Dat snap ik dat mag wel snel gebeuren dan ,ik zie Jef al over de rooie gaan eromquote:Op zondag 5 maart 2023 13:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze willen dat fragment waarschijnlijk toch nog een keer laten horen.
Ik lees al dagen over een vermiste podcast, wat staat daar dan op, dat heb ik helemaal gemistquote:Op zondag 5 maart 2023 13:27 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Ze kunnen dat gesprek toch gewoon wissen en terug geven???
Haha ja da’s waar! Dat was ook vreselijkquote:Op zondag 5 maart 2023 13:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tijdens dat debat kwam ze in de uitzendingen helemaal over als een half dooie mus.
Inclusief zij zelf?!?quote:Op zondag 5 maart 2023 13:35 schreef Was-beer het volgende:
Volgens Esther gedroegen de mannen zich tijdens het feestje netjes maar de vrouwen gedroegen zich erotisch![]()
Ik zie haar wel vaker ietwat erotisch dansen vlak voor de neus van haar ´vriend´. Is het trouwens weer goed tussen hen?quote:
Er is “per ongeluk” terwijl die in de jas van Kim zat iets opgenomen en daar staat op dat de meiden op de kamer het hebben over wie er eigenlijk uit zou moeten. Daar hoor je Kim zeggen dat het Wanda moet zijn. Ook wordt er gesproken over Bern en Sasha en hun relatie. Erik heeft dat ontdekt omdat hij de podcast wilde luisteren en die heeft dat weer doorgespeeld naar Wanda Sasha en consorten. Die zijn nu furieus..quote:Op zondag 5 maart 2023 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lees al dagen over een vermiste podcast, wat staat daar dan op, dat heb ik helemaal gemist
Maar hij wist misschien dan yoen ook nog niet dat jasper bij Sas heeft geslapen?quote:Op zondag 5 maart 2023 13:21 schreef juul. het volgende:
[..]
Er is niets aan de hand tussen die twee, ze hebben vanochtend lieve complimentjes naar elkaar gedeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een diffuser, om frisse geurtjes die ruimte in te blazen, ik zag zo'n ding laatst ook al in een slaapkamer.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat is dat voor ding op de achtergrond dat zo staat te walmen?
quote:Op zondag 5 maart 2023 13:41 schreef Hoempah het volgende:
Jesus, ziet er niet echt jong meer uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een soort luchtverfrisser waar je verschillende geurtjes in kan doen.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat is dat voor ding op de achtergrond dat zo staat te walmen?
Oké, nog nooit eerder gezien, bedankt.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een diffuser, om frisse geurtjes die ruimte in te blazen, ik zag zo'n ding laatst ook al in een slaapkamer.
Of ze doet zo vriendelijk uit schuldgevoel, of Jappie heeft haar.......quote:Op zondag 5 maart 2023 13:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Was maar kort en vlak voor Sasha ging douchen..
Filmpje: https://streamable.com/hp7jzj
quote:Op zondag 5 maart 2023 13:41 schreef Hoempah het volgende:
Een kruising tussen Ursula de zeeheks en toch weer de blobvisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Lijkt mij erg handig hoewel het hier bij mij nooit stinkt.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Een soort luchtverfrisser waar je verschillende geurtjes in kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |