Ik had daar eigenlijk nooit de appeltaart, maar wel de chocolade truffeltaartquote:
Gewoon keertje inhalen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, ik had bier willen gaan drinken vandaag. Nou ja. Nou hoeft het niet meer
Niet genoeg tijd om er genoeg naar binnen te klokken?quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, ik had bier willen gaan drinken vandaag. Nou ja. Nou hoeft het niet meer
Zoietsquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet genoeg tijd om er genoeg naar binnen te klokken?
Snap ik, maar ik zit nu wel aan mijn telefoneertaxquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wilde gewoon je stem even horen
quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon telefoon aan de AIVD geven
DiE hEbBen Ze aL lAnG.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon telefoon aan de AIVD geven
3-1 valt me nog meequote:Op donderdag 2 maart 2023 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Haags sinds wanneer duren 10 seconden 4 seconden. Zolang deed het uitvak er over om van 10 naar 0 te tellen voor het Haags Kwartiertje...
Ik vind chocoladetaart vaak zo machtigquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had daar eigenlijk nooit de appeltaart, maar wel de chocolade truffeltaart
Het is verder ook niet boeiend.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben echt niet bekend in Arnhem, het enige wat ik ken is die shady parkeergarage en Dudok
Zou ook verstandig zijn als ik ga slapen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben alweer langzaam aan het afronden hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Oh joh dat is thuis ook altijd.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Haags sinds wanneer duren 10 seconden 4 seconden. Zolang deed het uitvak er over om van 10 naar 0 te tellen voor het Haags Kwartiertje...
quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Je zal maar oma worden op je 41ste...Het is watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Trolleysquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze doen in Arnhem wel alsof ze een grote stad zijn met vierbaanswegen en trams en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |