Huh volgens mij gewoon het eerste hoor.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:25 schreef kwiwi het volgende:
Ohhhh ik snapte nooit waarom mensen schrijven "I hope my email finds you well". Ik dacht dat ze bedoelden dat de email goed aangekomen was (waarom vraag je dat), maar volgens mij bedoelen ze "ik hoop dat mij email je in goede staat (/gezondheid) vindt"?
Dit jaquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Huh volgens mij gewoon het eerste hoor.
Overblijfsel van toen we nog brieven stuurden
Nee het laatste.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zijn vriendjes halen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:31 schreef bitterbal het volgende:
ik zag vanmiddag een kakkerlak in de kamer en nu weet ik niet waar die is
Hmm ja dat klinkt wel logischer inderdaadquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het laatste.
Het eerste is namelijk vrij pointless. Wat verwacht je? "Bedankt voor je brief, nee hij is helaas niet aangekomen"?
Die heeft eitjes gelegd in je bedquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:31 schreef bitterbal het volgende:
ik zag vanmiddag een kakkerlak in de kamer en nu weet ik niet waar die is
Bahquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:18 schreef bitterbal het volgende:
zijn jullie ineens allemaal aan het werk ofzo?
Of in je oor.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die heeft eitjes gelegd in je bed
Ja preciesquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het laatste.
Het eerste is namelijk vrij pointless. Wat verwacht je? "Bedankt voor je brief, nee hij is helaas niet aangekomen"?
Die tijd heb jij toch nooit meegemaakt kindje.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
blockquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die heeft eitjes gelegd in je bed
quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die tijd heb jij toch nooit meegemaakt kindje.
Vroeger schreef ik nog wel eens handgeschreven brieven met mijn vriendinnetje toen ze naar Eindhoven verhuisdequote:Op donderdag 2 maart 2023 16:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die tijd heb jij toch nooit meegemaakt kindje.
gisteren nogquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:41 schreef LTVDK het volgende:
Zou niet eens weten wanneer ik voor het laatst een brief met de hand heb geschreven, of zelf maar een brief per post heb verstuurd
Geile poepstamperquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja thanks 💘
Maar 14 februari is al geweest lieverd
Haags wil gewoon graag aan Frannies vulpen zittenquote:
je moet de post van je vriendin ook niet open makenquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja thanks 💘
Maar 14 februari is al geweest lieverd
can't blame himquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Haags wil gewoon graag aan Frannies vulpen zitten
Morgen heel zijn baard onder de aardbeieninkt met glittersquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Haags wil gewoon graag aan Frannies vulpen zitten
die heb ik (nog) nietquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen heel zijn baard onder de aardbeieninkt met glitters
Inuitquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n warmste trui aan maar het is negen graden buiten en ik loop rond gekleed als een eskimo. Zweet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |