SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart! 18:00!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ja mijn 6-0 kan ook meteen de kachel inquote:
Hebben belangrijke mensen geen chauffeur? 🤔quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:57 schreef UitStraling het volgende:
Belangrijke mensen lachen nog steeds hard om dit bedragje.
Per 01-03-2023 zijn de sanctiebedragen voor verkeersboetes verhoogd.
Het vasthouden van je mobieltje tijdens het rijden kost nu;
Auto: ¤ 389,-
Oersterk paard is dat.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het paard van Amalia heet Mojito
Ze schijnt ook mooi te kunnen zingenquote:
Wat voor soep?quote:
Tapdansen in een net iets te strak paars glimjurkje.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze schijnt ook mooi te kunnen zingen
Ik moet weer een keer dweilen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij kan je bij Buda van de grond eten.
Er ligt genoegquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij kan je bij Buda van de grond eten.
Nu ben ik wel aan het etenquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tapdansen in een net iets te strak paars glimjurkje.
quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet weer een keer dweilen.
Jammerquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Romige groentesoep van de AH. Maar het is vooral pompoen.
Pompoen smaakt altijd zo pompoemerig en na anderhalve week snif je aan je oksel en dan ruik je pompoen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat een zak? Of een soeppakket?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben er ook niet dol opquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pompoen smaakt altijd zo pompoemerig en na anderhalve week snif je aan je oksel en dan ruik je pompoen.
Krèk wajje zegge Gaard!quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat West-Fries is ook niet om aan te gluren, zeg.
Oefquote:
Je krijgt 2000 keer je inleg terug als je daar op wedt en het komt uit.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nyck de Vries World Champion
Ik zou wat vaker douchen dan.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pompoen smaakt altijd zo pompoemerig en na anderhalve week snif je aan je oksel en dan ruik je pompoen.
100tje inleggen dan maar.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Je krijgt 2000 keer je inleg terug als je daar op wedt en het komt uit.
👀quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Je krijgt 2000 keer je inleg terug als je daar op wedt en het komt uit.
Het paard van Beatrix heet Volkert.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het paard van Amalia heet Mojito
Ja, doet ze expresquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het paard van Beatrix heet Folkert.
Zo'n zak.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat een zak? Of een soeppakket?
Ik vermoed ook dat als je aan Beatrix vraagt in welke eeuw we leven dat ze zegt, ja groen mantelaapje.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het paard van Beatrix heet Folkert.
West-Fries zei je. Dat is iets anders.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:17 schreef UitStraling het volgende:
Bûter, brea en griene tsiis, wa’t dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries.
Ik heb een keer een foto van haar op een paard bij het strand gezien in volle galop, maar dat vind ik toch een tikje gek.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vermoed ook dat als je aan Beatrix vraagt in welke eeuw we leven dat ze zegt, ja groen mantelaapje.
Dat ze zo uitgetogen en topless zit te schaterlachen op dat galopperende paard?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een keer een foto van haar op een paard bij het strand gezien in volle galop, maar dat vind ik toch een tikje gek.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze zo uitgetogen en topless zit te schaterlachen op dat galopperende paard?
Dat jij nog kán slapen...quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet zeker dat ik hieraan ga denken net voordat ik straks in slaap val
Samzz zag ik dit doen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze zo uitgetogen en topless zit te schaterlachen op dat galopperende paard?
Ik ben in twee maanden bijna honderd euro kwijt aan de NSquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, het wordt de auto .. *kijkt naar de prijzen
Dat zou wat zijnquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:25 schreef Recce het volgende:
[..]Straks wordt Perez eruit gezet en komt Nyck de Vries naar RBR en is-ie beter dan Verstappen.
Ga je wat leuks doen in Rotterdam?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Met de trein naar Rotterdam, of met de auto naar Rotterdam.
Hm.
Niet normaal.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben in twee maanden bijna honderd euro kwijt aan de NS
ETENNNNNNNquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je wat leuks doen in Rotterdam?
En dan parkeer je zeker in die shady parkeergarage zeker?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat is met korting.
Woensdagavond naar Arnhem, dan ga ik wel met de auto.
Nee bij het stationquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan parkeer je zeker in die shady parkeergarage zeker?
Ja, ik heb net 34 tiktoks gekregen om door te nemen, dus voorlopig weten we het nog nietquote:
Whehe, ja ik ben wat dat betreft redelijk voorspelbaarquote:
Ben echt niet bekend in Arnhem, het enige wat ik ken is die shady parkeergarage en Dudokquote:
Ballie is ver weg aan het dromen over buikspek, dus de kust is veiligquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou zes dikke onderbroeken en een wintersok aantrekken tegen de gloeiend hete tomatensoep.
Die appeltaart valt tegenquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben echt niet bekend in Arnhem, het enige wat ik ken is die shady parkeergarage en Dudok
Ik had daar eigenlijk nooit de appeltaart, maar wel de chocolade truffeltaartquote:
Gewoon keertje inhalen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, ik had bier willen gaan drinken vandaag. Nou ja. Nou hoeft het niet meer
Niet genoeg tijd om er genoeg naar binnen te klokken?quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, ik had bier willen gaan drinken vandaag. Nou ja. Nou hoeft het niet meer
Zoietsquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet genoeg tijd om er genoeg naar binnen te klokken?
Snap ik, maar ik zit nu wel aan mijn telefoneertaxquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wilde gewoon je stem even horen
quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon telefoon aan de AIVD geven
DiE hEbBen Ze aL lAnG.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon telefoon aan de AIVD geven
3-1 valt me nog meequote:Op donderdag 2 maart 2023 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Haags sinds wanneer duren 10 seconden 4 seconden. Zolang deed het uitvak er over om van 10 naar 0 te tellen voor het Haags Kwartiertje...
Ik vind chocoladetaart vaak zo machtigquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had daar eigenlijk nooit de appeltaart, maar wel de chocolade truffeltaart
Het is verder ook niet boeiend.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben echt niet bekend in Arnhem, het enige wat ik ken is die shady parkeergarage en Dudok
Zou ook verstandig zijn als ik ga slapen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben alweer langzaam aan het afronden hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Oh joh dat is thuis ook altijd.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Haags sinds wanneer duren 10 seconden 4 seconden. Zolang deed het uitvak er over om van 10 naar 0 te tellen voor het Haags Kwartiertje...
quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Je zal maar oma worden op je 41ste...Het is watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Trolleysquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze doen in Arnhem wel alsof ze een grote stad zijn met vierbaanswegen en trams en zo.
Het Raalte van het Zuiden!quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja. Nou ja, boeit niet, dingen met een bovenleiding en wielen en zo.
En Beaphar!quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Azerty zit wel in Raalte, maar verder kun je het beter mijden, denk ik.
Ze hebben zelfs een drinkwaterkraan bij het station!quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
ja en een glasbak hebben ze er vast ook wel.
Ja, dat snapte ik ook even niet. Canine is hond. Je spreekt Canin ook anders uit: kanien. Het is Frans kennelijk.quote:
Zo dacht ik ook. Royal Felin had ik begrijpelijker gevonden..quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik ook even niet. Canine is hond. Je spreekt Canin ook anders uit: kanien. Het is Frans kennelijk.
Ik ook heul vroegah. Geen idee of ze nog leeft. Moet minstens 90 zijn nuquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken dus iemand die zo heet
D'r ouders wilden haar eigenlijk Celine noemen maar ze hadden spraakgebrek?quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken dus iemand die zo heet
Wie weet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
D'r ouders wilden haar eigenlijk Celine noemen maar ze hadden spraakgebrek?
Die ik ken zal nu ongeveer 25 zijn...quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook heul vroegah. Geen idee of ze nog leeft. Moet minstens 90 zijn nu
vind het altijd een beetje een kaknaamquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
Feline is toch een heel gewone naam? Heb afgelopen jaren best veel Felines op de groep gehad.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:11 schreef kwiwi het volgende:
Zo, laatste meeting van vandaag zit erop. Even douchen en dan eindelijk naar bed
wut nu nogquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:11 schreef kwiwi het volgende:
Zo, laatste meeting van vandaag zit erop. Even douchen en dan eindelijk naar bed
Mwa Paar mooie goals maar voor de rest wat gezapigquote:
meh heb het heel af en toe gelukkig maar, als er echte issues zijnquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soms om 6u 's ochtends met Australie, soms om 10u 's avonds met latam of de VS. Ach ja.
Zo te zien is het echt een naam van na 2000:quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
Feline is toch een heel gewone naam? Heb afgelopen jaren best veel Felines op de groep gehad.
latam?quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soms om 6u 's ochtends met Australie, soms om 10u 's avonds met latam of de VS. Ach ja.
Op mijn verjaardagquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:21 schreef Koen66 het volgende:
wanneer zijn die verkiezingen uberhaupt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag
ah dan pas, je wordt er nu al mee doodgegooid op de tvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Ze zijn bang voor een lage opkomst of zoquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah dan pas, je wordt er nu al mee doodgegooid op de tv
Oh ja. Ik moet die stemwijzer eens gaan doen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:24 schreef Koen66 het volgende:
heb werkelijk geen idee wat er speelt in de provincie dus laat het maar voorbij gaan denk ik
Phileine zegt sorry-effect.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te zien is het echt een naam van na 2000:
[ afbeelding ]
Er waren in 2017 3295 mensen met die naam.
Echt nog nooit gehoordquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
zou NL geen miljarden besparen door die hele provinciale staten af te schaffenquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja. Ik moet die stemwijzer eens gaan doen.
Komen er weer allemaal van die provincie partijtjes omhoog waar nog nooit een mens van heeft gehoordquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja. Ik moet die stemwijzer eens gaan doen.
quote:
Nee, dat denk ik niet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou NL geen miljarden besparen door die hele provinciale staten af te schaffen
de gemiddelde NL heeft er nauwelijks iets mee, landelijk of gemeente prima, maar provinciequote:
Niemand die ook eigenlijk weet wat ze daar doen behalve bouwprojecten als windmolens doordrammenquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de gemiddelde NL heeft er nauwelijks iets mee, landelijk of gemeente prima, maar provincie
Uh.. waarvoor?quote:Als provincie extra geld beschikbaar stellen voor het MKB
MKB, midden en kleinbedrijfquote:
hier ook, gemeente had een mooi leeg stuk tussen Zoetermeer en Bleiswijk, wilde er een wijk met duizenden woningen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niemand die ook eigenlijk weet wat ze daar doen behalve bouwprojecten als windmolens doordrammen
Ja, dat snap ik, maar waar moeten zij extra geld krijgen dan? Ik heb het idee dat ik wat context mis bij de vraag.quote:
Worden die nou ook wel een gekozem dan? Of zijn dat allemaal eendagsvliegen?quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komen er weer allemaal van die provincie partijtjes omhoog waar nog nooit een mens van heeft gehoord
Ik wist dat die opmerking ging komen.quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist dat die opmerking ging komen.
Bedankt dat je me niet teleur stelt.
van mijn krant (PZC, onderdeel van AD).quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:33 schreef kwiwi het volgende:
Ik wil ook een stemwijzer invullen.. welke doen jullie?
Ach ja, hier hebben ze op het industrieterrein joekels van windmolens neergezet, ter compensatie zou er een zonnepark komen voor de bevolking inclusief korting op de energie en alles. Zijn ze vervolgens een heel zonnepark gaan aanleggen maar dat was in opdracht van Shell en nu is die grond dus niet meer beschikbaar voor het compensatie zonneparkquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier ook, gemeente had een mooi leeg stuk tussen Zoetermeer en Bleiswijk, wilde er een wijk met duizenden woningen.
Neee er moet en zal iets met windmolens komen
Ok boomerquote:
Je kunt deze doen?quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:33 schreef kwiwi het volgende:
Stemwijzer.nlquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:33 schreef kwiwi het volgende:
PvdA, Lokaal Brabant, BBB en VVD allemaal op 1quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt deze doen?
https://overijssel.stemwijzer.nl/#/
Heb net die van Fryslân gedaan op pzc.nlquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt deze doen?
https://overijssel.stemwijzer.nl/#/
geen boeren geen gejank, een gat in de marktquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:40 schreef Wereldgozer het volgende:
En ik vind dat stikstof maar gejank maar die boeren mogen ook optyfen
Is er een partij die dat in het programma heeft?
O ja ik ben ook voor kerncentrales.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:41 schreef LTVDK het volgende:
En ik ben voor kerncentrales en tegen windmolens, dat snappen die partijen natuurlijk ook weer allemaal niet
quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
PvdA, Lokaal Brabant, BBB en VVD allemaal op 1
dan komt er ook geheid wat echts uitquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:41 schreef LTVDK het volgende:
En ik ben voor kerncentrales en tegen windmolens, dat snappen die partijen natuurlijk ook weer allemaal niet
Ik denk dat de PVV juist de wolf wil afschieten?quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb net die van Fryslân gedaan op pzc.nl
PVV op 1. Is het omdat ik de wolf in Nederland wil houden?Want de rest interesseerde me niks en heb alles eigenlijk in het midden laten staan. O ja en ik wilde niet meebetalen aan een leerstoel voor een professor Fries
Ja ok er zat 1% verschil tussenquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is best een schizofrene uitslag.
En wie spreken we hier nu mee? L, T, V, D of K?quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is best een schizofrene uitslag.
Nazi gespotquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb net die van Fryslân gedaan op pzc.nl
PVV op 1. Is het omdat ik de wolf in Nederland wil houden?Want de rest interesseerde me niks en heb alles eigenlijk in het midden laten staan. O ja en ik wilde niet meebetalen aan een leerstoel voor een professor Fries
O ja is een immigrant natuurlijkquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat de PVV juist de wolf wil afschieten?
wtf zijn Groene BOA's ?quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:43 schreef LTVDK het volgende:
Kreeg ook de vraag of we Groene BOA's moesten bewapenen
Allemaal tegelijkquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En wie spreken we hier nu mee? L, T, V, D of K?
Grijze wolven jaquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is maar goed dat bal al slaapt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:43 schreef LTVDK het volgende:
Kreeg ook de vraag of we Groene BOA's moesten bewapenen
Een nieuwe hippe term voor boswachters en natuurbeheerquote:
Linkse deuger als het je goed uitkomt dusquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:45 schreef Recce het volgende:
Ik heb:
- GL 60%
- Volt 60%
- PvdA 57%
- PvdD 57%
- SP 53%
Linkse deuger dus, maar niet met veel enthousiasme aan de percentages te zien.
Moeten we je voortaan maar Lincce noemenquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:45 schreef Recce het volgende:
Ik heb:
- GL 60%
- Volt 60%
- PvdA 57%
- PvdD 57%
- SP 53%
Linkse deuger dus, maar niet met veel enthousiasme aan de percentages te zien.
Ik heb in ieder geval erg weinig met FVD (7%). Jezus Leeft bungelt ook onderaan.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Linkse deuger als het je goed uitkomt dus
quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval erg weinig met FVD (7%). Jezus Leeft bungelt ook onderaan.
Dimmy is een vrome reliwappiequote:
Ja die heeft altijd zo'n stomme grijns alsof die net wat lekkere pretpilletjes op heeftquote:
Maar dan is ze dus een gelovige republikeinse downie ofzoquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, republikeinen zijn ook gelovig dus het past allemaal wel
Nee pvv zit zo’n beetje in lijn met de pvdd behalve over buutnlsndersquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Communist!quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet op pvda of cu stemmen blijkbaar
Ik wist niet dat de stemwijzer een bindend advies was.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet op pvda of cu stemmen blijkbaar
Mwah, veel downies zijn helemaal niet zo gelukkig hoor. Volgens mij neemt het geluk weer af als je zover onder het gemiddelde zit dat je hele tijd niet snapt wat er allemaal om je heen gebeurt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Downies ook. Hoe minder intelligent hoe gelukkiger, volgens mij.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vindt je het gek, hij komt er net achter dat Jezus leeft!
JE MOETquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de stemwijzer een bindend advies was.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Mwah, veel downies zijn helemaal niet zo gelukkig hoor. Volgens mij neemt het geluk weer af als je zover onder het gemiddelde zit dat je hele tijd niet snapt wat er allemaal om je heen gebeurt.
Beetje verbaasd met je eigen kwijldraden spelen de hele dag.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Mwah, veel downies zijn helemaal niet zo gelukkig hoor. Volgens mij neemt het geluk weer af als je zover onder het gemiddelde zit dat je hele tijd niet snapt wat er allemaal om je heen gebeurt.
Maar volgens mij zijn er tegenwoordig niet zo heel veel downies meer omdat ze dat al vrij snel kunnen opsporen tijdens de zwangerschap.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Deze gast kijkt ook altijd zo intens blij:quote:
Dacht dat jij daar niet in geloofde?quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:02 schreef Koen66 het volgende:
oja, by the way, ook ik heb nu Covid, man man man
zijn er nog steeds die het omarmen als geschenk van godquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar volgens mij zijn er tegenwoordig niet zo heel veel downies meer omdat ze dat al vrij snel kunnen opsporen tijdens de zwangerschap.
quote:
nee dat was ik nou weer niet, dat was meer Dimmy d8 ikquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat jij daar niet in geloofde?
Oké Rutte.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:59 schreef UitStraling het volgende:
- VVD 99%
- Volt 61%
- PvdA 32%
- PvdD 81%
- SP 53%
Deze man zou ik nog niet vertrouwen met een dode foetus.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Deze gast kijkt ook altijd zo intens blij:
[ afbeelding ]
Die was volgens mij altijd 's ochtends te zien bij Hour of Power of zo. Daar keek ik vaak half brak naar omdat ik dat programma zo bizar vond.
Verzonnen uitslagenquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:59 schreef UitStraling het volgende:
- VVD 99%
- Volt 61%
- PvdA 32%
- PvdD 81%
- SP 53%
Rutte die een knalrode poes op schoot aait en toch ook wel wat droog brood overlaat voor het plebs.quote:
Wat is pro-choice nou weer?quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ze staan bij mij heel vaak hoog. Geen idee waarom want ik ben pro-choice, pro homo, pro drugs en pro euthanasie.
Jij mag je eigen melk kiezenquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is pro-choice nou weer?![]()
Mag vandaag weer zelf kiezen welke melk ik koop, joepie!
Jou uitslag kan niet. In de antwoorden zie ik dat vvd en FvD 18 vd 20 vragen op hetzelfde standpunt zitten. En die noem je niet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rutte die een knalrode poes op schoot aait en toch ook wel wat droog brood overlaat voor het plebs.
Ik ben meer centrum met een vleugje rechts, vroeger had je daar de D66 voor maar die zijn inmiddels haast linkser dan GL en de VVD is dan weer naar het midden toe gegaanquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:05 schreef Koen66 het volgende:
ik ben weliswaar rechtsgedraaid maar geen corona ontkenner
Zijn lijfspreuk is: ”De hemel geeft, wie vangt die heeft”. Ik betwijfel of dat de boodschap van Jezus was.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze man zou ik nog niet vertrouwen met een dode foetus.
Klinkt als Eva Braun.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ze staan bij mij heel vaak hoog. Geen idee waarom want ik ben pro-choice, pro homo, pro drugs en pro euthanasie.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn lijfspreuk is: ”De hemel geeft, wie vangt die heeft”. Ik betwijfel of dat de boodschap van Jezus was.
Ze schudt en beeft, het is Los die geeft.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn lijfspreuk is: ”De hemel geeft, wie vangt die heeft”. Ik betwijfel of dat de boodschap van Jezus was.
Slaap ze!quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:09 schreef LTVDK het volgende:
Maar tijd om te gaan slapen ipv over politiek te neuzelen![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze schudt en beeft, het is Los die geeft.
Die mensen zijn zo met zichzelf bezig dat ze denken dat het de enige keus ooit is met euthanasiequote:Op donderdag 2 maart 2023 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je morgenvroeg helemaal zelf mag besluiten dat je toch liever een kutje hebt
dan weet je alvast waar je brein heengaat als je RIP bentquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:13 schreef UitStraling het volgende:
We gaan eraan, menselijke hersenen als AI.
https://edition.cnn.com/2(...)noids-scn/index.html
De helft mijn hersencellen, gedeelte die van Einstein, een uitstrijkje van Brad Pitt en volmaken met stukjes mummie van Thoetmosis III en wat huidschilfers van Barack Obamaquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan weet je alvast waar je brein heengaat als je RIP bent
quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De helft mijn hersencellen, gedeelte die van Einstein, een uitstrijkje van Brad Pitt en volmaken met stukjes mummie van Thoetmosis III en wat huidschilfers van Barack Obama
Er stond ook al iets over abortus dus dubbelop, ik zag het ook als een los ietsquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar Los weet blijkbaar niet wat pro-choice betekend.
Niet in mijn post?quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er stond ook al iets over abortus dus dubbelop, ik zag het ook als een los iets
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 05:49 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb over @:datismijnmening gedroomd![]()
Iemand had een kloon gemaakt die de hele tijd vervelend en gemeen deed, en we wilde daar hier in de KSC vanaf. Toen ging ik met een andere KSC'er (eentje die helemaal niet bestond en ik vannacht blijkbaar verzonnen heb) een weekendje weg, en in die stad was toevallig ook het FOK! hoofdkantoor. Vervolgens gingen we met Danny en Yvonne samenwerken om uit te vinden van wie dit een kloon was
Het hoofdkantoor was overigens een kantoortje van 20m2 met lelijke 2e hands meubels en een bed erin
Nou goed. Uiteindelijk kwamen die andere KSC'er en ik erachter dat het een kloon van dimmy was
Ik wilde er niet meer aan meewerken omdat ze dan een permban zou krijgen. Die nietbestaande bitch heeft het toch aan Danny en Yvonne verteld, waarna ze dimmy een permban gaven. Ik was super verdrietig
The end. Toen werd ik wakker.
FOK! ik teveel?![]()
quote:
Misschien iets teveelquote:Op vrijdag 3 maart 2023 05:49 schreef kwiwi het volgende:
Iemand had een kloon gemaakt die de hele tijd vervelend en gemeen deed, en we wilde daar hier in de KSC vanaf. Toen ging ik met een andere KSC'er (eentje die helemaal niet bestond en ik vannacht blijkbaar verzonnen heb) een weekendje weg, en in die stad was toevallig ook het FOK! hoofdkantoor. Vervolgens gingen we met Danny en Yvonne samenwerken om uit te vinden van wie dit een kloon was
Het hoofdkantoor was overigens een kantoortje van 20m2 met lelijke 2e hands meubels en een bed erin
Nou goed. Uiteindelijk kwamen die andere KSC'er en ik erachter dat het een kloon van dimmy was
Ik wilde er niet meer aan meewerken omdat ze dan een permban zou krijgen. Die nietbestaande bitch heeft het toch aan Danny en Yvonne verteld, waarna ze dimmy een permban gaven. Ik was super verdrietig
FOK! ik teveel?![]()
Heb je nog wat aan je dag.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:26 schreef CherryLips het volgende:
Goed tijdstip om te beginnen met boren.
Fijn dat je het hele artikel gelezen hebt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:36 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ag-terecht~a35c5f82/
Je mag ook al niet op bezoek bij een zieke collega ofwah?
Nou inderdaad. Het is niet alsof ie 1x een foutje gemaakt heeft. En probeert het dan ook nog te verdedigen met "ja maar losse cultuur hier, dus...."quote:
het is dus duidelijk, flirterig gedrag naar collega's is een no-goquote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Het is niet alsof ie 1x een foutje gemaakt heeft. En probeert het dan ook nog te verdedigen met "ja maar losse cultuur hier, dus...."
Ik ook, of een beetje grappen en grollen alsof je broer en zus bent zeg maarquote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:47 schreef CherryLips het volgende:
Bij een losse cultuur denk ik aan een keertje bitterballen eten met een groepje collega's.
Is eens wat anders dan een bloemetje of een fruitmand.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:36 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ag-terecht~a35c5f82/
Je mag ook al niet op bezoek bij een zieke collega ofwah?
Nog veel te weinig.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:59 schreef Karzai het volgende:
Hier gaat het meestal over de bikini van bitterbal
Laag IQ, macho pipo's, pistooltje, armoede, stress, beetje giftige cocktail.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als er ergens geen losse cultuur heerst, is dat wel bij de Politie.
Behalve misschien bij de top, die ineens alles wat los en vast zat begon te decalareren.
Sowieso belachelijk dat je elkaars broek naar beneden trekt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:05 schreef TaMieke het volgende:
Ik las laatst een artikel op het AD dat iemand de broek van een vrouwelijke collega naar beneden had getrokken en zijn excuus was ook "losse cultuur". Gebeurde vaker bij mannen onderling. Hij zag geen verschil in het feit dat hij het bij een vrouw had gedaan.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 05:49 schreef kwiwi het volgende:
FOK! ik teveel?![]()
Laatst trok een van onze C-suite execs (een vrouw) de jurk van m'n collega tot aan haar ondergoed omhoog als geintje, waar andere collega's bij waren. Die gaan normaal wel als een soort vriendinnen met elkaar om, maar dat je dan niet even bedenkt dat dat op kantoor met andere collega's erbij compleet ongepast isquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:05 schreef TaMieke het volgende:
Ik las laatst een artikel op het AD dat iemand de broek van een vrouwelijke collega naar beneden had getrokken en zijn excuus was ook "losse cultuur". Gebeurde vaker bij mannen onderling. Hij zag geen verschil in het feit dat hij het bij een vrouw had gedaan.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:16 schreef datismijnmening het volgende:
[ twitter ]Uitgelekt exclusief beeldmateriaal van 4ebe![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laatst trok een van onze C-suite execs (een vrouw) de jurk van m'n collega tot aan haar ondergoed omhoog als geintje, waar andere collega's bij waren. Die gaan normaal wel als een soort vriendinnen met elkaar om, maar dat je dan niet even bedenkt dat dat op kantoor met andere collega's erbij compleet ongepast is
Ik zou willen dat er meer mensen zouden eetsmekken zoals honden dat kunnen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:16 schreef datismijnmening het volgende:
[ twitter ]Uitgelekt exclusief beeldmateriaal van 4ebe![]()
Ik geloof niet dat ik ooit de neiging heb gehad om de jurk van mijn zusjes omhoog te trekken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laatst trok een van onze C-suite execs (een vrouw) de jurk van m'n collega tot aan haar ondergoed omhoog als geintje, waar andere collega's bij waren. Die gaan normaal wel als een soort vriendinnen met elkaar om, maar dat je dan niet even bedenkt dat dat op kantoor met andere collega's erbij compleet ongepast is
Ik zou het met vriendinnen onder elkaar al niet eens grappig vinden.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja geen idee... En dan hard "OEH LA LA!" erbij roepen ookquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]heftig. Waarom zou je dat uberhaupt doen?
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou het met vriendinnen onder elkaar al niet eens grappig vinden.
Maar ik heb sowieso geen tolerantie voor dit soort 'humor.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |