SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart! 18:00!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
"Non mon baquette! Die stomme Ollanders! C'est un hel!"quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou waar de naam vandaan komt wel, maar niet waarom die Fransen het destijds bestempelden als 'de hel'
Flikker op.quote:
Oh was niet bewustquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Lapo om 13:13:13Als DAT geen ongeluk brengt weet ik het ook niet meer. Vanavond klavertjevierstamppot met hoefijzers
Nou ja gewoon omdat ze de bedoeling hadden om dat fort een "hel" te laten zijn voor hun vijanden natuurlijk. Als je zelf een fort een naam mag geven kies je toch ook niet voor "Poetin's Tietenpaleis" of zo.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"Non mon baquette! Die stomme Ollanders! C'est un hel!"
quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja gewoon omdat ze de bedoeling hadden om dat fort een "hel" te laten zijn voor hun vijanden natuurlijk. Als je zelf een fort een naam mag geven kies je toch ook niet voor "Poetin's Tietenpaleis" of zo.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja gewoon omdat ze de bedoeling hadden om dat fort een "hel" te laten zijn voor hun vijanden natuurlijk. Als je zelf een fort een naam mag geven kies je toch ook niet voor "Poetin's Tietenpaleis" of zo.
zou heengaanquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben geen pindakaas meerquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:22 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips @:Budapestenaar, paaseitjes zijn in de aanbieding bij de Hema
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
zou heengaanJa jij wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
zou heengaanPoetin's PielemanspilsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi wonen daar hoorquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geeft denk ik wat verkeerde hints
Ik vond eitjes van de Hema vorig jaar niet lekkerquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:22 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips @:Budapestenaar, paaseitjes zijn in de aanbieding bij de Hema
[ afbeelding ]
Ohja dat was het, wist dat jij iets over die eitjes had gezegdquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond eitjes van de Hema vorig jaar niet lekker
Gewoon zo achter je bureau op kantoor, totdat de schoen aan je mouw kwam schudden?quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De afgelopen twee dagen ben ik na het werk gelijk in slaap gevallen (voor het avondeten).
Lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling![]()
Dus: same..
Denk morgen ook extra uurtje.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga morgen de wekker eens niet zetten. Kom al de hele week slaap tekort.
Ik heb afgelopen maand wel wat reserve opgebouwd. Ik kan wel een korte nacht verdragenquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga morgen de wekker eens niet zetten. Kom al de hele week slaap tekort.
Zou ook best een maandje vrij willenquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen maand wel wat reserve opgebouwd. Ik kan wel een korte nacht verdragen
Even duur als bij de Hema, weet alleen niet hoe groot die zakjes waren.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je naar de AH, wel prijzighttps://www.ah.nl/product(...)elk-crispy-pindakaas
De moussequote:Op donderdag 2 maart 2023 13:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond eitjes van de Hema vorig jaar niet lekker
koolwaterstof that is.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Asbest…best.
Fijnstof…fijn.
Polycyclische aromatische waterstof…tof.
Want jouw Ferrari's kunnen allemaal niet langzamer, jij stinkend rijke ZZP-er?quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Snelheid op provinciale wegen naar 60
Nee dan ontploffen ze.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want jouw Ferrari's kunnen allemaal niet langzamer, jij stinkend rijke ZZP-er?
Zou op stemmenquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Asbest…best.
Fijnstof…fijn.
Hij's fijnquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Asbest…best.
Fijnstof…fijn.
quote:
Ah, de Belgen hebben ook eindelijk Master Movies ontdektquote:
quote:
Is dat al zeker?quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Snelheid op provinciale wegen naar 60
Nee, ik spreek jou gewoon aan als Gerriequote:Op donderdag 2 maart 2023 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag mij ook aanspreken met clownself.
Noem je wel gewoon Gerrie.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag mij ook aanspreken met clownself.
Waarom nou weer gelijk zulke nare dingen zeggenquote:
Net weer een doosje Barrel Aged turbozestienkleppers besteldquote:
Tientje per fles?quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net weer een doosje Barrel Aged turbozestienkleppers besteldNog geen tientje per stuk gemiddeld
Jaquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:14 schreef Recce het volgende:
Hmm, moet ik wandelen of niet? Er zijn veel pros en cons.
Oh die vond ik niet zo geweldig geloof ik. Nou ja die van 2020.quote:
Waren gelukkig maar 1,50 per stukquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die vond ik niet zo geweldig geloof ik. Nou ja die van 2020.
ouwe genieterquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, vogeltjeseiland. Even koffie met appeltaart en slagroom
Dokter Bal zal het wel eens even bepalen hoorquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:46 schreef bitterbal het volgende:
die vriendin die verkouden is of de griep heeft zei nu dat ze longcovid had . Kregen we er bijna ruzie om omdat ik zei dat dat onzin was
ja als een je een week verkouden bent heb je toch geen longcovid manquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dokter Bal zal het wel eens even bepalen hoor
Nee lag gewoon te snurkenquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:18 schreef bitterbal het volgende:
zijn jullie ineens allemaal aan het werk ofzo?
Huh volgens mij gewoon het eerste hoor.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:25 schreef kwiwi het volgende:
Ohhhh ik snapte nooit waarom mensen schrijven "I hope my email finds you well". Ik dacht dat ze bedoelden dat de email goed aangekomen was (waarom vraag je dat), maar volgens mij bedoelen ze "ik hoop dat mij email je in goede staat (/gezondheid) vindt"?
Dit jaquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Huh volgens mij gewoon het eerste hoor.
Overblijfsel van toen we nog brieven stuurden
Nee het laatste.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zijn vriendjes halen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:31 schreef bitterbal het volgende:
ik zag vanmiddag een kakkerlak in de kamer en nu weet ik niet waar die is
Hmm ja dat klinkt wel logischer inderdaadquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het laatste.
Het eerste is namelijk vrij pointless. Wat verwacht je? "Bedankt voor je brief, nee hij is helaas niet aangekomen"?
Die heeft eitjes gelegd in je bedquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:31 schreef bitterbal het volgende:
ik zag vanmiddag een kakkerlak in de kamer en nu weet ik niet waar die is
Bahquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:18 schreef bitterbal het volgende:
zijn jullie ineens allemaal aan het werk ofzo?
Of in je oor.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die heeft eitjes gelegd in je bed
Ja preciesquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het laatste.
Het eerste is namelijk vrij pointless. Wat verwacht je? "Bedankt voor je brief, nee hij is helaas niet aangekomen"?
Die tijd heb jij toch nooit meegemaakt kindje.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
blockquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die heeft eitjes gelegd in je bed
quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die tijd heb jij toch nooit meegemaakt kindje.
Vroeger schreef ik nog wel eens handgeschreven brieven met mijn vriendinnetje toen ze naar Eindhoven verhuisdequote:Op donderdag 2 maart 2023 16:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die tijd heb jij toch nooit meegemaakt kindje.
gisteren nogquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:41 schreef LTVDK het volgende:
Zou niet eens weten wanneer ik voor het laatst een brief met de hand heb geschreven, of zelf maar een brief per post heb verstuurd
Geile poepstamperquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja thanks 💘
Maar 14 februari is al geweest lieverd
Haags wil gewoon graag aan Frannies vulpen zittenquote:
je moet de post van je vriendin ook niet open makenquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja thanks 💘
Maar 14 februari is al geweest lieverd
can't blame himquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Haags wil gewoon graag aan Frannies vulpen zitten
Morgen heel zijn baard onder de aardbeieninkt met glittersquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Haags wil gewoon graag aan Frannies vulpen zitten
die heb ik (nog) nietquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen heel zijn baard onder de aardbeieninkt met glitters
Inuitquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n warmste trui aan maar het is negen graden buiten en ik loop rond gekleed als een eskimo. Zweet.
THATS RACISTquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n warmste trui aan maar het is negen graden buiten en ik loop rond gekleed als een eskimo. Zweet.
Persoon uit een koud oord.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
THATS RACIST![]()
Als een medemens met niet-zuiderse migratieachtergrond
Warm en vochtigquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:55 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week koud zonder dit zonnetje. Dat gaat kut worden.
ja maar koud is subjectief en subjectief is oordelen en oordelen is FOUTquote:
Niet clown/clownself pronouns gebruikenquote:
Lijkt me dat -10 objectief ook wel koud is.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar koud is subjectief en subjectief is oordelen en oordelen is FOUT
Stikstof bevriest bij -150 nog niet. Celsius.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt me dat -10 objectief ook wel koud is.
Persoon uit leefgebied met subarctische temperaturenquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt me dat -10 objectief ook wel koud is.
quote:
Broodje denk ikquote:
morgen hele dag buitenspelenquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:09 schreef kwiwi het volgende:
Nou, ik heb m'n 42u werken er alweer opzitten. De rest deze week is betaalde overuren
En dat op de 2e van de maand alquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:10 schreef CherryLips het volgende:
Al het geld is op, iedereen eet brood.
Nee heb mijn avondeten vanmiddag al opquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:10 schreef CherryLips het volgende:
Al het geld is op, iedereen eet brood.
Er was een laaf ontsnapt uit de Eftelingquote:Man (34) uit Kaatsheuvel steelt fiets en zwaait rond met hakbijl in Breda
Een 17-jarige jongen kreeg woensdagavond de schrik van zijn leven toen zijn fiets werd gestolen. Een 34-jarige man uit Kaatsheuvel sprong plots tevoorschijn en trok de tweewieler uit zijn handen. Het jonge slachtoffer viel daarbij op de grond en zag hoe de man rondzwaaide met een hakbijl.
https://www.bndestem.nl/b(...)l-in-breda~a528485e/
Kip Doner schotelquote:
Wel aardig dat je je hebt opgeofferd om te bestellen en daarom ook wat moest bestellenquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kip Doner schotel
Ja weer besteld![]()
![]()
Medebewoner wilde een Pizza bestellen maar kende Ideal niet. Vroeg of ik voor hem wilde bestellen en dat hij me dan terug zou betalen. Maar de pizza alleen was niet genoeg om het minimale bestelbedrag te halen. Aangezien ik nog boodschappen moest doen, zei ik dat ik dan ook wel voor mij zal bestellen en zo geschiedde.
Toen ik besteld had, werd ik vrijwel meteen terug gebeld door het restaurant. Hetgeen ik besteld had was niet voorradig.![]()
Dus iets anders besteld, vergeten te vragen hoe het zat met het prijsverschilMaar op het doosje van de schotel zat netjes een 2 euro muntstuk geplakt
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:57 schreef Karzai het volgende:
Vanavond pitabroodjes met kipfilet, paprika, ui, jalapeno. Knoflooksaus en shoarmasaus
Nou dat wordt een spannend avondje hoor voor je.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoi @:Haags
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoi @:Haags
[ afbeelding ]
Is ooit mijn trainer geweestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Qua basiself neemt Ruud het redelijk serieusquote:
Ik zag de voorspelling ook.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoorde vandaag een collega zeggen dat het volgende week weer gaat sneeuwen. Echt, hou op hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:38 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe noem je het als @:ettovanbelgie zichzelf in chocolade dipt en zijn vriendin onverwachts opwacht?Geen vlindersurprise?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kun je zowat wel een lijndienst beginnenquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:40 schreef CherryLips het volgende:
Vlindelsupplies in het Chinees.
Hup ik mag weer naar de hel.
Doe es even normaal johquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:45 schreef Haags het volgende:
[..]
TINGELINGELING IS HET JE KUT OF KIBBELING
Ik zag je langskomen op feesboekquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je zowat wel een lijndienst beginnen
Raar sausje.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:45 schreef Haags het volgende:
[..]
TINGELINGELING IS HET JE KUT OF KIBBELING
Heb je gezwaaid?quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag je langskomen op feesboek
Uiteindelijk drie uur gelopen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, ja, kut. Dan moet ik ook maar even
Dat was een flinke wandeling.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, vogeltjeseiland. Even koffie met appeltaart en slagroom
Oh nou. Dan ligt het niet aan mij hoorquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja nee niks. Ik zit hier naar m'n telefoon te zwaaien.
Nee ik ook nietquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat staat niet in de handleiding. Ik wist niet dat het zo riskant was!
Even een extra hoofdstuk toevoegen. Oppassen voor ontploffingsgevaar. Kijk voor bezoek aan viskraam naar vluchtroutes en schuilplaatsen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat staat niet in de handleiding. Ik wist niet dat het zo riskant was!
Maar toevoegen ho maar.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:55 schreef CherryLips het volgende:
Ama ook gevonden. Lekker stalken altijd.
Speciale rugtas meenemen om de kibbeling in te beschermen tegen ontploffingen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even een extra hoofdstuk toevoegen. Oppassen voor ontploffingsgevaar. Kijk voor bezoek aan viskraam naar vluchtroutes en schuilplaatsen.
Misschien komt er wel straling vrij.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Speciale rugtas meenemen om de kibbeling in te beschermen tegen ontploffingen.
Fukushimavis in de kibbeling.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien komt er wel straling vrij.
Vlinderpasta?quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin in Vlinder, en niet te zuinig ook
En nou de hele bups in de wok en een beetje roerenquote:
pitabroodjes in de oven, saus erop en lekker smikkelenquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nou de hele bups in de wok en een beetje roeren
Klinkt best goed eigenlijkquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
pitabroodjes in de oven, saus erop en lekker smikkelen
quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon zo achter je bureau op kantoor, totdat de schoen aan je mouw kwam schudden?
Complimenteusquote:
Ik heb dezelfde sojasausquote:
So ja dat is sausquote:
Ik ook niet, ik koop altijd maar gewoon wat.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb er niet veel verstand van, maar er staat een beker op
Lekkere zoute gefermenteerde meukquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik koop altijd maar gewoon wat.
Smaakt gewoon altijd naar... sojasaus en dus prima.
Ik moet binnenkort maar weer eens naar de toko.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:24 schreef LTVDK het volgende:
Is volgens mij zo'n beetje de standaard sojasaus die je in toko's kunt kopen
Gaat goed met koude rijst en vis.quote:
deze heeft de vomar ookquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:24 schreef LTVDK het volgende:
Is volgens mij zo'n beetje de standaard sojasaus die je in toko's kunt kopen
Volgens mij is dit merk ook te koop in supermarkten jaquote:
Je kunt voor ergere dingen uitgemaakt wordenquote:
Is het een Amazing Oriental met broodjeshoek?quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort maar weer eens naar de toko.
De chilisaus van mr. Wattenschijfje is op.
Ik gebruik het eigenlijk voornamelijk als basis voor de marinade van vleesquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat goed met koude rijst en vis.
Ken wel een user die daar dol op is
Heard it from a friend whoquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
zullen we REO Speedwagon opzetten?
Hoe ist eigenlijk met Truffeltje?quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kunt voor ergere dingen uitgemaakt worden
Volgens mij met een restaurant, maar het is daar druk en je weet hoe ik denk over mensen en druktequote:Op donderdag 2 maart 2023 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het een Amazing Oriental met broodjeshoek?
Ja, gaat echt heel goed tussen haar en oma Azurequote:
Hmm jammer, broodje ajam pedis is zeer smakelijkquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij met een restaurant, maar het is daar druk en je weet hoe ik denk over mensen en drukte
Dat nieuwe pluisgeval van 4EBEquote:
Hebben ze dat soort dingen niet op social deal ofzo?quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ging weer even kijken of ik een nachtje in Scheveningen/ Den Haag kon slapen, maar zelfs het hostel kostte 150 euro (wel een privekamer met badkamer).
Dus daaaaaaaaaaaaaaaaag, gaan we niet doen.
Nyck de Vries World Championquote:
Aww wat liefquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gaat echt heel goed tussen haar en oma Azure![]()
Ze kan al steeds beter op haar achterpootjes staan om stukjes groenten aan te pakken en ze is gewoon te schattig voor woorden
Nederland weer veilig?quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:38 schreef UitStraling het volgende:
Klaarsels, nog een dagje en de 150-urige werkweek zit er weer op
Oh ja jou hadden we ook nog.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:38 schreef UitStraling het volgende:
volgende week even een tandje erbij dan.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:38 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:38 schreef UitStraling het volgende:
Veiliger zelfs, moest aardig wat dommerdjes de wacht aanzeggen die snode onsnuggere plannetjes hadden.quote:
ftfyquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik slaap toch ook maar 170 uur per week?
Dat is wat overdreven. Zonder jou zou het leven ook gewoon een hoorntje roomijs zijn, alleen zonder discosprinkels en vlaggetjequote:Op donderdag 2 maart 2023 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder mij zou het leven een grote zure slok karnemelk zijn.
Jij bent de slagroom op de KSC-taart.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder mij zou het leven een grote zure slok karnemelk zijn.
Per maandquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij slaapt toch ook maar 17 uur per week?
Slagroom is meh, mag ik dan de rijpe sappige mango zijn?quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent de slagroom op de KSC-taart.
dat geloof ik zoquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm jammer, broodje ajam pedis is zeer smakelijk
Slagroom in het buitenland is pas een echt mehquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slagroom is meh, mag ik dan de rijpe sappige mango zijn?
Ja hoorde ook iets van vakantieveilingen of zoquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hebben ze dat soort dingen niet op social deal ofzo?
Je wil zeker door die tropische strandhoelatroela gebeten worden hmm.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil je echt zo’n weīge tropische vrucht zijn die de hele dag gezapig aan een boom hangt te wiegen?quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meer meer meheer centjesquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn geld werkt voor mij ipv andersom
Klinkt wel als een betere aanpakquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn geld werkt voor mij ipv andersom
Als je er ergens ineens eentje heftig ziet wiewelen dan weet je hoe laat het isquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je echt zo’n weīge tropische vrucht zijn die de hele dag gezapig aan een boom hangt te wiegen?
Lief liksje aan mijn lelleke is ook al ruim voldoende.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je wil zeker door die tropische strandhoelatroela gebeten worden hmm.
Iewwwl.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lief liksje aan mijn lelleke is ook al ruim voldoende.
quote:
Nee aan je roomflubbeke, dat snappen wequote:
Lijkt me niet US in meer een geharde appel die Noord-Europees weer en wind doorstaatquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je echt zo’n weīge tropische vrucht zijn die de hele dag gezapig aan een boom hangt te wiegen?
Zat toevallig niks te etenquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je toevallig iets van een toetje te eten?
Met zo'n nat bruin plekje en een wurmpje.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lijkt me niet US in meer een geharde appel die Noord-Europees weer en wind doorstaat
Hallo Rachel Hazesquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk dezequote:Op donderdag 2 maart 2023 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met zo'n nat bruin plekje en een wurmpje.
Het wordt er niet beter op, heur.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met zo'n nat bruin plekje en een wurmpje.
Van mijn part maken ze daar 30.000 euro van.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:57 schreef UitStraling het volgende:
Belangrijke mensen lachen nog steeds hard om dit bedragje.
Per 01-03-2023 zijn de sanctiebedragen voor verkeersboetes verhoogd.
Het vasthouden van je mobieltje tijdens het rijden kost nu;
Auto: ¤ 389,-
Laatste keer was nog maar 300 piekquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:57 schreef UitStraling het volgende:
Belangrijke mensen lachen nog steeds hard om dit bedragje.
Per 01-03-2023 zijn de sanctiebedragen voor verkeersboetes verhoogd.
Het vasthouden van je mobieltje tijdens het rijden kost nu;
Auto: ¤ 389,-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |