Het Raalte van het Zuiden!quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja. Nou ja, boeit niet, dingen met een bovenleiding en wielen en zo.
En Beaphar!quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Azerty zit wel in Raalte, maar verder kun je het beter mijden, denk ik.
Ze hebben zelfs een drinkwaterkraan bij het station!quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
ja en een glasbak hebben ze er vast ook wel.
Ja, dat snapte ik ook even niet. Canine is hond. Je spreekt Canin ook anders uit: kanien. Het is Frans kennelijk.quote:
Zo dacht ik ook. Royal Felin had ik begrijpelijker gevonden..quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik ook even niet. Canine is hond. Je spreekt Canin ook anders uit: kanien. Het is Frans kennelijk.
Ik ook heul vroegah. Geen idee of ze nog leeft. Moet minstens 90 zijn nuquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken dus iemand die zo heet
D'r ouders wilden haar eigenlijk Celine noemen maar ze hadden spraakgebrek?quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken dus iemand die zo heet
Wie weet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
D'r ouders wilden haar eigenlijk Celine noemen maar ze hadden spraakgebrek?
Die ik ken zal nu ongeveer 25 zijn...quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook heul vroegah. Geen idee of ze nog leeft. Moet minstens 90 zijn nu
vind het altijd een beetje een kaknaamquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
Feline is toch een heel gewone naam? Heb afgelopen jaren best veel Felines op de groep gehad.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:11 schreef kwiwi het volgende:
Zo, laatste meeting van vandaag zit erop. Even douchen en dan eindelijk naar bed
wut nu nogquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:11 schreef kwiwi het volgende:
Zo, laatste meeting van vandaag zit erop. Even douchen en dan eindelijk naar bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |