Is dat al zeker?quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Snelheid op provinciale wegen naar 60
Nee, ik spreek jou gewoon aan als Gerriequote:Op donderdag 2 maart 2023 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag mij ook aanspreken met clownself.
Noem je wel gewoon Gerrie.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag mij ook aanspreken met clownself.
Waarom nou weer gelijk zulke nare dingen zeggenquote:
Net weer een doosje Barrel Aged turbozestienkleppers besteldquote:
Tientje per fles?quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net weer een doosje Barrel Aged turbozestienkleppers besteldNog geen tientje per stuk gemiddeld
Jaquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:14 schreef Recce het volgende:
Hmm, moet ik wandelen of niet? Er zijn veel pros en cons.
Oh die vond ik niet zo geweldig geloof ik. Nou ja die van 2020.quote:
Waren gelukkig maar 1,50 per stukquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die vond ik niet zo geweldig geloof ik. Nou ja die van 2020.
ouwe genieterquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, vogeltjeseiland. Even koffie met appeltaart en slagroom
Dokter Bal zal het wel eens even bepalen hoorquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:46 schreef bitterbal het volgende:
die vriendin die verkouden is of de griep heeft zei nu dat ze longcovid had . Kregen we er bijna ruzie om omdat ik zei dat dat onzin was
ja als een je een week verkouden bent heb je toch geen longcovid manquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dokter Bal zal het wel eens even bepalen hoor
Nee lag gewoon te snurkenquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:18 schreef bitterbal het volgende:
zijn jullie ineens allemaal aan het werk ofzo?
Huh volgens mij gewoon het eerste hoor.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:25 schreef kwiwi het volgende:
Ohhhh ik snapte nooit waarom mensen schrijven "I hope my email finds you well". Ik dacht dat ze bedoelden dat de email goed aangekomen was (waarom vraag je dat), maar volgens mij bedoelen ze "ik hoop dat mij email je in goede staat (/gezondheid) vindt"?
Dit jaquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Huh volgens mij gewoon het eerste hoor.
Overblijfsel van toen we nog brieven stuurden
Nee het laatste.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Huh volgens mij gewoon het eerste hoor.
Overblijfsel van toen we nog brieven stuurden
Zijn vriendjes halen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:31 schreef bitterbal het volgende:
ik zag vanmiddag een kakkerlak in de kamer en nu weet ik niet waar die is
Hmm ja dat klinkt wel logischer inderdaadquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het laatste.
Het eerste is namelijk vrij pointless. Wat verwacht je? "Bedankt voor je brief, nee hij is helaas niet aangekomen"?
Die heeft eitjes gelegd in je bedquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:31 schreef bitterbal het volgende:
ik zag vanmiddag een kakkerlak in de kamer en nu weet ik niet waar die is
Bahquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:18 schreef bitterbal het volgende:
zijn jullie ineens allemaal aan het werk ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |