Dat snap ik dat mag wel snel gebeuren dan ,ik zie Jef al over de rooie gaan eromquote:Op zondag 5 maart 2023 13:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze willen dat fragment waarschijnlijk toch nog een keer laten horen.
Ik lees al dagen over een vermiste podcast, wat staat daar dan op, dat heb ik helemaal gemistquote:Op zondag 5 maart 2023 13:27 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Ze kunnen dat gesprek toch gewoon wissen en terug geven???
Haha ja da’s waar! Dat was ook vreselijkquote:Op zondag 5 maart 2023 13:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tijdens dat debat kwam ze in de uitzendingen helemaal over als een half dooie mus.
Inclusief zij zelf?!?quote:Op zondag 5 maart 2023 13:35 schreef Was-beer het volgende:
Volgens Esther gedroegen de mannen zich tijdens het feestje netjes maar de vrouwen gedroegen zich erotisch![]()
Ik zie haar wel vaker ietwat erotisch dansen vlak voor de neus van haar ´vriend´. Is het trouwens weer goed tussen hen?quote:
Er is “per ongeluk” terwijl die in de jas van Kim zat iets opgenomen en daar staat op dat de meiden op de kamer het hebben over wie er eigenlijk uit zou moeten. Daar hoor je Kim zeggen dat het Wanda moet zijn. Ook wordt er gesproken over Bern en Sasha en hun relatie. Erik heeft dat ontdekt omdat hij de podcast wilde luisteren en die heeft dat weer doorgespeeld naar Wanda Sasha en consorten. Die zijn nu furieus..quote:Op zondag 5 maart 2023 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lees al dagen over een vermiste podcast, wat staat daar dan op, dat heb ik helemaal gemist
Maar hij wist misschien dan yoen ook nog niet dat jasper bij Sas heeft geslapen?quote:Op zondag 5 maart 2023 13:21 schreef juul. het volgende:
[..]
Er is niets aan de hand tussen die twee, ze hebben vanochtend lieve complimentjes naar elkaar gedeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een diffuser, om frisse geurtjes die ruimte in te blazen, ik zag zo'n ding laatst ook al in een slaapkamer.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat is dat voor ding op de achtergrond dat zo staat te walmen?
quote:Op zondag 5 maart 2023 13:41 schreef Hoempah het volgende:
Jesus, ziet er niet echt jong meer uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een soort luchtverfrisser waar je verschillende geurtjes in kan doen.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat is dat voor ding op de achtergrond dat zo staat te walmen?
Oké, nog nooit eerder gezien, bedankt.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een diffuser, om frisse geurtjes die ruimte in te blazen, ik zag zo'n ding laatst ook al in een slaapkamer.
Of ze doet zo vriendelijk uit schuldgevoel, of Jappie heeft haar.......quote:Op zondag 5 maart 2023 13:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Was maar kort en vlak voor Sasha ging douchen..
Filmpje: https://streamable.com/hp7jzj
quote:Op zondag 5 maart 2023 13:41 schreef Hoempah het volgende:
Een kruising tussen Ursula de zeeheks en toch weer de blobvisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Lijkt mij erg handig hoewel het hier bij mij nooit stinkt.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Een soort luchtverfrisser waar je verschillende geurtjes in kan doen.
quote:Op zondag 5 maart 2023 13:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een kruising tussen Ursula de zeeheks en toch weer de blobvis
Het zal allemaal wel, het wordt gewoon tijd dat Bern eens een ruggengraat krijgt en haar eens goed op d'r plek zet. Zolang hij zo over zich heen laat lopen verdient ie wat ie krijgt vind ik.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:42 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Of ze doet zo vriendelijk uit schuldgevoel, of Jappie heeft haar.......
Wat staat er voor bijzonders op dan?quote:
quote:Op zondag 5 maart 2023 13:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er is “per ongeluk” terwijl die in de jas van Kim zat iets opgenomen en daar staat op dat de meiden op de kamer het hebben over wie er eigenlijk uit zou moeten. Daar hoor je Kim zeggen dat het Wanda moet zijn. Ook wordt er gesproken over Bern en Sasha en hun relatie. Erik heeft dat ontdekt omdat hij de podcast wilde luisteren en die heeft dat weer doorgespeeld naar Wanda Sasha en consorten. Die zijn nu furieus..
Rare reactiequote:Op zondag 5 maart 2023 13:48 schreef Dotteke het volgende:
Nu praat Bern wel normaal en niet in de vertraagde versie.
"Jasper heeft bij mij geslapen", zegt Sas
"Leuk", zegt Bern
Ze vinden het beide schijnbaar niet erg, en er is zover bekend niets gebeurdquote:
Dan zal het wel goed zitten. Ik persoonlijk vind het erg apartquote:Op zondag 5 maart 2023 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vinden het beide schijnbaar niet erg, en er is zover bekend niets gebeurd
Ja ook niet mijn ding hoor. Maar als hun het goed vinden helemaal primaquote:Op zondag 5 maart 2023 13:53 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dan zal het wel goed zitten. Ik persoonlijk vind het erg apart
Weer een reden voor Sas, om bij een volgend ruzie, dit voor zijn voeten te gooien als dat hij te weinig om haar geeft.quote:
Wanda moet nu bij Bern gaan slapen, kijken hoe ze dat vind.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:55 schreef Flow3r het volgende:
Sas : hoe is het met Wanda ?
Bern : uhh, verward, maar al beter dan hoe het gister met haar was, heb jij nog met haar gesproken ?
Sas : nee , nog niet
Ojee, dat wordt weer oorlog en chaggie. Nu nog niet maar waarschijnlijk later wel.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:57 schreef Flow3r het volgende:
Kim heeft per ongeluk op de bril van Sasha gestaan
[ afbeelding ]
Ze heeft al een mail gestuurd om te vragen naar haar andere brilquote:Op zondag 5 maart 2023 13:58 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ojee, dat wordt weer oorlog en chaggie. Nu nog niet maar waarschijnlijk later wel.
Ze heeft naast jappie in hetzelfde bed gelegen. Dat is wel wat anders dan "ze heeft met jappie geslapen"quote:Op zondag 5 maart 2023 14:01 schreef Daana316 het volgende:
Snap eigenlijk nog steeds niet waarom Sas toe zo boos was op Bern over zijn relaties voor de loods.
Sas heeft binnen met Zoe staan zoenen, met Jappie geslapen.
Bern heeft zich keurig gedragen.
Ik denk dat in hun relatie Sas eerder vreemd zou gaan dan Bern.
Wat een Hypocriet die Sas zeg.
Ik denk omdat hij in Jasper geen gevaar zietquote:Op zondag 5 maart 2023 14:05 schreef HopScotch het volgende:
Bern en Sasha hebben het er al een paar keer over gehad dat het juist Bern is die niet samen kan slapen omdat hij er niet tegen kan aangeraakt te worden als hij wil slapen. Waar het vandaan komt dat Sasha Bern uit dr bed schopt is mij dus een raadsel. Daarnaast vindt Bern het dus leuk dat Jasper d'r heeft geslapen, prima dan toch.
Zo heb ik het ook mee gekregenquote:Op zondag 5 maart 2023 14:05 schreef HopScotch het volgende:
Bern en Sasha hebben het er al een paar keer over gehad dat het juist Bern is die niet samen kan slapen omdat hij er niet tegen kan aangeraakt te worden als hij wil slapen. Waar het vandaan komt dat Sasha Bern uit dr bed schopt is mij dus een raadsel. Daarnaast vindt Bern het dus leuk dat Jasper d'r heeft geslapen, prima dan toch.
Dat wist ik niet of was ik vergetenquote:Op zondag 5 maart 2023 14:05 schreef HopScotch het volgende:
Ja,... dat Bern dat heeft aangegeven klopt. Maar dat het ook komt omdat de bedden zo smal zijn. Hij had met Sas al eerder afgesproken dat als de mogelijkheid er kwam dat ze het net zoals Rupie en Ima konden doen, ze dan zeker samen gingen slapen. Een eerdere keer is zij zelf ook in de nacht uit bed gefaan i.v.m. te weinig bewegingsruimte. Na het feestje afgelopen vrijdag wilde hij de matrassen bij elkaar doen en toen werd Sas zo boos dat hij aan haar natas had gezeten. Dat Jappie de hele nacht op haar matras ligt is geen probleem, maar ja die is veel kleiner dan Bern hé.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:07 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik denk omdat hij in Jasper geen gevaar ziet
Vraag me af wat er dan toch allemaal in zijn ogen zit wat je kunt opeten. Als hij zich s morgens wast kan er toch niets meer in je ogen zitten. Wat een vieze man.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:27 schreef lojanda het volgende:
Erik veegt zijn ooghoek schoon en steekt het in zijn mond terwijl hij in gesprek is met JW.. waarom zegt niemand daar iets van?? Iedereen ziet hem uit zijn neus eten en ook zijn oogsnotjes opeten.
Ja, dat zal wel. Maar ineens zonder dat Bern hiervan wist. Die hoorde het net pas. Als ze een statement wilde malen om Wanda te ontzien, had ze dit toch wel even met Bern kunnen overleggen. Ik bekijk het nl. ook van hoe zou Sas reageren als Bern dit zou doen. Hoe krijg je praatjes in de loods. Er word straks weer meer van gemaakt door anderen.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze heeft naast jappie in hetzelfde bed gelegen. Dat is wel wat anders dan "ze heeft met jappie geslapen"
Dit gad ik dus al eerder aan. Dat als ze weer eens ruzie hebben, ze dit voor zijn voeten zal gooien.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:20 schreef pingu66 het volgende:
Het Jasper Sasha verhaal kan zomaar ineens de andere kant op slaan als Sasha in d'r zeik modus komt:" je houdt niet van me want als ik je vertel over dat Jasper bij mij in bed lag word je niet eens fakking boos,zie je wel zo gaat dat altijd in mijn fakking leven. Altijd van die tering vriendjes die eigenlijk niets uitmaakt wat thecfak ik doe,!!!! Iets van deze strekking kan zomaar ineens uit haar mond komen.
met dank aan poederloeder zoequote:Op zondag 5 maart 2023 14:22 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel. Maar ineens zonder dat Bern hiervan wist. Die hoorde het net pas. Hoe krijg je praatjes in de loods. Er word straks weer meer van gemaakt door anderen.
Echt,als ik in de loods zat zou ik zo'n Esther echt niet trekken. Met haar constante kut commentaarvop het eten( maar tja Eunice heeft het gemaakt he)quote:Op zondag 5 maart 2023 14:17 schreef juul. het volgende:
Madame Esther blieft de soep niet, te verdund
Ga zelf eens koken!
Ze vertelt het hem nu toch gewoon?quote:Op zondag 5 maart 2023 14:22 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel. Maar ineens zonder dat Bern hiervan wist. Die hoorde het net pas. Hoe krijg je praatjes in de loods. Er word straks weer meer van gemaakt door anderen.
Het zag er ook erg waterig uit.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:17 schreef juul. het volgende:
Madame Esther blieft de soep niet, te verdund
Ga zelf eens koken!
Dat denk jij maar....quote:Op zondag 5 maart 2023 14:28 schreef cinsan het volgende:
coclusie alles is in orde tussen bern en sasha
Zoals het er nu uitziet is er geen probleem dus voor nu opgelost. In hoeverre dit zo blijft geen idee. Sasha is wat dat betreft onvoorspelbaarquote:Op zondag 5 maart 2023 14:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
tuurlijk u denkt weer anders , zal eens niet zo zijn
Zo vreemd is dat niet, Sasha accepteert nu dat Bern het prima vindt, Morgen kan ze boos worden, omdat Bern het niet erg vindt en niet eens jaloers isquote:Op zondag 5 maart 2023 14:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
tuurlijk u denkt weer anders , zal eens niet zo zijn
We krijgen eerst nog een weekje (of meer) winterse neerslag en koudquote:Op zondag 5 maart 2023 15:04 schreef freaky40 het volgende:
Zweet hok straks als de temperatuur ook maar iets boven de 10 graden gaat komen...
Weerberichten kun je niet meer van op aan, Buienradar zit er al weken genadeloos naast...quote:Op zondag 5 maart 2023 15:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
We krijkgen eerst nog een weekje (of meer) winterse neerslag en koud
Zeker als de zon er vol op schijnt jaquote:Op zondag 5 maart 2023 15:04 schreef freaky40 het volgende:
Zweet hok straks als de temperatuur ook maar iets boven de 10 graden gaat komen...
geen idee of t in de zon staat of komtquote:Op zondag 5 maart 2023 15:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
We krijgen eerst nog een weekje (of meer) winterse neerslag en koud
Die is nog niet nuchterquote:Op zondag 5 maart 2023 15:16 schreef greysbones het volgende:
ik zie Jappie de hele dag heel verdwaasd door de loods lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |