Het was haar bedquote:Op zondag 5 maart 2023 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aan de ene kant ja maar aan de andere kant is het Sas die een relatie heeft, die moet niet bij een andere vent in bed gaan liggen.
Zolang het adem haalt en geen Zoe heet volstaat het als bedparnter van Jappie.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:46 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens dit kan toch niet... ik zou er niet blij mee zijn zacht uigedrukt. Maar jasper denkt ook niet van zal ik dit maar niet doen
Ik ook, kom maar op met dat gesprek.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was haar bed![]()
Eens hoor, ik vind het raar, ze wilde amper met Bern in bed slapen, maar nu mag Jappie er wel bij. Ik ben ook zeer benieuwd wat Bern hier van vindt.
En Jappie zou dat niet hoeven te doen als hij enig geweten in zijn kippenborst had.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was haar bed![]()
Eens hoor, ik vind het raar, ze wilde amper met Bern in bed slapen, maar nu mag Jappie er wel bij. Ik ben ook zeer benieuwd wat Bern hier van vindt.
Ik vraag me af of ze opdrachten krijgen van achter..quote:Op zondag 5 maart 2023 12:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
En Jappie zou dat niet hoeven te doen als hij enig geweten in zijn kippenborst had.
Maar gisteren zei hij daarover met Wanda: kom op, we zijn hier om tv te maken.
Opdracht of niet, je kan toch zeggen dat je weigert bij iedereen in bed te kruipen.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze opdrachten krijgen van achter..
Ik weet nog wel dat dit bij DGK wel gebeurden. Nadia versprak zich een keer. Ze dacht dat er geen camera op haar stond en zei toen tegen Amanda dat zij en Huub beiden 2500 euro was aangeboden om te tongen in het zicht van Dennis. Een aantal dagen later gebeurden dit ook.
Met RLS'en is het vaak zo dat niets is wat het lijkt.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze opdrachten krijgen van achter..
Ik weet nog wel dat dit bij DGK wel gebeurden. Nadia versprak zich een keer. Ze dacht dat er geen camera op haar stond en zei toen tegen Amanda dat zij en Huub beiden 2500 euro was aangeboden om te tongen in het zicht van Dennis. Een aantal dagen later gebeurden dit ook.
Klopt idd.. het is maar waar je je dan voor leent.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:08 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Opdracht of niet, je kan toch zeggen dat je weigert bij iedereen in bed te kruipen.
Heb je zijn kast gezien. De plaatselijke kroeg is er jaloers op.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt idd.. het is maar waar je je dan voor leent.
Maarja.. wie weet is hem wel een fles wodka beloofd en daar doet hij denk ik alles voor
quote:Op zondag 5 maart 2023 12:11 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Heb je zijn kast gezien. De plaatselijke kroeg is er jaloers op.
Ik vraag me af hoe lang we al kijken naar een Jappie onder invloed. Dat is echt niet de laatste 2 dagen.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:12 schreef lojanda het volgende:
[..]Niet normaal wat een flessen er in staan.
Wanda ja, wat vindt zij er eigenlijk van dat Jappie weer in een ander bed terecht is gekomen?quote:Op zondag 5 maart 2023 12:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
En Jappie zou dat niet hoeven te doen als hij enig geweten in zijn kippenborst had.
Ik denk dat het voor haar steeds makkelijker gaat worden Jappie te dumpen.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanda ja, wat vindt zij er eigenlijk van dat Jappie weer in een ander bed terecht is gekomen?
Het was te proberenquote:Op zondag 5 maart 2023 12:15 schreef lojanda het volgende:
Marciano vraagt aan Eunice of ze zijn schoenen schoon kan maken waarop ze zegt ik kan je de zeep geven als je dat wilDaar geeft hij geen reactie op
Die is niet meer in beeld (omdat ze niet goed genoeg kan acteren?)quote:Op zondag 5 maart 2023 12:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanda ja, wat vindt zij er eigenlijk van dat Jappie weer in een ander bed terecht is gekomen?
Klopt idd maar de laatste twee dagen hebben we ook kunnen zien dat hij continu drinkt.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang we al kijken naar een Jappie onder invloed. Dat is echt niet de laatste 2 dagen.
Ik denk dat Ivor intussen ook wel in de gaten heeft dat hij Jappie zijn 'verliefdheid' maar met een korreltje zout moet nemen. En het bedhoppen van hem incl bij Wanda maar voor lief neemt.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die is niet meer in beeld (omdat ze niet goed genoeg kan acteren?)
Maar echt ik sluit niets uit, een klein fragment van haar en Jasper in bed op TV, en misschien vooraf Ivor mogen informeren dat het bij de verhaallijn hoort.
Maar nu hebben we hem in de smiezen.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt idd maar de laatste twee dagen hebben we ook kunnen zien dat hij continu drinkt.
Ik vind ook heel vaak aan hoe hij uit zijn ogen kijkt en hoe hij met een dubbele tong praat of het is dat hij heeft gedronken maar daar is dan niets van te zien geweest.
Hij krijgt een hoofdrol in een aflevering.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt idd maar de laatste twee dagen hebben we ook kunnen zien dat hij continu drinkt.
Ik vind ook heel vaak aan hoe hij uit zijn ogen kijkt en hoe hij met een dubbele tong praat of het is dat hij heeft gedronken maar daar is dan niets van te zien geweest.
Veel gezopen tijdens het half jaars feest. Wanda en Jappie belanden samen in bed. Later heeft Wada spijt, trekt zicht terug, gaat naar K5 en wordt helemaal uit beeld gehouden. Gaat ze binnenkort naar huis?quote:Op zondag 5 maart 2023 12:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met RLS'en is het vaak zo dat niets is wat het lijkt.
Wanda werd al uit beeld gehouden na die laatste scheldpartij.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:21 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Veel gezopen tijdens het half jaars feest. Wanda en Jappie belanden samen in bed. Later heeft Wada spijt, trekt zicht terug, gaat naar K5 en wordt helemaal uit beeld gehouden. Gaat ze binnenkort naar huis?
Jappie zuipt zich sindsdien nog meer te pletter. Kruipt bij Jan en alleman in bed. Afleidingsmanoeuvres? Weet hij meer? Wanda naar huis?
Als dit een vooropgezet FEBO plan is, dan wordt er grof misbruik gemaakt van iemand met een verslaving ) Jappie), van iemands angst voor het thuisfront (Wanda) en van iemands nare karaktertrekken (Sas)
Is dit geen vooropgezet plan, dan zijn verhaalljnen alsnog "gestuurd"door keuze mensen bij casting.
Ik wou net zeggen...er is stream 1 en stream 2, maar kunnen ze niet gewoon 1 stream omdopen tot 'Babette'. En dan die andere gewoon 'De rest, maar waarschijnlijk bejaarden soos' noemen ..quote:Op zondag 5 maart 2023 12:21 schreef lojanda het volgende:
En weer terug naar de zagende klagende oude bankhangers.. en waar hebben ze het over?? Ja hoor, weer over biljarten
Dat zuipen kunnen ze gewoon niets van laten zien..quote:Op zondag 5 maart 2023 12:21 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Veel gezopen tijdens het half jaars feest. Wanda en Jappie belanden samen in bed. Later heeft Wada spijt, trekt zicht terug, gaat naar K5 en wordt helemaal uit beeld gehouden. Gaat ze binnenkort naar huis?
Jappie zuipt zich sindsdien nog meer te pletter. Kruipt bij Jan en alleman in bed. Afleidingsmanoeuvres? Weet hij meer? Wanda naar huis?
Als dit een vooropgezet FEBO plan is, dan wordt er grof misbruik gemaakt van iemand met een verslaving ) Jappie), van iemands angst voor het thuisfront (Wanda) en van iemands nare karaktertrekken (Sas)
Is dit geen vooropgezet plan, dan zijn verhaalljnen alsnog "gestuurd"door keuze mensen bij casting.
Dan had ze hem helemaal niet erin moeten latenquote:Op zondag 5 maart 2023 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was haar bed![]()
IK kan mij nog een gesprek van een tijdje terug herinneren toen er ruzie was. Toen waren zijn woorden dat hij voor zijn sportcarrière niet met dat zooitje geassocieerd wilde worden.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee maar als hij richting slaapkamer loopt dan is het niet waarschijnlijk dat het voor zijn eigen bed is die daar overbodig staat maar voor de inhoud van zijn kast.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zuipen kunnen ze gewoon niets van laten zien..
Stream Babette vind ik niet erg want daar gebeurd tenminste altijd watquote:Op zondag 5 maart 2023 12:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen...er is stream 1 en stream 2, maar kunnen ze niet gewoon 1 stream omdopen tot 'Babette'. En dan die andere gewoon 'De rest, maar waarschijnlijk bejaarden soos' noemen ..
Ja maar op dat moment was hij nog net nuchterquote:Op zondag 5 maart 2023 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK kan mij nog een gesprek van een tijdje terug herinneren toen er ruzie was. Toen waren zijn woorden dat hij voor zijn sportcarrière niet met dat zooitje geassocieerd wilde worden.
Vandaag niets op het programma voor ze?quote:Op zondag 5 maart 2023 12:30 schreef 5thencounter het volgende:
Vandaag is ook al af te strepen als nutteloos
nee en maar roddelen en vuurtjes stoken dat poederloederquote:Op zondag 5 maart 2023 12:32 schreef pingu66 het volgende:
Pfff Zoë weer : ik voel het nog steeds er hangt sex in de lucht. Want zisaac va daag in de keuken keek naar Mirthe haar kont. Met zo'n blik van zooooo.
Kan dat kind nergens anders aan denken?
Roddelen?quote:Op zondag 5 maart 2023 12:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vandaag niets op het programma voor ze?
poederloederquote:Op zondag 5 maart 2023 12:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee en maar roddelen en vuurtjes stoken dat poederloeder
Steeds vaker..... dan krijgt ze een bepaalde blik..... mondje half (zogenaamd sexy) open en ja hoor dan komt er weer een zwaar oversexte waterval uit....quote:Op zondag 5 maart 2023 12:32 schreef pingu66 het volgende:
Pfff Zoë weer : ik voel het nog steeds er hangt sex in de lucht. Want zisaac va daag in de keuken keek naar Mirthe haar kont. Met zo'n blik van zooooo.
Dat is al meerdere keren gedaan door o.a Moira en Esther: Moira was het meest duidelijkquote:Op zondag 5 maart 2023 12:27 schreef lojanda het volgende:
Erik veegt zijn ooghoek schoon en steekt het in zijn mond terwijl hij in gesprek is met JW.. waarom zegt niemand daar iets van?? Iedereen ziet hem uit zijn neus eten en ook zijn oogsnotjes opeten.
Op dat soort praat gaat Zoë goed. Hoe platter hoe beterquote:Op zondag 5 maart 2023 12:32 schreef pingu66 het volgende:
quote:Op zondag 5 maart 2023 12:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee en maar roddelen en vuurtjes stoken dat poederloeder
Echt waar.. jammer dat ik dat nooit heb gezien.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat is al meerdere keren gedaan door o.a Moira en Esther: Moira was het meest duidelijk
Moraima deed dat toen ook wel op een aardige manier. Erik gaf haar gelijk, maar denk dat het gewoon een soort van automatisme bij hem is, doet ie waarschijnlijk al ruim 40 jaar, krijg dat maar eens afgeleerd!quote:Op zondag 5 maart 2023 12:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt waar.. jammer dat ik dat nooit heb gezien.
De schoorsteen van de hottub nog steeds niet gefixt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk idee?quote:Op zondag 5 maart 2023 12:45 schreef Was-beer het volgende:
Ben benieuwd of Bern Erik mee krijgt met dit idee
Ik vind het vreselijk dat dat mens bijna de hele dag te horen is.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen...er is stream 1 en stream 2, maar kunnen ze niet gewoon 1 stream omdopen tot 'Babette'. En dan die andere gewoon 'De rest, maar waarschijnlijk bejaarden soos' noemen ..
Als ik het goed begreep wil hij de mensen die nog geld hebben (hij had het over hemzelf, Isaac en Erik) dat geld laten investeren in ideeën van de groep. Dus bijv. Marciano wil een cabana in de tuin, heeft geld nodig voor hout, stelt dit voor aan de mensen die nog geld hebben en die bepalen dan of ze daar geld in willen 'investeren'. Maar weet niet of ik dit Erik zie doenquote:
En Babs die daar in mee gaat, die is nog gekkerquote:Op zondag 5 maart 2023 12:38 schreef Was-beer het volgende:
Zoe denkt ook echt dat ze een kans maakt bij Isaac? Als hij maar gedronken heeft..
Die man heeft een vrouw en kinderen thuis..wat denkt ze nou
Ja precies, niemand die er wat van zegtquote:Op zondag 5 maart 2023 12:52 schreef juul. het volgende:
[..]
En Babs die daar in mee gaat, die is nog gekker
Maar dat is niet haar kastquote:Op zondag 5 maart 2023 13:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze vouwt de kleding op en legt ze terug in de kast
Ja en wat doet ze in andermans kastje? Moet je bij haar doen. ( in mijn fakking personel space)!!quote:Op zondag 5 maart 2023 13:07 schreef Flow3r het volgende:
Sas hangt nu ineens rond in kamer 1? Jaspers kamer , toch ?
Maar waarom in een kast van iemand anders, want zij slaapt op kamer 2 en niet op kamer 1quote:Op zondag 5 maart 2023 13:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze vouwt de kleding op en legt ze terug in de kast
Snap niet wat het probleem is... dacht dat ze het uitgepraat hadden in de nachtquote:Op zondag 5 maart 2023 13:14 schreef cinsan het volgende:
sas zou beter effe naar bern gaan en het uitpraten met hum ............... oh nee bern moet weer naar komen zeker
Ik zou het ook niet prettig vinden als anderen in mijn kastje kwamen, opbokken en met je handen van andermans spullen blijven.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:44 schreef pingu66 het volgende:
Erik zegt kom niet in mijn (pod) kast. 😉
Iemand had een zaagje terug gelegd in zijn kast en dat mag niet ( hij vindt het wel aardig maar niet in zijn kast komen)
Ze hadden net toch een gewoon normaal gesprekje? Zo boeiend zijn die twee verder ook nietquote:Op zondag 5 maart 2023 13:14 schreef cinsan het volgende:
sas zou beter effe naar bern gaan en het uitpraten met hum ............... oh nee bern moet weer naar komen zeker
Weet bern dat jasper de hele nacht bij haar geslapen heeft?quote:Op zondag 5 maart 2023 13:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze hadden net toch een gewoon normaal gesprekje? Zo boeiend zijn die twee verder ook niet
ik ook of k5 wil dat toneelstukje opvoerenquote:Op zondag 5 maart 2023 13:15 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Snap niet wat het probleem is... dacht dat ze het uitgepraat hadden in de nacht
weet ik nietquote:Op zondag 5 maart 2023 13:18 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Weet bern dat jasper de hele nacht bij haar geslapen heeft?
Die hebben zo ongeveer 24 uur samen in bed gelegen dus dat zal hij echt wel een keer gezien hebben. Ik denk dat hij daar maar gewoon mee zal moeten dealen want denk dat als hij er iets van zegt hij alleen maar weer een veeg uit de pan krijgt van die bitch..quote:Op zondag 5 maart 2023 13:18 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Geen idee. Hoop dat het hem worst zal wezen en dan dus niet dagenlang gevolgd hoeft te worden terwijl ie in zak en as zit.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:18 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
hij kan het ook uitmaken ............... maar doet hij nietquote:Op zondag 5 maart 2023 13:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die hebben zo ongeveer 24 uur samen in bed gelegen dus dat zal hij echt wel een keer gezien hebben. Ik denk dat hij daar maar gewoon mee zal moeten dealen want denk dat als hij er iets van zegt hij alleen maar weer een veeg uit de pan krijgt van die bitch..
Er is niets aan de hand tussen die twee, ze hebben vanochtend lieve complimentjes naar elkaar gedeeldquote:Op zondag 5 maart 2023 13:14 schreef cinsan het volgende:
Waarschijnlijk was Bern blij dat hij even van het zure gezeik af wasquote:Op zondag 5 maart 2023 13:21 schreef juul. het volgende:
[..]
Er is niets aan de hand tussen die twee, ze hebben vanochtend lieve complimentjes naar elkaar gedeeld
oh ja wanneer dat danquote:Op zondag 5 maart 2023 13:21 schreef juul. het volgende:
[..]
Er is niets aan de hand tussen die twee, ze hebben vanochtend lieve complimentjes naar elkaar gedeeld
Ze kunnen dat gesprek toch gewoon wissen en terug geven???quote:Op zondag 5 maart 2023 13:26 schreef Hoempah het volgende:
Jeffrey nog steeds op zoek naar de podcast
Dan is het bewijs wegquote:Op zondag 5 maart 2023 13:27 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Ze kunnen dat gesprek toch gewoon wissen en terug geven???
Ze willen dat fragment waarschijnlijk toch nog een keer laten horen.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:27 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Volgens mij zet zij zichzelf als bitch neer.. er zullen niet veel andere fragmenten van haar zijn.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:28 schreef patat het volgende:
Ben benieuwd wanneer ze de podcast vinden
Sasha wordt tegenwoordig in de tv uitzendingen ook als bitch neergezet
Toen Bern voor haar haar campagneposter ophing was ze ook zo aan het zeiken op hem
Bern is niet mijn favoriet maar dit verdient hij niet
Lol maken kan ze niet of je moet in de hysterische neplach van haar trappenquote:Op zondag 5 maart 2023 13:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens mij zet zij zichzelf als bitch neer.. er zullen niet veel andere fragmenten van haar zijn.
Tijdens dat debat kwam ze in de uitzendingen helemaal over als een half dooie mus.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:28 schreef patat het volgende:
Ben benieuwd wanneer ze de podcast vinden
Sasha wordt tegenwoordig in de tv uitzendingen ook als bitch neergezet
Toen Bern voor haar haar campagneposter ophing was ze ook zo aan het zeiken op hem
Bern is niet mijn favoriet maar dit verdient hij niet
Dat snap ik dat mag wel snel gebeuren dan ,ik zie Jef al over de rooie gaan eromquote:Op zondag 5 maart 2023 13:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze willen dat fragment waarschijnlijk toch nog een keer laten horen.
Ik lees al dagen over een vermiste podcast, wat staat daar dan op, dat heb ik helemaal gemistquote:Op zondag 5 maart 2023 13:27 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Haha ja da’s waar! Dat was ook vreselijkquote:Op zondag 5 maart 2023 13:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tijdens dat debat kwam ze in de uitzendingen helemaal over als een half dooie mus.
Inclusief zij zelf?!?quote:Op zondag 5 maart 2023 13:35 schreef Was-beer het volgende:
Volgens Esther gedroegen de mannen zich tijdens het feestje netjes maar de vrouwen gedroegen zich erotisch![]()
Ik zie haar wel vaker ietwat erotisch dansen vlak voor de neus van haar ´vriend´. Is het trouwens weer goed tussen hen?quote:
Er is “per ongeluk” terwijl die in de jas van Kim zat iets opgenomen en daar staat op dat de meiden op de kamer het hebben over wie er eigenlijk uit zou moeten. Daar hoor je Kim zeggen dat het Wanda moet zijn. Ook wordt er gesproken over Bern en Sasha en hun relatie. Erik heeft dat ontdekt omdat hij de podcast wilde luisteren en die heeft dat weer doorgespeeld naar Wanda Sasha en consorten. Die zijn nu furieus..quote:Op zondag 5 maart 2023 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lees al dagen over een vermiste podcast, wat staat daar dan op, dat heb ik helemaal gemist
Maar hij wist misschien dan yoen ook nog niet dat jasper bij Sas heeft geslapen?quote:Op zondag 5 maart 2023 13:21 schreef juul. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een diffuser, om frisse geurtjes die ruimte in te blazen, ik zag zo'n ding laatst ook al in een slaapkamer.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat is dat voor ding op de achtergrond dat zo staat te walmen?
quote:Op zondag 5 maart 2023 13:41 schreef Hoempah het volgende:
Jesus, ziet er niet echt jong meer uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een soort luchtverfrisser waar je verschillende geurtjes in kan doen.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat is dat voor ding op de achtergrond dat zo staat te walmen?
Oké, nog nooit eerder gezien, bedankt.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een diffuser, om frisse geurtjes die ruimte in te blazen, ik zag zo'n ding laatst ook al in een slaapkamer.
Of ze doet zo vriendelijk uit schuldgevoel, of Jappie heeft haar.......quote:Op zondag 5 maart 2023 13:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Was maar kort en vlak voor Sasha ging douchen..
Filmpje: https://streamable.com/hp7jzj
quote:Op zondag 5 maart 2023 13:41 schreef Hoempah het volgende:
Een kruising tussen Ursula de zeeheks en toch weer de blobvisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Lijkt mij erg handig hoewel het hier bij mij nooit stinkt.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Een soort luchtverfrisser waar je verschillende geurtjes in kan doen.
quote:Op zondag 5 maart 2023 13:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een kruising tussen Ursula de zeeheks en toch weer de blobvis
Het zal allemaal wel, het wordt gewoon tijd dat Bern eens een ruggengraat krijgt en haar eens goed op d'r plek zet. Zolang hij zo over zich heen laat lopen verdient ie wat ie krijgt vind ik.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:42 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Of ze doet zo vriendelijk uit schuldgevoel, of Jappie heeft haar.......
Wat staat er voor bijzonders op dan?quote:
quote:Op zondag 5 maart 2023 13:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er is “per ongeluk” terwijl die in de jas van Kim zat iets opgenomen en daar staat op dat de meiden op de kamer het hebben over wie er eigenlijk uit zou moeten. Daar hoor je Kim zeggen dat het Wanda moet zijn. Ook wordt er gesproken over Bern en Sasha en hun relatie. Erik heeft dat ontdekt omdat hij de podcast wilde luisteren en die heeft dat weer doorgespeeld naar Wanda Sasha en consorten. Die zijn nu furieus..
Rare reactiequote:Op zondag 5 maart 2023 13:48 schreef Dotteke het volgende:
Nu praat Bern wel normaal en niet in de vertraagde versie.
"Jasper heeft bij mij geslapen", zegt Sas
"Leuk", zegt Bern
Ze vinden het beide schijnbaar niet erg, en er is zover bekend niets gebeurdquote:
Dan zal het wel goed zitten. Ik persoonlijk vind het erg apartquote:Op zondag 5 maart 2023 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vinden het beide schijnbaar niet erg, en er is zover bekend niets gebeurd
Ja ook niet mijn ding hoor. Maar als hun het goed vinden helemaal primaquote:Op zondag 5 maart 2023 13:53 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dan zal het wel goed zitten. Ik persoonlijk vind het erg apart
Weer een reden voor Sas, om bij een volgend ruzie, dit voor zijn voeten te gooien als dat hij te weinig om haar geeft.quote:
Wanda moet nu bij Bern gaan slapen, kijken hoe ze dat vind.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:55 schreef Flow3r het volgende:
Sas : hoe is het met Wanda ?
Bern : uhh, verward, maar al beter dan hoe het gister met haar was, heb jij nog met haar gesproken ?
Sas : nee , nog niet
Ojee, dat wordt weer oorlog en chaggie. Nu nog niet maar waarschijnlijk later wel.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:57 schreef Flow3r het volgende:
Kim heeft per ongeluk op de bril van Sasha gestaan
[ afbeelding ]
Ze heeft al een mail gestuurd om te vragen naar haar andere brilquote:Op zondag 5 maart 2023 13:58 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ojee, dat wordt weer oorlog en chaggie. Nu nog niet maar waarschijnlijk later wel.
Ze heeft naast jappie in hetzelfde bed gelegen. Dat is wel wat anders dan "ze heeft met jappie geslapen"quote:Op zondag 5 maart 2023 14:01 schreef Daana316 het volgende:
Snap eigenlijk nog steeds niet waarom Sas toe zo boos was op Bern over zijn relaties voor de loods.
Sas heeft binnen met Zoe staan zoenen, met Jappie geslapen.
Bern heeft zich keurig gedragen.
Ik denk dat in hun relatie Sas eerder vreemd zou gaan dan Bern.
Wat een Hypocriet die Sas zeg.
Ik denk omdat hij in Jasper geen gevaar zietquote:Op zondag 5 maart 2023 14:05 schreef HopScotch het volgende:
Bern en Sasha hebben het er al een paar keer over gehad dat het juist Bern is die niet samen kan slapen omdat hij er niet tegen kan aangeraakt te worden als hij wil slapen. Waar het vandaan komt dat Sasha Bern uit dr bed schopt is mij dus een raadsel. Daarnaast vindt Bern het dus leuk dat Jasper d'r heeft geslapen, prima dan toch.
Zo heb ik het ook mee gekregenquote:Op zondag 5 maart 2023 14:05 schreef HopScotch het volgende:
Bern en Sasha hebben het er al een paar keer over gehad dat het juist Bern is die niet samen kan slapen omdat hij er niet tegen kan aangeraakt te worden als hij wil slapen. Waar het vandaan komt dat Sasha Bern uit dr bed schopt is mij dus een raadsel. Daarnaast vindt Bern het dus leuk dat Jasper d'r heeft geslapen, prima dan toch.
Dat wist ik niet of was ik vergetenquote:Op zondag 5 maart 2023 14:05 schreef HopScotch het volgende:
Ja,... dat Bern dat heeft aangegeven klopt. Maar dat het ook komt omdat de bedden zo smal zijn. Hij had met Sas al eerder afgesproken dat als de mogelijkheid er kwam dat ze het net zoals Rupie en Ima konden doen, ze dan zeker samen gingen slapen. Een eerdere keer is zij zelf ook in de nacht uit bed gefaan i.v.m. te weinig bewegingsruimte. Na het feestje afgelopen vrijdag wilde hij de matrassen bij elkaar doen en toen werd Sas zo boos dat hij aan haar natas had gezeten. Dat Jappie de hele nacht op haar matras ligt is geen probleem, maar ja die is veel kleiner dan Bern hé.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:07 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik denk omdat hij in Jasper geen gevaar ziet
Vraag me af wat er dan toch allemaal in zijn ogen zit wat je kunt opeten. Als hij zich s morgens wast kan er toch niets meer in je ogen zitten. Wat een vieze man.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:27 schreef lojanda het volgende:
Erik veegt zijn ooghoek schoon en steekt het in zijn mond terwijl hij in gesprek is met JW.. waarom zegt niemand daar iets van?? Iedereen ziet hem uit zijn neus eten en ook zijn oogsnotjes opeten.
Ja, dat zal wel. Maar ineens zonder dat Bern hiervan wist. Die hoorde het net pas. Als ze een statement wilde malen om Wanda te ontzien, had ze dit toch wel even met Bern kunnen overleggen. Ik bekijk het nl. ook van hoe zou Sas reageren als Bern dit zou doen. Hoe krijg je praatjes in de loods. Er word straks weer meer van gemaakt door anderen.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze heeft naast jappie in hetzelfde bed gelegen. Dat is wel wat anders dan "ze heeft met jappie geslapen"
Dit gad ik dus al eerder aan. Dat als ze weer eens ruzie hebben, ze dit voor zijn voeten zal gooien.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:20 schreef pingu66 het volgende:
Het Jasper Sasha verhaal kan zomaar ineens de andere kant op slaan als Sasha in d'r zeik modus komt:" je houdt niet van me want als ik je vertel over dat Jasper bij mij in bed lag word je niet eens fakking boos,zie je wel zo gaat dat altijd in mijn fakking leven. Altijd van die tering vriendjes die eigenlijk niets uitmaakt wat thecfak ik doe,!!!! Iets van deze strekking kan zomaar ineens uit haar mond komen.
met dank aan poederloeder zoequote:Op zondag 5 maart 2023 14:22 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel. Maar ineens zonder dat Bern hiervan wist. Die hoorde het net pas. Hoe krijg je praatjes in de loods. Er word straks weer meer van gemaakt door anderen.
Echt,als ik in de loods zat zou ik zo'n Esther echt niet trekken. Met haar constante kut commentaarvop het eten( maar tja Eunice heeft het gemaakt he)quote:Op zondag 5 maart 2023 14:17 schreef juul. het volgende:
Madame Esther blieft de soep niet, te verdund
Ga zelf eens koken!
Ze vertelt het hem nu toch gewoon?quote:Op zondag 5 maart 2023 14:22 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel. Maar ineens zonder dat Bern hiervan wist. Die hoorde het net pas. Hoe krijg je praatjes in de loods. Er word straks weer meer van gemaakt door anderen.
Het zag er ook erg waterig uit.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:17 schreef juul. het volgende:
Madame Esther blieft de soep niet, te verdund
Ga zelf eens koken!
Dat denk jij maar....quote:Op zondag 5 maart 2023 14:28 schreef cinsan het volgende:
coclusie alles is in orde tussen bern en sasha
Zoals het er nu uitziet is er geen probleem dus voor nu opgelost. In hoeverre dit zo blijft geen idee. Sasha is wat dat betreft onvoorspelbaarquote:Op zondag 5 maart 2023 14:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
tuurlijk u denkt weer anders , zal eens niet zo zijn
Zo vreemd is dat niet, Sasha accepteert nu dat Bern het prima vindt, Morgen kan ze boos worden, omdat Bern het niet erg vindt en niet eens jaloers isquote:Op zondag 5 maart 2023 14:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
tuurlijk u denkt weer anders , zal eens niet zo zijn
We krijgen eerst nog een weekje (of meer) winterse neerslag en koudquote:Op zondag 5 maart 2023 15:04 schreef freaky40 het volgende:
Zweet hok straks als de temperatuur ook maar iets boven de 10 graden gaat komen...
Weerberichten kun je niet meer van op aan, Buienradar zit er al weken genadeloos naast...quote:Op zondag 5 maart 2023 15:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
We krijkgen eerst nog een weekje (of meer) winterse neerslag en koud
Zeker als de zon er vol op schijnt jaquote:Op zondag 5 maart 2023 15:04 schreef freaky40 het volgende:
Zweet hok straks als de temperatuur ook maar iets boven de 10 graden gaat komen...
geen idee of t in de zon staat of komtquote:Op zondag 5 maart 2023 15:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
We krijgen eerst nog een weekje (of meer) winterse neerslag en koud
Die is nog niet nuchterquote:Op zondag 5 maart 2023 15:16 schreef greysbones het volgende:
ik zie Jappie de hele dag heel verdwaasd door de loods lopen
Mssn aan het ontnuchteren?quote:Op zondag 5 maart 2023 15:16 schreef greysbones het volgende:
ik zie Jappie de hele dag heel verdwaasd door de loods lopen
Dat gaf iemand anders en ikzelf ook al aan. Want zo is Sas, zo onvoorspelbaar als de pest. Die vriendelijkheid naar Bern toe, vanmorgen, vertrouw ik niet. Meestal is ze heel chaggiecals ze uit bed komt.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat niet, Sasha accepteert nu dat Bern het prima vindt, Morgen kan ze boos worden, omdat Bern het niet erg vindt en niet eens jaloers is
voor nu vind ik het ok zo , we gaan zien wat de toekomst brengtquote:Op zondag 5 maart 2023 15:22 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Dat gaf iemand anders en ikzelf ook al aan. Want zo is Sas, zo onvoorspelbaar als de pest. Die vriendelijkheid naar Bern toe, vanmorgen, vertrouw ik niet. Meestal is ze heel chaggiecals ze uit bed komt.
Waar willen ze dat doen, er ligt overal kunstfgras, denk niet dat ze dat zomaar mogen verwijderenquote:Op zondag 5 maart 2023 15:23 schreef Deisyy het volgende:
Jappie, Isaac en Rupert zijn op zoek naar een zwembad om in te graven in de tuin
Die kunstijsbaan in de zomer is helemaal zo ver weg nog niet...quote:Op zondag 5 maart 2023 15:23 schreef Deisyy het volgende:
Jappie, Isaac en Rupert zijn op zoek naar een zwembad om in te graven in de tuin
Het boeit me eigenlijk niet eens, vind het maar een vreemd stel.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
voor nu vind ik het ok zo , we gaan zien wat de toekomst brengt
We? Isaac loopt rond met de handen in de zakken en wijst een keer, niks we, Isaac doet nietsquote:
Ze gaan de cola mengen met bierquote:Op zondag 5 maart 2023 15:26 schreef 5thencounter het volgende:
Babbel is drank cola aan het bedelen, drank heeft ze zeker nog
En Janet gister de hele dag kussens aan het maken geweest, staat leukquote:Op zondag 5 maart 2023 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
Of gewoon op je rug liggen wachten tot het tijd is ergens voor
[ afbeelding ]
die gebruikt hij smorgensquote:Op zondag 5 maart 2023 15:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gadverdamme.. Jappie heeft toch wel wodka?
Dat is zijn geheime voorraadquote:Op zondag 5 maart 2023 15:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gadverdamme.. Jappie heeft toch wel wodka?
Afgelopen week werd het hier anders genoemd, maar ik weet niet meer wat dat was.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:28 schreef Loveable het volgende:
Hoe noem je bier met cola?
Mazout. Een simpele mix van bier met cola, maar enorm populair bij onze zuiderburen. Dankt zijn naam aan de donker bruine kleur zoals van stookolie, dat ook wel mazout genoemd wordt.
split?quote:Op zondag 5 maart 2023 15:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Afgelopen week werd het hier anders genoemd, maar ik weet niet meer wat dat was.
Engine noemde het een snorquote:Op zondag 5 maart 2023 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
split?
daar hoor ik ze ook vaak over
Een split is een cocktail met Licor 43quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ken je dat niet?Dat is volgens mij de eerste keer dat ik met mijn vader een biertje dronk. Hij een biertje dan, ik een snor
hadden ze toen ook Wodka dan?quote:Op zondag 5 maart 2023 15:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah, ik zag die gif wel, Jappie heeft flink gejat ehh, voorraad gebufferd tijdens het feest
quote:Op zondag 5 maart 2023 15:30 schreef Judiwi het volgende:
Jasper had een doos wijn in zijn kast gestopt. Klopt dit? En geeft hij dit gekocht of gestolen ?
geen idee hoe hij er komtquote:
lekkere rochelquote:Op zondag 5 maart 2023 15:34 schreef Deisyy het volgende:
Imadiddin hoest even wat op en spuugt het uit op de tegels
De wodka zat ertussen Smirnoffquote:Op zondag 5 maart 2023 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
hadden ze toen ook Wodka dan?
@:Spapaars heeft al eerder caps gepost van de locker van Jappie
met naar alle waarschijnlijkheid drank
dus 1 nieuwe fles erbij voor Japsterquote:Op zondag 5 maart 2023 15:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
De wodka zat ertussen Smirnoff
[ afbeelding ]
Nee, deze fles was al heel snel op.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus 1 nieuwe fles erbij voor Japster
Echt een naar mormel.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:08 schreef Deisyy het volgende:
Babette roddelt even over haar vriendin Wendy, die zich vrijdagavond misdragen heeft.
Die Babette is niet te vertrouwen, lult echt achter ieders rug om, zelfs over haar vriendin.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt een naar mormel.
Wendy en Jeff zaten dus wel aan de wijn.
Kim heeft een hekel aan dronken mensen.
babbeltrees gebruikt wendyquote:Op zondag 5 maart 2023 16:08 schreef Deisyy het volgende:
Babette roddelt even over haar vriendin Wendy, die zich vrijdagavond misdragen heeft.
Ja echt, ze zit tegenwoordig overal bij, eerder was ze veel bij GJquote:Op zondag 5 maart 2023 16:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat mens met haar gehinnik is mij te veel op de stream de laatste dagen
ze waant zich heel wat sinds gj weg is , slijmen bij ice overal hoogste woord hebben , en zo lui als de nettenquote:Op zondag 5 maart 2023 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt, ze zit tegenwoordig overal bij, eerder was ze veel bij GJ
er is maar 1 eitje en spermacelletje nodigquote:Op zondag 5 maart 2023 16:35 schreef Dotteke het volgende:
40 jaar wordt Isaac, hij is nog nooit met een verjaardag thuis geweest zegt babette.
Ik vraag mij echt af hoe die ooit aan kinderen bij een vrouw is gekomen, die vent is nooit thuis
Maar je moet wel b ij elkaar zijnquote:Op zondag 5 maart 2023 16:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
er is maar 1 eitje en spermacelletje nodig
niet eens, als isaac zijn kwakje aflevert en zijn vrouw een eitje kan het allemaal in een lab van china gebeuren, oke zijn vrouw moet er dan wel bij zijnquote:
Ja, je moet er toch niet aan denken dat dat viezige mannetje bij je in bed kruipt. Brrr.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:46 schreef Judiwi het volgende:
Lekker Jasper poetst geen tanden. En weet niet wat douchen is. Lekker fris bah bah
Godsamme.. er moet ook nog een schaatsbaan komenquote:Op zondag 5 maart 2023 17:00 schreef Dotteke het volgende:
O ze krijgen ook nog een poolbijart? JW zegt dat het er is, Janet is verbaasd dat die ook nog komt
Kan mij niet herinneren dat die door de stellingen is gekomenquote:Op zondag 5 maart 2023 17:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Godsamme.. er moet ook nog een schaatsbaan komen
ik mag toch hopen van niet, of hebben ze bedoeld met de grootste spelshow, de meeste spelletjes om de kijker te vervelen showquote:Op zondag 5 maart 2023 17:00 schreef Dotteke het volgende:
O ze krijgen ook nog een poolbijart? JW zegt dat het er is, Janet is verbaasd dat die ook nog komt
Lijkt juist steeds minder spel element te komen en lui lekkerland te wordenquote:Op zondag 5 maart 2023 17:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik mag toch hopen van niet, of hebben ze bedoeld met de grootste spelshow, de meeste spelletjes om de kijker te vervelen show
Ik hoorde het JW zeggen "de pooltafel is ook binnen", of hij houdt Janet voor de gek of het is echtquote:Op zondag 5 maart 2023 17:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik mag toch hopen van niet, of hebben ze bedoeld met de grootste spelshow, de meeste spelletjes om de kijker te vervelen show
Niet? ohhw dat gaat nog komen dan, gelijk met de bungie jump kraan en Indoor karting wedstrijden .. maar eerst Jappie's ijsspeedway motor binnenhalenquote:Op zondag 5 maart 2023 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan mij niet herinneren dat die door de stellingen is gekomen
dat bedoel ik ookquote:Op zondag 5 maart 2023 17:03 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Lijkt juist steeds minder spel element te komen en lui lekkerland te worden
Nat kruis ook nogquote:
De vrouwelijke irritantequote:Op zondag 5 maart 2023 17:08 schreef 5thencounter het volgende:
Eunie heeft weer een malle gimmick verzonnen .. checkt wel heel snel effe de cam...
[ afbeelding ]
Die was er al eerder en er kwam ook weer snel een nieuwe verdien toenquote:Op zondag 5 maart 2023 17:22 schreef 5thencounter het volgende:
Heeft Rupie die aankondiging wel gehoord?
Wees zuinig, daar zullen jullie het voorlopig even mee moeten doen
Jij zegt dus dat ook Febo liegt?quote:Op zondag 5 maart 2023 17:28 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Die was er al eerder en er kwam ook weer snel een nieuwe verdien toen
Iquote:Op zondag 5 maart 2023 17:25 schreef pingu66 het volgende:
Esther wil.vooraf al beginnen te mekkeren over het eten van vanavond . Rupi kapt het af. Je zal genieten van de smaak dus dat komt goed en als je het niet bevalt dan neem je twee porties droomsap en ga jamaar naar bed.
quote:
Heb jij stream 3, betaal je meer dan ik ¤0,99?quote:Op zondag 5 maart 2023 17:38 schreef Dotteke het volgende:
Wendy heeft veel aan paardrijden
Opleiding land en tuinbouw.
Toen wilde ze bij de marine maar ze was te klein
Toen bij de politie maar is ze niet aangenomen omdat het er maar 100 mochten zijn
Toen maar kapster geworden
Podcast met Wendy stream 2quote:Op zondag 5 maart 2023 17:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heb jij stream 3, betaal je meer dan ik ¤0,99?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |