Moraima deed dat toen ook wel op een aardige manier. Erik gaf haar gelijk, maar denk dat het gewoon een soort van automatisme bij hem is, doet ie waarschijnlijk al ruim 40 jaar, krijg dat maar eens afgeleerd!quote:Op zondag 5 maart 2023 12:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt waar.. jammer dat ik dat nooit heb gezien.
De schoorsteen van de hottub nog steeds niet gefixt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk idee?quote:Op zondag 5 maart 2023 12:45 schreef Was-beer het volgende:
Ben benieuwd of Bern Erik mee krijgt met dit idee
Ik vind het vreselijk dat dat mens bijna de hele dag te horen is.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen...er is stream 1 en stream 2, maar kunnen ze niet gewoon 1 stream omdopen tot 'Babette'. En dan die andere gewoon 'De rest, maar waarschijnlijk bejaarden soos' noemen ..
Als ik het goed begreep wil hij de mensen die nog geld hebben (hij had het over hemzelf, Isaac en Erik) dat geld laten investeren in ideeën van de groep. Dus bijv. Marciano wil een cabana in de tuin, heeft geld nodig voor hout, stelt dit voor aan de mensen die nog geld hebben en die bepalen dan of ze daar geld in willen 'investeren'. Maar weet niet of ik dit Erik zie doenquote:
En Babs die daar in mee gaat, die is nog gekkerquote:Op zondag 5 maart 2023 12:38 schreef Was-beer het volgende:
Zoe denkt ook echt dat ze een kans maakt bij Isaac? Als hij maar gedronken heeft..
Die man heeft een vrouw en kinderen thuis..wat denkt ze nou
Ja precies, niemand die er wat van zegtquote:Op zondag 5 maart 2023 12:52 schreef juul. het volgende:
[..]
En Babs die daar in mee gaat, die is nog gekker
Maar dat is niet haar kastquote:Op zondag 5 maart 2023 13:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze vouwt de kleding op en legt ze terug in de kast
Ja en wat doet ze in andermans kastje? Moet je bij haar doen. ( in mijn fakking personel space)!!quote:Op zondag 5 maart 2023 13:07 schreef Flow3r het volgende:
Sas hangt nu ineens rond in kamer 1? Jaspers kamer , toch ?
Maar waarom in een kast van iemand anders, want zij slaapt op kamer 2 en niet op kamer 1quote:Op zondag 5 maart 2023 13:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze vouwt de kleding op en legt ze terug in de kast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |