quote:Op zondag 5 maart 2023 13:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een kruising tussen Ursula de zeeheks en toch weer de blobvis
Het zal allemaal wel, het wordt gewoon tijd dat Bern eens een ruggengraat krijgt en haar eens goed op d'r plek zet. Zolang hij zo over zich heen laat lopen verdient ie wat ie krijgt vind ik.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:42 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Of ze doet zo vriendelijk uit schuldgevoel, of Jappie heeft haar.......
Wat staat er voor bijzonders op dan?quote:
quote:Op zondag 5 maart 2023 13:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er is “per ongeluk” terwijl die in de jas van Kim zat iets opgenomen en daar staat op dat de meiden op de kamer het hebben over wie er eigenlijk uit zou moeten. Daar hoor je Kim zeggen dat het Wanda moet zijn. Ook wordt er gesproken over Bern en Sasha en hun relatie. Erik heeft dat ontdekt omdat hij de podcast wilde luisteren en die heeft dat weer doorgespeeld naar Wanda Sasha en consorten. Die zijn nu furieus..
Rare reactiequote:Op zondag 5 maart 2023 13:48 schreef Dotteke het volgende:
Nu praat Bern wel normaal en niet in de vertraagde versie.
"Jasper heeft bij mij geslapen", zegt Sas
"Leuk", zegt Bern
Ze vinden het beide schijnbaar niet erg, en er is zover bekend niets gebeurdquote:
Dan zal het wel goed zitten. Ik persoonlijk vind het erg apartquote:Op zondag 5 maart 2023 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vinden het beide schijnbaar niet erg, en er is zover bekend niets gebeurd
Ja ook niet mijn ding hoor. Maar als hun het goed vinden helemaal primaquote:Op zondag 5 maart 2023 13:53 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dan zal het wel goed zitten. Ik persoonlijk vind het erg apart
Weer een reden voor Sas, om bij een volgend ruzie, dit voor zijn voeten te gooien als dat hij te weinig om haar geeft.quote:
Wanda moet nu bij Bern gaan slapen, kijken hoe ze dat vind.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:55 schreef Flow3r het volgende:
Sas : hoe is het met Wanda ?
Bern : uhh, verward, maar al beter dan hoe het gister met haar was, heb jij nog met haar gesproken ?
Sas : nee , nog niet
Ojee, dat wordt weer oorlog en chaggie. Nu nog niet maar waarschijnlijk later wel.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:57 schreef Flow3r het volgende:
Kim heeft per ongeluk op de bril van Sasha gestaan
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |