Ja echt, ze zit tegenwoordig overal bij, eerder was ze veel bij GJquote:Op zondag 5 maart 2023 16:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat mens met haar gehinnik is mij te veel op de stream de laatste dagen
ze waant zich heel wat sinds gj weg is , slijmen bij ice overal hoogste woord hebben , en zo lui als de nettenquote:Op zondag 5 maart 2023 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt, ze zit tegenwoordig overal bij, eerder was ze veel bij GJ
er is maar 1 eitje en spermacelletje nodigquote:Op zondag 5 maart 2023 16:35 schreef Dotteke het volgende:
40 jaar wordt Isaac, hij is nog nooit met een verjaardag thuis geweest zegt babette.
Ik vraag mij echt af hoe die ooit aan kinderen bij een vrouw is gekomen, die vent is nooit thuis
Maar je moet wel b ij elkaar zijnquote:Op zondag 5 maart 2023 16:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
er is maar 1 eitje en spermacelletje nodig
niet eens, als isaac zijn kwakje aflevert en zijn vrouw een eitje kan het allemaal in een lab van china gebeuren, oke zijn vrouw moet er dan wel bij zijnquote:
Ja, je moet er toch niet aan denken dat dat viezige mannetje bij je in bed kruipt. Brrr.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:46 schreef Judiwi het volgende:
Lekker Jasper poetst geen tanden. En weet niet wat douchen is. Lekker fris bah bah
Godsamme.. er moet ook nog een schaatsbaan komenquote:Op zondag 5 maart 2023 17:00 schreef Dotteke het volgende:
O ze krijgen ook nog een poolbijart? JW zegt dat het er is, Janet is verbaasd dat die ook nog komt
Kan mij niet herinneren dat die door de stellingen is gekomenquote:Op zondag 5 maart 2023 17:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Godsamme.. er moet ook nog een schaatsbaan komen
ik mag toch hopen van niet, of hebben ze bedoeld met de grootste spelshow, de meeste spelletjes om de kijker te vervelen showquote:Op zondag 5 maart 2023 17:00 schreef Dotteke het volgende:
O ze krijgen ook nog een poolbijart? JW zegt dat het er is, Janet is verbaasd dat die ook nog komt
Lijkt juist steeds minder spel element te komen en lui lekkerland te wordenquote:Op zondag 5 maart 2023 17:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik mag toch hopen van niet, of hebben ze bedoeld met de grootste spelshow, de meeste spelletjes om de kijker te vervelen show
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |