Mssn aan het ontnuchteren?quote:Op zondag 5 maart 2023 15:16 schreef greysbones het volgende:
ik zie Jappie de hele dag heel verdwaasd door de loods lopen
Dat gaf iemand anders en ikzelf ook al aan. Want zo is Sas, zo onvoorspelbaar als de pest. Die vriendelijkheid naar Bern toe, vanmorgen, vertrouw ik niet. Meestal is ze heel chaggiecals ze uit bed komt.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat niet, Sasha accepteert nu dat Bern het prima vindt, Morgen kan ze boos worden, omdat Bern het niet erg vindt en niet eens jaloers is
voor nu vind ik het ok zo , we gaan zien wat de toekomst brengtquote:Op zondag 5 maart 2023 15:22 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Dat gaf iemand anders en ikzelf ook al aan. Want zo is Sas, zo onvoorspelbaar als de pest. Die vriendelijkheid naar Bern toe, vanmorgen, vertrouw ik niet. Meestal is ze heel chaggiecals ze uit bed komt.
Waar willen ze dat doen, er ligt overal kunstfgras, denk niet dat ze dat zomaar mogen verwijderenquote:Op zondag 5 maart 2023 15:23 schreef Deisyy het volgende:
Jappie, Isaac en Rupert zijn op zoek naar een zwembad om in te graven in de tuin
Die kunstijsbaan in de zomer is helemaal zo ver weg nog niet...quote:Op zondag 5 maart 2023 15:23 schreef Deisyy het volgende:
Jappie, Isaac en Rupert zijn op zoek naar een zwembad om in te graven in de tuin
Het boeit me eigenlijk niet eens, vind het maar een vreemd stel.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
voor nu vind ik het ok zo , we gaan zien wat de toekomst brengt
We? Isaac loopt rond met de handen in de zakken en wijst een keer, niks we, Isaac doet nietsquote:
Ze gaan de cola mengen met bierquote:Op zondag 5 maart 2023 15:26 schreef 5thencounter het volgende:
Babbel is drank cola aan het bedelen, drank heeft ze zeker nog
En Janet gister de hele dag kussens aan het maken geweest, staat leukquote:Op zondag 5 maart 2023 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
Of gewoon op je rug liggen wachten tot het tijd is ergens voor
[ afbeelding ]
die gebruikt hij smorgensquote:Op zondag 5 maart 2023 15:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gadverdamme.. Jappie heeft toch wel wodka?
Dat is zijn geheime voorraadquote:Op zondag 5 maart 2023 15:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gadverdamme.. Jappie heeft toch wel wodka?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |