Ik heb afgelopen maand wel wat reserve opgebouwd. Ik kan wel een korte nacht verdragenquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga morgen de wekker eens niet zetten. Kom al de hele week slaap tekort.
Zou ook best een maandje vrij willenquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen maand wel wat reserve opgebouwd. Ik kan wel een korte nacht verdragen
Even duur als bij de Hema, weet alleen niet hoe groot die zakjes waren.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je naar de AH, wel prijzighttps://www.ah.nl/product(...)elk-crispy-pindakaas
De moussequote:Op donderdag 2 maart 2023 13:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond eitjes van de Hema vorig jaar niet lekker
koolwaterstof that is.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Asbest…best.
Fijnstof…fijn.
Polycyclische aromatische waterstof…tof.
Want jouw Ferrari's kunnen allemaal niet langzamer, jij stinkend rijke ZZP-er?quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Snelheid op provinciale wegen naar 60
Nee dan ontploffen ze.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want jouw Ferrari's kunnen allemaal niet langzamer, jij stinkend rijke ZZP-er?
Zou op stemmenquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Asbest…best.
Fijnstof…fijn.
Hij's fijnquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Asbest…best.
Fijnstof…fijn.
quote:
Ah, de Belgen hebben ook eindelijk Master Movies ontdektquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |