me aan deze denken. Ja het is één plaatje [ link | afbeelding ]
Nou ja het was een zee ergensquote:
Dan was het niet in het land waar mario woont.quote:
Dit is wel heel erg denigrerend voor deze geweldige sneeuwstormquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sneeuwstorm in een glas water, met hun code oranje
Lijkt er niet eens opquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Dat was deze![]()
[ afbeelding ]
WKN / Schepen en de elementen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |