Ik hoorde het JW zeggen "de pooltafel is ook binnen", of hij houdt Janet voor de gek of het is echtquote:Op zondag 5 maart 2023 17:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik mag toch hopen van niet, of hebben ze bedoeld met de grootste spelshow, de meeste spelletjes om de kijker te vervelen show
Niet? ohhw dat gaat nog komen dan, gelijk met de bungie jump kraan en Indoor karting wedstrijden .. maar eerst Jappie's ijsspeedway motor binnenhalenquote:Op zondag 5 maart 2023 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan mij niet herinneren dat die door de stellingen is gekomen
dat bedoel ik ookquote:Op zondag 5 maart 2023 17:03 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Lijkt juist steeds minder spel element te komen en lui lekkerland te worden
Nat kruis ook nogquote:
De vrouwelijke irritantequote:Op zondag 5 maart 2023 17:08 schreef 5thencounter het volgende:
Eunie heeft weer een malle gimmick verzonnen .. checkt wel heel snel effe de cam...
[ afbeelding ]
Die was er al eerder en er kwam ook weer snel een nieuwe verdien toenquote:Op zondag 5 maart 2023 17:22 schreef 5thencounter het volgende:
Heeft Rupie die aankondiging wel gehoord?
Wees zuinig, daar zullen jullie het voorlopig even mee moeten doen
Jij zegt dus dat ook Febo liegt?quote:Op zondag 5 maart 2023 17:28 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Die was er al eerder en er kwam ook weer snel een nieuwe verdien toen
Iquote:Op zondag 5 maart 2023 17:25 schreef pingu66 het volgende:
Esther wil.vooraf al beginnen te mekkeren over het eten van vanavond . Rupi kapt het af. Je zal genieten van de smaak dus dat komt goed en als je het niet bevalt dan neem je twee porties droomsap en ga jamaar naar bed.
quote:
Heb jij stream 3, betaal je meer dan ik ¤0,99?quote:Op zondag 5 maart 2023 17:38 schreef Dotteke het volgende:
Wendy heeft veel aan paardrijden
Opleiding land en tuinbouw.
Toen wilde ze bij de marine maar ze was te klein
Toen bij de politie maar is ze niet aangenomen omdat het er maar 100 mochten zijn
Toen maar kapster geworden
Podcast met Wendy stream 2quote:Op zondag 5 maart 2023 17:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heb jij stream 3, betaal je meer dan ik ¤0,99?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |