SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart! 18:00!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
"Non mon baquette! Die stomme Ollanders! C'est un hel!"quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou waar de naam vandaan komt wel, maar niet waarom die Fransen het destijds bestempelden als 'de hel'
Flikker op.quote:
Oh was niet bewustquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Lapo om 13:13:13Als DAT geen ongeluk brengt weet ik het ook niet meer. Vanavond klavertjevierstamppot met hoefijzers
Nou ja gewoon omdat ze de bedoeling hadden om dat fort een "hel" te laten zijn voor hun vijanden natuurlijk. Als je zelf een fort een naam mag geven kies je toch ook niet voor "Poetin's Tietenpaleis" of zo.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"Non mon baquette! Die stomme Ollanders! C'est un hel!"
quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja gewoon omdat ze de bedoeling hadden om dat fort een "hel" te laten zijn voor hun vijanden natuurlijk. Als je zelf een fort een naam mag geven kies je toch ook niet voor "Poetin's Tietenpaleis" of zo.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja gewoon omdat ze de bedoeling hadden om dat fort een "hel" te laten zijn voor hun vijanden natuurlijk. Als je zelf een fort een naam mag geven kies je toch ook niet voor "Poetin's Tietenpaleis" of zo.
zou heengaanquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben geen pindakaas meerquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:22 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips @:Budapestenaar, paaseitjes zijn in de aanbieding bij de Hema
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
zou heengaanJa jij wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
zou heengaanPoetin's PielemanspilsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi wonen daar hoorquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geeft denk ik wat verkeerde hints
Ik vond eitjes van de Hema vorig jaar niet lekkerquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:22 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips @:Budapestenaar, paaseitjes zijn in de aanbieding bij de Hema
[ afbeelding ]
Ohja dat was het, wist dat jij iets over die eitjes had gezegdquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond eitjes van de Hema vorig jaar niet lekker
Gewoon zo achter je bureau op kantoor, totdat de schoen aan je mouw kwam schudden?quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De afgelopen twee dagen ben ik na het werk gelijk in slaap gevallen (voor het avondeten).
Lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling![]()
Dus: same..
Denk morgen ook extra uurtje.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga morgen de wekker eens niet zetten. Kom al de hele week slaap tekort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |