Mssn aan het ontnuchteren?quote:Op zondag 5 maart 2023 15:16 schreef greysbones het volgende:
ik zie Jappie de hele dag heel verdwaasd door de loods lopen
Dat gaf iemand anders en ikzelf ook al aan. Want zo is Sas, zo onvoorspelbaar als de pest. Die vriendelijkheid naar Bern toe, vanmorgen, vertrouw ik niet. Meestal is ze heel chaggiecals ze uit bed komt.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat niet, Sasha accepteert nu dat Bern het prima vindt, Morgen kan ze boos worden, omdat Bern het niet erg vindt en niet eens jaloers is
voor nu vind ik het ok zo , we gaan zien wat de toekomst brengtquote:Op zondag 5 maart 2023 15:22 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Dat gaf iemand anders en ikzelf ook al aan. Want zo is Sas, zo onvoorspelbaar als de pest. Die vriendelijkheid naar Bern toe, vanmorgen, vertrouw ik niet. Meestal is ze heel chaggiecals ze uit bed komt.
Waar willen ze dat doen, er ligt overal kunstfgras, denk niet dat ze dat zomaar mogen verwijderenquote:Op zondag 5 maart 2023 15:23 schreef Deisyy het volgende:
Jappie, Isaac en Rupert zijn op zoek naar een zwembad om in te graven in de tuin
Die kunstijsbaan in de zomer is helemaal zo ver weg nog niet...quote:Op zondag 5 maart 2023 15:23 schreef Deisyy het volgende:
Jappie, Isaac en Rupert zijn op zoek naar een zwembad om in te graven in de tuin
Het boeit me eigenlijk niet eens, vind het maar een vreemd stel.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
voor nu vind ik het ok zo , we gaan zien wat de toekomst brengt
We? Isaac loopt rond met de handen in de zakken en wijst een keer, niks we, Isaac doet nietsquote:
Ze gaan de cola mengen met bierquote:Op zondag 5 maart 2023 15:26 schreef 5thencounter het volgende:
Babbel is drank cola aan het bedelen, drank heeft ze zeker nog
En Janet gister de hele dag kussens aan het maken geweest, staat leukquote:Op zondag 5 maart 2023 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
Of gewoon op je rug liggen wachten tot het tijd is ergens voor
[ afbeelding ]
die gebruikt hij smorgensquote:Op zondag 5 maart 2023 15:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gadverdamme.. Jappie heeft toch wel wodka?
Dat is zijn geheime voorraadquote:Op zondag 5 maart 2023 15:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gadverdamme.. Jappie heeft toch wel wodka?
Afgelopen week werd het hier anders genoemd, maar ik weet niet meer wat dat was.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:28 schreef Loveable het volgende:
Hoe noem je bier met cola?
Mazout. Een simpele mix van bier met cola, maar enorm populair bij onze zuiderburen. Dankt zijn naam aan de donker bruine kleur zoals van stookolie, dat ook wel mazout genoemd wordt.
split?quote:Op zondag 5 maart 2023 15:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Afgelopen week werd het hier anders genoemd, maar ik weet niet meer wat dat was.
Engine noemde het een snorquote:Op zondag 5 maart 2023 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
split?
daar hoor ik ze ook vaak over
Een split is een cocktail met Licor 43quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ken je dat niet?Dat is volgens mij de eerste keer dat ik met mijn vader een biertje dronk. Hij een biertje dan, ik een snor
hadden ze toen ook Wodka dan?quote:Op zondag 5 maart 2023 15:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah, ik zag die gif wel, Jappie heeft flink gejat ehh, voorraad gebufferd tijdens het feest
quote:Op zondag 5 maart 2023 15:30 schreef Judiwi het volgende:
Jasper had een doos wijn in zijn kast gestopt. Klopt dit? En geeft hij dit gekocht of gestolen ?
geen idee hoe hij er komtquote:
lekkere rochelquote:Op zondag 5 maart 2023 15:34 schreef Deisyy het volgende:
Imadiddin hoest even wat op en spuugt het uit op de tegels
De wodka zat ertussen Smirnoffquote:Op zondag 5 maart 2023 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
hadden ze toen ook Wodka dan?
@:Spapaars heeft al eerder caps gepost van de locker van Jappie
met naar alle waarschijnlijkheid drank
dus 1 nieuwe fles erbij voor Japsterquote:Op zondag 5 maart 2023 15:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
De wodka zat ertussen Smirnoff
[ afbeelding ]
Nee, deze fles was al heel snel op.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus 1 nieuwe fles erbij voor Japster
Echt een naar mormel.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:08 schreef Deisyy het volgende:
Babette roddelt even over haar vriendin Wendy, die zich vrijdagavond misdragen heeft.
Die Babette is niet te vertrouwen, lult echt achter ieders rug om, zelfs over haar vriendin.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt een naar mormel.
Wendy en Jeff zaten dus wel aan de wijn.
Kim heeft een hekel aan dronken mensen.
babbeltrees gebruikt wendyquote:Op zondag 5 maart 2023 16:08 schreef Deisyy het volgende:
Babette roddelt even over haar vriendin Wendy, die zich vrijdagavond misdragen heeft.
Ja echt, ze zit tegenwoordig overal bij, eerder was ze veel bij GJquote:Op zondag 5 maart 2023 16:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat mens met haar gehinnik is mij te veel op de stream de laatste dagen
ze waant zich heel wat sinds gj weg is , slijmen bij ice overal hoogste woord hebben , en zo lui als de nettenquote:Op zondag 5 maart 2023 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt, ze zit tegenwoordig overal bij, eerder was ze veel bij GJ
er is maar 1 eitje en spermacelletje nodigquote:Op zondag 5 maart 2023 16:35 schreef Dotteke het volgende:
40 jaar wordt Isaac, hij is nog nooit met een verjaardag thuis geweest zegt babette.
Ik vraag mij echt af hoe die ooit aan kinderen bij een vrouw is gekomen, die vent is nooit thuis
Maar je moet wel b ij elkaar zijnquote:Op zondag 5 maart 2023 16:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
er is maar 1 eitje en spermacelletje nodig
niet eens, als isaac zijn kwakje aflevert en zijn vrouw een eitje kan het allemaal in een lab van china gebeuren, oke zijn vrouw moet er dan wel bij zijnquote:
Ja, je moet er toch niet aan denken dat dat viezige mannetje bij je in bed kruipt. Brrr.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:46 schreef Judiwi het volgende:
Lekker Jasper poetst geen tanden. En weet niet wat douchen is. Lekker fris bah bah
Godsamme.. er moet ook nog een schaatsbaan komenquote:Op zondag 5 maart 2023 17:00 schreef Dotteke het volgende:
O ze krijgen ook nog een poolbijart? JW zegt dat het er is, Janet is verbaasd dat die ook nog komt
Kan mij niet herinneren dat die door de stellingen is gekomenquote:Op zondag 5 maart 2023 17:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Godsamme.. er moet ook nog een schaatsbaan komen
ik mag toch hopen van niet, of hebben ze bedoeld met de grootste spelshow, de meeste spelletjes om de kijker te vervelen showquote:Op zondag 5 maart 2023 17:00 schreef Dotteke het volgende:
O ze krijgen ook nog een poolbijart? JW zegt dat het er is, Janet is verbaasd dat die ook nog komt
Lijkt juist steeds minder spel element te komen en lui lekkerland te wordenquote:Op zondag 5 maart 2023 17:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik mag toch hopen van niet, of hebben ze bedoeld met de grootste spelshow, de meeste spelletjes om de kijker te vervelen show
Ik hoorde het JW zeggen "de pooltafel is ook binnen", of hij houdt Janet voor de gek of het is echtquote:Op zondag 5 maart 2023 17:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik mag toch hopen van niet, of hebben ze bedoeld met de grootste spelshow, de meeste spelletjes om de kijker te vervelen show
Niet? ohhw dat gaat nog komen dan, gelijk met de bungie jump kraan en Indoor karting wedstrijden .. maar eerst Jappie's ijsspeedway motor binnenhalenquote:Op zondag 5 maart 2023 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan mij niet herinneren dat die door de stellingen is gekomen
dat bedoel ik ookquote:Op zondag 5 maart 2023 17:03 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Lijkt juist steeds minder spel element te komen en lui lekkerland te worden
Nat kruis ook nogquote:
De vrouwelijke irritantequote:Op zondag 5 maart 2023 17:08 schreef 5thencounter het volgende:
Eunie heeft weer een malle gimmick verzonnen .. checkt wel heel snel effe de cam...
[ afbeelding ]
Die was er al eerder en er kwam ook weer snel een nieuwe verdien toenquote:Op zondag 5 maart 2023 17:22 schreef 5thencounter het volgende:
Heeft Rupie die aankondiging wel gehoord?
Wees zuinig, daar zullen jullie het voorlopig even mee moeten doen
Jij zegt dus dat ook Febo liegt?quote:Op zondag 5 maart 2023 17:28 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Die was er al eerder en er kwam ook weer snel een nieuwe verdien toen
Iquote:Op zondag 5 maart 2023 17:25 schreef pingu66 het volgende:
Esther wil.vooraf al beginnen te mekkeren over het eten van vanavond . Rupi kapt het af. Je zal genieten van de smaak dus dat komt goed en als je het niet bevalt dan neem je twee porties droomsap en ga jamaar naar bed.
quote:
Heb jij stream 3, betaal je meer dan ik ¤0,99?quote:Op zondag 5 maart 2023 17:38 schreef Dotteke het volgende:
Wendy heeft veel aan paardrijden
Opleiding land en tuinbouw.
Toen wilde ze bij de marine maar ze was te klein
Toen bij de politie maar is ze niet aangenomen omdat het er maar 100 mochten zijn
Toen maar kapster geworden
Podcast met Wendy stream 2quote:Op zondag 5 maart 2023 17:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heb jij stream 3, betaal je meer dan ik ¤0,99?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |