Afgelopen week werd het hier anders genoemd, maar ik weet niet meer wat dat was.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:28 schreef Loveable het volgende:
Hoe noem je bier met cola?
Mazout. Een simpele mix van bier met cola, maar enorm populair bij onze zuiderburen. Dankt zijn naam aan de donker bruine kleur zoals van stookolie, dat ook wel mazout genoemd wordt.
split?quote:Op zondag 5 maart 2023 15:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Afgelopen week werd het hier anders genoemd, maar ik weet niet meer wat dat was.
Engine noemde het een snorquote:Op zondag 5 maart 2023 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
split?
daar hoor ik ze ook vaak over
Een split is een cocktail met Licor 43quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ken je dat niet?Dat is volgens mij de eerste keer dat ik met mijn vader een biertje dronk. Hij een biertje dan, ik een snor
hadden ze toen ook Wodka dan?quote:Op zondag 5 maart 2023 15:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah, ik zag die gif wel, Jappie heeft flink gejat ehh, voorraad gebufferd tijdens het feest
quote:Op zondag 5 maart 2023 15:30 schreef Judiwi het volgende:
Jasper had een doos wijn in zijn kast gestopt. Klopt dit? En geeft hij dit gekocht of gestolen ?
geen idee hoe hij er komtquote:
lekkere rochelquote:Op zondag 5 maart 2023 15:34 schreef Deisyy het volgende:
Imadiddin hoest even wat op en spuugt het uit op de tegels
De wodka zat ertussen Smirnoffquote:Op zondag 5 maart 2023 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
hadden ze toen ook Wodka dan?
@:Spapaars heeft al eerder caps gepost van de locker van Jappie
met naar alle waarschijnlijkheid drank
dus 1 nieuwe fles erbij voor Japsterquote:Op zondag 5 maart 2023 15:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
De wodka zat ertussen Smirnoff
[ afbeelding ]
Nee, deze fles was al heel snel op.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus 1 nieuwe fles erbij voor Japster
Echt een naar mormel.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:08 schreef Deisyy het volgende:
Babette roddelt even over haar vriendin Wendy, die zich vrijdagavond misdragen heeft.
Die Babette is niet te vertrouwen, lult echt achter ieders rug om, zelfs over haar vriendin.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt een naar mormel.
Wendy en Jeff zaten dus wel aan de wijn.
Kim heeft een hekel aan dronken mensen.
babbeltrees gebruikt wendyquote:Op zondag 5 maart 2023 16:08 schreef Deisyy het volgende:
Babette roddelt even over haar vriendin Wendy, die zich vrijdagavond misdragen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |