SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart! 18:00!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Is dat een soort Baywatch maar dan met 600-lbs body's ipv beachbodiesquote:
quote:Inflatie in Nederland in februari toegenomen tot 8 procent
Het tempo waarin de prijzen in Nederland stijgen is in februari toegenomen ten opzichte van een maand eerder. Veel boodschappen werden vorige maand weer duurder dan in januari. Ook de prijzen van industriële goederen gingen harder omhoog.
Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) meldt in een zogenoemde 'snelle eerste raming' dat de inflatie vorige maand is uitgekomen op 8 procent. In januari daalde de inflatie nog tot 7,6 procent op jaarbasis, van 9,6 procent in december.
De algehele inflatie laat in februari echter voor het eerst een opleving zien na drie maanden van dalingen op rij. Dat kwam mede doordat dagelijkse boodschappen opnieuw duurder werden.
De gemiddelde prijstoename van producten in de supermarkten bedroeg vorige maand 15,1 procent, tegen 14,5 procent in januari. De prijzen van industriële goederen gingen met 8,7 procent omhoog, tegen 8,1 procent in januari.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)s-consumentenprijzen
Het is wel te merken ja, ik hield vorig jaar meer over terwijl ik netto zo'n 1500 minder verdiende.quote:
Ja heb het idee dat het bij veel producten wel meer dan 15% is gestegenquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is wel te merken ja, ik hield vorig jaar meer over terwijl ik netto zo'n 1500 minder verdiende.
Das wel flink verschil dan jaquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is wel te merken ja, ik hield vorig jaar meer over terwijl ik netto zo'n 1500 minder verdiende.
Ook allemaal weer de schuld van de kerk dusquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijkdan, zeer boeiend leesvoer![]()
[ afbeelding ]
Boodschappen merk ik het ook het meest bij.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb het idee dat het bij veel producten wel meer dan 15% is gestegen
Ja benzine is al een tijdje redelijk stabiel, wel wat aan de hoge kant maar niet meer dat die elke dag 5 cent duurder isquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Boodschappen merk ik het ook het meest bij.
Doen ook goeie dingenquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook allemaal weer de schuld van de kerk dus
Met mijn leaseauto zijn die kosten onzichtbaar.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja benzine is al een tijdje redelijk stabiel, wel wat aan de hoge kant maar niet meer dat die elke dag 5 cent duurder is
Ik heb het niet heel exact berekend en het zijn maar grove schattingen. Maar het valt me als ik naar de grafiek in de Rabo-app kijk gewoon op dat die harder steeg met mijn lagere loon, terwijl ik echt niet meer aan het consumeren geweest benquote:
Vind het vooral qua energiekosten lastig in te schatten wat ik daar straks daadwerkelijk aan kwijt ben. Die maandoverzichten van de Vattenfal staan nog de volle prijzen op met daaronder een notitie van 'in deze berekening is het prijsplafond nog niet meegenomen'. Dus dan staat er dat ik voor 450 euro aan gas heb verbruikt terwijl dat in werkelijkheid dan ongeveer de helft zal zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met mijn leaseauto zijn die kosten onzichtbaar.
De puuz0l van morgen kun je ook al wel maken eigenlijkquote:
Ja je merkt het vooral goed in de dagdagelijkse dingen als boodschappen goed. Eenmalige uitgaven zoals kleding en dergelijke valt het wel mee, zeker omdat je vaak spul in de uitverkoop kunt kopen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb het niet heel exact berekend en het zijn maar grove schattingen. Maar het valt me als ik naar de grafiek in de Rabo-app kijk gewoon op dat die harder steeg met mijn lagere loon, terwijl ik echt niet meer aan het consumeren geweest ben. Ik dacht eerst dat ik gek was en een of ander gat in mijn hand had, maar ik koop echt niet meer dingen. Alles is gewoon duurder.
Merk gewoon halverwege de maand dat ik denk 'o shit?'quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb het niet heel exact berekend en het zijn maar grove schattingen. Maar het valt me als ik naar de grafiek in de Rabo-app kijk gewoon op dat die harder steeg met mijn lagere loon, terwijl ik echt niet meer aan het consumeren geweest ben. Ik dacht eerst dat ik gek was en een of ander gat in mijn hand had, maar ik koop echt niet meer dingen. Alles is gewoon duurder.
Eerder slak dan denk ik?quote:
51quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De puuz0l van morgen kun je ook al wel maken eigenlijk
Ja kan die arm ook nog niet helemaal plaatsenquote:
Ik blijf wel even betalen; als het winter gaat worden schiet de prijs vast weer omhoog.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het vooral qua energiekosten lastig in te schatten wat ik daar straks daadwerkelijk aan kwijt ben. Die maandoverzichten van de Vattenfal staan nog de volle prijzen op met daaronder een notitie van 'in deze berekening is het prijsplafond nog niet meegenomen'. Dus dan staat er dat ik voor 450 euro aan gas heb verbruikt terwijl dat in werkelijkheid dan ongeveer de helft zal zijn.
Dat merk ik meestal zo rond de 10e van de maand. O nu moet ik nog 20 dagen doen met x euro.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Merk gewoon halverwege de maand dat ik denk 'o shit?'
Ik ben vooral veel kwijt aan gas, elektriciteit is niet zoveel dus zoveel zou me dat niet direct opleveren. Of heb jij veel dingen op elektriciteit (warmtepomp, inductie etc.)?quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik blijf wel even betalen; als het winter gaat worden schiet de prijs vast weer omhoog.
Aan de andere kant; zodra ik zonnepanelen heb gaat het misschien ook wel wat geld opleveren.
Verbruik dat je bij Vattefall ziet is nog steeds zonder prijsplafond volgens mij.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Even gekeken voor maart, mijn doodvriezerij heeft 7 euro opgeleverd, tarief staat nu op 163. Snap er geen kut van, want de tarieven zijn verdubbeld, m'n verbruik is gehalveerd, en toch betaal ik ruim het dubbele van vorig jaar.
2 jaar terug zat ik in januari nog op ruim 200 m3 gas en nu onder de 150 m3, en alsnog flink duurder uitquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Heb de verwarming al twee weken niet aan gehad, ben vier dagen weg geweest, douche om de dag, en het maandtarief staat nog steeds op 170
Hier is het ook voornamelijk gas inderdaad. Maar als je met salderen nog een beetje oplevert dan scheelt het wellicht.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben vooral veel kwijt aan gas, elektriciteit is niet zoveel dus zoveel zou me dat niet direct opleveren. Of heb jij veel dingen op elektriciteit (warmtepomp, inductie etc.)?
Bij Essent is het incl.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verbruik dat je bij Vattefall ziet is nog steeds zonder prijsplafond volgens mij.
Ik denk dat die vaste contracten pas interessant worden vlak na de zomer. Je weet nu al dat die firma list en bedrog bedrijven zoals Eneco en Vatenfall hun prijzen weer omhoog gaan gooien richting de winter. Dus vlak voor die tijd iets vasts af sluiten loont dan beter.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie ook dat ik een aanbod heb voor een jaarcontract, dan zou ik totaal per maand excl prijsplafond 200 kwijt zijn. Mooi denk ik, doen. Maar het voorgestelde termijnbedrag incl prijsplafond komt dan uit op 182.
Ik snap iets niet denk ik.
Zo ga ik het ook timen denk ik.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik denk dat die vaste contracten pas interessant worden vlak na de zomer. Je weet nu al dat die firma list en bedrog bedrijven zoals Eneco en Vatenfall hun prijzen weer omhoog gaan gooien richting de winter. Dus vlak voor die tijd iets vasts af sluiten loont dan beter.
Ik zie 'm niet.quote:
Zat voor januari op de 61 kuubquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2 jaar terug zat ik in januari nog op ruim 200 m3 gas en nu onder de 150 m3, en alsnog flink duurder uit
quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Even gekeken voor maart, mijn doodvriezerij heeft 7 euro opgeleverd, tarief staat nu op 163. Snap er geen kut van, want de tarieven zijn verdubbeld, m'n verbruik is gehalveerd, en toch betaal ik ruim het dubbele van vorig jaar.
quote:Februari 2023 ¤ 454,00
Stroom 132 kWh ¤ 95,00
Gas 105 m³ ¤ 359,00
Februari 2022 ¤ 166,00
Stroom 125 kWh ¤ -4,00
Gas 119 m³ ¤ 170,00
Verschil
¤ 288,00
quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat voor januari op de 61 kuubDat kostte me 115 euro incl prijsplafond. Klopt toch niet als dat dan 1,45 per kuub is.
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | Januari Gas Variabele kosten 145 m³ ¤ 467,00 Vaste kosten 31 dgn ¤ 23,00 Stroom Variabele kosten 243 kWh ¤ 203,00 Vaste kosten 31 dgn ¤ -17,00 Totaal ¤ 676,00 Febuari Gas Variabele kosten 107 m³ ¤ 344,00 Vaste kosten 27 dgn ¤ 20,00 Stroom Variabele kosten 228 kWh ¤ 191,00 Vaste kosten 28 dgn ¤ -15,00 Totaal ¤ 540,00 |
Komt die Rus straks weer rotzooi op het strand gooienquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:03 schreef bitterbal het volgende:
Ben gewoon moe van dat strand opruimen
Nah dan pak ik emquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt die Rus straks weer rotzooi op het strand gooien
Kijk dit verschil kan toch niet. Ik betaal zowat 100 meer.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:04 schreef Karzai het volgende:
In de app van vattenfall wordt het prijsplafond nog niet meegerekend. Ik betaal nu 78 p/m
quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]Wat heeft dat dan met arm te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Die 'valt' dan straks ook opeens plots van een boot. Zijn Russen wel gewendquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt die Rus straks weer rotzooi op het strand gooien
quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]Derp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat ze niet perse het ledemaat bedoelen.quote:Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ligt er nu helemaal geen zand meer?quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:03 schreef bitterbal het volgende:
Ben gewoon moe van dat strand opruimen
In januari 22m3 gebruikt, kosten 91 euro zonder prijsplafond dusquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk dit verschil kan toch niet. Ik betaal zowat 100 meer.
Ik heb nu een termijnbedrag van 158. Maar als ik zie wat het verbruik nu is dan zit ik met het prijsplafond rond de 200 terwijl dit de duurste maanden zijn vanwege het hoge gasverbruik. Alleen geen zin om het aan te passen, was vorig jaar toch wel een beetje huilen toen ik nog even 600 euro moest bijleggen bij de eindafrekeningquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk dit verschil kan toch niet. Ik betaal zowat 100 meer.
Neen. Biljetjesgebrekquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Derp.
[..]
Denk dat ze niet perse het ledemaat bedoelen.
Mooi geëgaliseerd en bestraat zodat je ook niet heel de tijd dat zand overal tussen hebt zittenquote:
Ja ok goed puntquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Derp.
[..]
Denk dat ze niet perse het ledemaat bedoelen.
dat ga ik morgen doenquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mooi geëgaliseerd en bestraat zodat je ook niet heel de tijd dat zand overal tussen hebt zitten
Ik kreeg 600 terug, daarom snap ik niet dat ik met gehalveerd verbruik nog steeds meer kwijt benquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nu een termijnbedrag van 158. Maar als ik zie wat het verbruik nu is dan zit ik met het prijsplafond rond de 200 terwijl dit de duurste maanden zijn vanwege het hoge gasverbruik. Alleen geen zin om het aan te passen, was vorig jaar toch wel een beetje huilen toen ik nog even 600 euro moest bijleggen bij de eindafrekening
Gewoon om je te kutten waarschijnlijk. Gok dat als straks mensen de eerste jaarafrekeningen gaan krijgen met het prijsplafond er in verwerkt dat het tig keer misgaat en we weer het volgende schandaal hebbenquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg 600 terug, daarom snap ik niet dat ik met gehalveerd verbruik nog steeds meer kwijt ben
Wat nou weer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag de overheid weer bijspringen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon om je te kutten waarschijnlijk. Gok dat als straks mensen de eerste jaarafrekeningen gaan krijgen met het prijsplafond er in verwerkt dat het tig keer misgaat en we weer het volgende schandaal hebben
quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat nou weer!
Ja wel een beetje laat nu heaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dan hoop ik dat het dan wel wat warmer weer is, met dit weer vernagel jequote:Op donderdag 2 maart 2023 10:23 schreef kwiwi het volgende:
Weekje vrij genomen in maart, kan ik mooi het nieuwe terras gaan aanleggen in de tuin
Die zijn weer overbelast waardoor het jaren duurt om recht te trekken met dan over 5 jaar een rapport wat er allemaal is misgegaanquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag de overheid weer bijspringen.
Goede kleding en handschoenenquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het dan wel wat warmer weer is, met dit weer vernagel je
Je kan veel zeggen van de Nederlandse overheid, maar ze zijn wel meesters in administratie en daarmee banen creërenquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zijn weer overbelast waardoor het jaren duurt om recht te trekken met dan over 5 jaar een rapport wat er allemaal is misgegaan
Rutte kan dan niet direct reageren op het rapport waarin staat dat hij als eindverantwoordelijke weer helemaal niets heeft gedaan om het te fiksen. Moeilijk, moeilijk allemaal, we hebben het er later wel over. Die gaat weer ruttelen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zijn weer overbelast waardoor het jaren duurt om recht te trekken met dan over 5 jaar een rapport wat er allemaal is misgegaan
Huuuuh!! Flink uit de buurt blijven van die blagen dus. Heeft er al iemand jeuk hier?quote:Het aantal mensen met schurft groeit weer. De piek is op z'n hoogst sinds begin december. Momenteel hebben 42 op de 100.000 mensen last van de huidziekte, meldt onderzoeksinstituut Nivel. Er zijn opvallend veel besmettingen onder kinderen tussen de nul tot vier jaar in Overijssel.
Wordt nog drie keer herkozen want ja, wie anders.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Rutte kan dan niet direct reageren op het rapport waarin staat dat hij als eindverantwoordelijke weer helemaal niets heeft gedaan om het te fiksen. Moeilijk, moeilijk allemaal, we hebben het er later wel over. Die gaat weer ruttelen.
Het ene overijssel is het andere niet hea. Zal wel in de bible belt zijn en zoquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Huuuuh!! Flink uit de buurt blijven van die blagen dus. Heeft er al iemand jeuk hier?
Straks hebben die wappies nog gelijk met hun gekerm over een dictatuur. Gewoon een vrijwillige dictatuur dit.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt nog drie keer herkozen want ja, wie anders.
Was eerst onder studenten dus ik weet niet wat die hebben uitgevroten.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Huuuuh!! Flink uit de buurt blijven van die blagen dus. Heeft er al iemand jeuk hier?
Hmm, ja, Rijssen of zo.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het ene overijssel is het andere niet hea. Zal wel in de bible belt zijn en zo
Nou iedereen die daar een kwart seconde over nadenkt weet het welquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was eerst onder studenten dus ik weet niet wat die hebben uitgevroten.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was eerst onder studenten dus ik weet niet wat die hebben uitgevroten.
quote:Volgens Hooiveld is die toename te verklaren door een uitbraak in Overijssel. Mogelijk heeft een jong kind schurft opgelopen en de ziekte verspreid op een peuterspeelzaal. Ook zien we meer registraties van schurft bij volwassenen in die provincie.
Konijn, poos niet gezienquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het dan wel wat warmer weer is, met dit weer vernagel je
Wil het niet weten.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou iedereen die daar een kwart seconde over nadenkt weet het wel
Nou ja indirect wel.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:36 schreef bitterbal het volgende:
dacht juist dat we lichter werden omdat we hier minder dicht op de zon zitten
Knappe god die dáár druk mee isquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is de straf van God. Ze zullen wel teveel op zondag naar de TV hebben gekeken.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:36 schreef bitterbal het volgende:
dacht juist dat we lichter werden omdat we hier minder dicht op de zon zitten
ja toch. minder dicht bij de evenaar?quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:38 schreef Recce het volgende:
[..]Hier in Europa zitten we verder van de zon af dan in Thailand?
Heb sinds een paar dagen wel een grote jeukende rode plek op mijn bovenarmquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:30 schreef Recce het volgende:
[..]
rip grmblquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb sinds een paar dagen wel een grote jeukende rode plek op mijn bovenarmOok precies op de plek waar de vaccinaties zijn gezet
Dan zou jij met je sushi consumptie inmiddels donker moeten zijn dan in Centraal-Afrikaquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:35 schreef bitterbal het volgende:
nu.nl We werden langzaam wit door de opkomst van de landbouw.
De moderne mens ontstond zo’n 300.000 jaar geleden in Afrika en verspreidde zich vervolgens over de hele wereld. 14.000 tot 8.000 jaar geleden werd de huidskleur van oermensen in West-Europa lichter.
Door de landbouw aten we namelijk minder vis. De theorie is dat oermensen daardoor een vitamine D-tekort kregen, die gecompenseerd werd met een lichte huid. Een lichte huid zorgt namelijk voor een betere aanmaak van vitamine D door de zon.
Dat de eerste moderne mensen een donkere huidskleur hadden is overigens geen nieuwe conclusie. Een nieuw groot wetenschappelijk DNA-onderzoek van oermensen bevestigt die conclusie nu wel.
Swipe mee voor foto’s van botresten die zijn gebruikt in het DNA-onderzoek. 👈
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
ja, nee. Dit maakt niets uit. Alleen al de ellipsvormigheid van de baan van de aarde om de zon heft dat effect ruimschoots op.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja toch. minder dicht bij de evenaar?
Minder zonuren eerder. De zon is even verquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, nee. Dit maakt niets uit. Alleen al de ellipsvormigheid van de baan van de aarde om de zon heft dat effect ruimschoots op.
quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zou jij met je sushi consumptie inmiddels donker moeten zijn dan in Centraal-Afrika
De zon staat 150 miljoen kilometer van ons vandaan, dan zijn die paar kilometers verschil op aarde ook niet echt de moeite voor onderscheidquote:
Die ben ik nog niet tegengekomen, maar we krijgen de gekste dingenquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:36 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)en-oude-spullen.html
@:Karzai
Ja, maar de afstand tussen de zon en de aarde is 150 miljoen kilometer. Die paar duizend kilometer die je rond de evenaar dichter bij de zon bent, gaat het verschil niet maken.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja het is natuurlijk wel zo dat door vitamine D tekort mensen lichter zijn geworden zodat ze het zonlicht beter kunnen opnemen voor de productie er van. Maar denk dat minder zonuren op een dag daar meer invloed op hebben dan minder vis om heel eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:42 schreef bitterbal het volgende:
maar van de vis had ik nog nooit gehoord
Door allerlei ingewikkeldheden is het aantal uren daglicht juist het grootst rond de poolcirkel en het kleinst bij de evenaar.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Minder zonuren eerder. De zon is even ver
Zien ze er verdacht uit?quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:50 schreef bitterbal het volgende:
zijn nieuwe mensen gekomen in het hotel , geen russen, weet niet welke taal. iets noors ofzo
Tijdje druk geweest en met vakantie geweestquote:
Zag laatst nog een hoop Noren.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:50 schreef bitterbal het volgende:
zijn nieuwe mensen gekomen in het hotel , geen russen, weet niet welke taal. iets noors ofzo
quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee erg witmaar goed om iets anders te horen dan russisch
Straks rood.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee erg witmaar goed om iets anders te horen dan russisch
quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zag laatst nog een hoop Noren.
Ik kwam eigenlijk voor klapschaatsen
@:haags
ff aanpappen met zo'n vikingquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm valt mee, kan er geen kaas van maken nog
Zit je de hele tijd af te luisteren?quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm valt mee, kan er geen kaas van maken nog
zit op het balkon en zij in het zwembadquote:
kom ik net vandaan :pquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga toch gewoon lekker in dat zand liggen meisje
Misschien moet je er iets van Google Translate op loslaten zodat je het wel kunt volgen?quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zit op het balkon en zij in het zwembaddus kan ze makkelijk horen maar herken eigenlijk vrijwel niets aan de taal , zou zomaar dat ze uit litouwen komen ofzo
Die zijn alvast gevlucht voor Poetin.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:03 schreef bitterbal het volgende:
vreemd genoeg zitten er hier best veel mensen uit litouwen op het eiland voor lange tijd
nou ja relatief gezien, hoorde 25 mensen
Zijn toch veel te jongquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn net wegga toch geen fotos maken
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk mijn leeftijd zo zien ze er uit
Estland , zijn dat vrienden van de russen?
Nee, daar haten ze Rusland.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Niemand is vrienden van de russen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan hebben ze hier het vast naar hun zinquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:09 schreef Recce het volgende:
[..]Nee! Nou ja, er woont een Russische minderheid in Estland. De rest is erg anti-Russisch.
testjenen toch wel ? of hoe je dat ook schrijftquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Niemand is vrienden van de russen.
Die zijn zo hard kapotgebombardeerd door de Russen, dat er alleen nog idioten als Kadyrov over zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
testjenen toch wel ? of hoe je dat ook schrijft
Ja, dan is het wel duidelijk dat het normale mensen zijn en geen Ruslandliefhebbers.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:11 schreef bitterbal het volgende:
ik vroeg ze welke taal ze spraken en gelijk vroegen ze of ze te luid waren
raar taaltje welquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dan is het wel duidelijk dat het normale mensen zijn en geen Ruslandliefhebbers.
Bloed laten prikken bij een arts.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:17 schreef bitterbal het volgende:
weten jullie hoe je achter je bloedtype kan komen? staat dat ergens gereigstreerd?
ja maar dat heb ik in het verleden wel laten doen al. of nog een keer specifiek voor deze reden?quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bloed laten prikken bij een arts.
Dat is wel mutually exclusive idd jaquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dan is het wel duidelijk dat het normale mensen zijn en geen Ruslandliefhebbers.
Dan vragen of ze dat druppeltje van 20 jaar terug nog hebben, dat kan ookquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat heb ik in het verleden wel laten doen al. of nog een keer specifiek voor deze reden?
ze testen dat niet automatisch dus? zal ik het nog wel een keer vragen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan vragen of ze dat druppeltje van 20 jaar terug nog hebben, dat kan ook
Straks begint WW3 daar in het zwembad.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:19 schreef bitterbal het volgende:
ah de spraakzame rus gaat weer zwemmen
A+quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze testen dat niet automatisch dus? zal ik het nog wel een keer vragen.
weten jullie wat je bloedtype is?
ja de letlanders zijn naar hun kamer en de russen komen naar buitenquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks begint WW3 daar in het zwembad.
Neequote:Op donderdag 2 maart 2023 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
O- vgmquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke dus het is niet zo raar om het niet te weten.quote:
Laat eens even testen dan, moet natuurlijk wel weten aan wie ik bloed kan vragen in geval van noodquote:
Ik weet ook niet wat mijn bloedtype is, maar het staat vast in het dossier van de huisarts. En voor een bloedtransfusie of zoiets, testen het sowieso nog een keer, dacht ik.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het waren toch Esten?quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja de letlanders zijn naar hun kamer en de russen komen naar buiten
Weet je wel wat de Baltische staten zijn?quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh jajeetje zit ik het verkeerde land te googlen
Estland, Letland en Litouwen?quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet je wel wat de Baltische staten zijn?
ja rustland wil zoveel. engnekkenquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:26 schreef Recce het volgende:
[..]Die zitten nu bij de EU en de NAVO. Rusland wil ze eigenlijk wel 'terug'.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]wat is de rhesusfactor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]bloedgroep mattieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
fun fact:quote:
Staat ook altijd op rally-auto's en zo.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
fun fact:
in heel veel motor pakken zit een label ingenaaid in bv. de rits waarin je je bloedgroep kan invullen
ah, nooit gewetenquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staat ook altijd op rally-auto's en zo.
[ afbeelding ]
Wordt tegenwoordig iig niet meer standaard geregistreerd (tenzij je regelmatig bloed nodig hebt oid)quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:35 schreef Karzai het volgende:
Zou het niet weten, denk de huisarts wel.
ah Karzai gaat naar de tietenbarquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:36 schreef Karzai het volgende:
Bijna weekend , broek uit, tetten bloot op je hoofd
Wacht wat?quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:49 schreef RockNijntje het volgende:
dat we regelmatig hamburgers bij elkaar in de brievenbus stopten na het uitgaan
Geen idee meer hoe dat ontstond eigenlijk. Waarschijnlijk omdat een van ons in een groepsgesprek stuurde dat we bij de McDonald's waren na het uitgaan en de ander toen jaloers was omdat 'ie niet mee wasquote:
Precies, achteraf gezien hadden we er net zo goed een paar kunnen laten liggen voor de bewoners na onsquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja die McDonalds dingen blijven toch goed tot ver na de eeuwigheid dus dan maakt het niet uit ook
Voorlopig niet naar de Jumbo dus. Ik vind het altijd weer een verrassing dat ze ook kattenvoer maken trouwens.quote:Bij Jumbo zijn veel artikelen van Mars en Nestlé niet of maar beperkt beschikbaar. Onder meer Nescafé-koffie, Mars-repen, M&M's en Whiskas-kattenvoeding zijn op veel plekken niet te krijgen, ook niet online. Waarom de producten niet verkrijgbaar zijn, melden de bedrijven niet. Mogelijk is onenigheid over prijsverhogingen de oorzaak.
ja ik ookquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Voorlopig niet naar de Jumbo dus. Ik vind het altijd weer een verrassing dat ze ook kattenvoer maken trouwens.
Dus daarom smaakte m'n laatste Mars naar zalm.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Voorlopig niet naar de Jumbo dus. Ik vind het altijd weer een verrassing dat ze ook kattenvoer maken trouwens.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus daarom smaakte m'n laatste Mars naar zalm.
Kun jij een voorbeeld aan nemen met je koekjesquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:59 schreef bitterbal het volgende:
@:budapestenaar
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
ben wel snel maar niet zo snelquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun jij een voorbeeld aan nemen met je koekjes
Beetje oefenen. Misschien kun je zo’n Balt vragen of hij je af en toe een koekje kan toestoppen?quote:
geeft denk ik wat verkeerde hintsquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje oefenen. Misschien kun je zo’n Balt vragen of hij je af en toe een koekje kan toestoppen?
Zijn de Esten niet datebaar?quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geeft denk ik wat verkeerde hints
Volgende aflevering: "Berige Bal Balt Baltische Bokkepootjes Bij Burma!"quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje oefenen. Misschien kun je zo’n Balt vragen of hij je af en toe een koekje kan toestoppen?
Eerlijk: Eenvoudige Esten Ergeren Erudiete En Eloquente Egyptische.quote:
nee joh ze ergeren mij helemaal niet, waren erg vriendelijkquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerlijk: Eenvoudige Esten Ergeren Erudiete En Eloquente Egyptische.
weet niet of ik die al heb gezien op het eilandquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:32 schreef Karzai het volgende:
Zijn de EStse vrouwen ook van die pornopopjes?
De afgelopen twee dagen ben ik na het werk gelijk in slaap gevallen (voor het avondeten).quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:32 schreef kwiwi het volgende:
Ben zo moeEn helemaal klaar met zoveel presentaties geven en menselijke interactie
Heb weekend nodig.
ik heb een visbordje gegeten aan het strandquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:00 schreef kwiwi het volgende:
Nomnom, gegrilde kip met avocado en tomaat salsa
Die zijn bezig met werken?quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:39 schreef gianni61 het volgende:
Er is hier geen radio op de afdeling.
Hoe kunnen mensen zo leven?
Zit je daar alleen in stilte met typgeluiden?quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:39 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb echt een hekel aan radio op kantoor.. als het niet m'n smaak is ben ik er alleen maar door afgeleidquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:39 schreef gianni61 het volgende:
Ja, maar goed. Morgen maar oortjes meenemen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit je daar alleen in stilte met typgeluiden?
Ik kan echt heel slecht tegen stiltequote:Op donderdag 2 maart 2023 12:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan radio op kantoor.. als het niet m'n smaak is ben ik er alleen maar door afgeleid
Ik vind stilte nog vervelender dan slechte muziekquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan radio op kantoor.. als het niet m'n smaak is ben ik er alleen maar door afgeleid
Zal ook wel een boekje van honderdmiljoenmiljard zijnquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou mijn schrijfboekje is binnen hoor![]()
Een groene kartonnen doos,
met daarin (behalve wat luchtzakken, een kaartje en twee ministroopwafels) een stuk vloeipapier
met daarin een fraai bruin stuk inpakpapier
met daarin een celofanen hoesje
met daarin (behalve NOG een cellofanen hoesje en twee papiertjes) een kartonnen omslag
met daarin een katoenen foudraaltje
met daarin een leren kaftje
met daarin het schrijfboekje![]()
[ afbeelding ]
Laat niemand denken dat er te weinig verpakkingsmateriaal in de oceaan terecht komt heujjj
net dat hele strand opgeruimdquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
met daarin (behalve wat luchtzakken, een kaartje en twee ministroopwafels) een stuk vloeipapier
met daarin (behalve NOG een cellofanen hoesje en twee papiertjes) een kartonnen omslag
[ afbeelding ]
Laat niemand denken dat er te weinig verpakkingsmateriaal in de oceaan terecht komt heujjj
Nou ja omgerekend wel zo'n honderd gulden ja. Vooral door dat leertjequote:Op donderdag 2 maart 2023 12:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal ook wel een boekje van honderdmiljoenmiljard zijn
Je had ook bij de action een schrijfboekje voor 42 cent kunnen halenquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja omgerekend wel zo'n honderd gulden ja. Vooral door dat leertje
Ja dat kan altijd nogquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had ook bij de action een schrijfboekje voor 42 cent kunnen halen
nu nog een vulpen, onnie @kwiwiquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wel al een mooi rondje gemaakt over het nieuwe industrieterreinquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:50 schreef LTVDK het volgende:
Heb mijn avondeten maar als lunch op, energieniveau is echt matig vandaag, lopen ging ook al voor geen meter
je kan het ook de rest van je leven in je rechterhandje doen ¯\_(ツ)_/¯quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had ook bij de action een schrijfboekje voor 42 cent kunnen halen
Laatst ook een custom leren notitieboekje gekocht voor 40 ekkenquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja omgerekend wel zo'n honderd gulden ja. Vooral door dat leertje
nu nog een cursus Nederlandsquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Laatst ook een custom leren notitieboekje gekocht voor 40 ekken
Hebben ze daar ook uitgestrekte vlaktes en grote chemische fabrieken aan de horizon?quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier wel al een mooi rondje gemaakt over het nieuwe industrieterrein
neequote:Op donderdag 2 maart 2023 12:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
gepersonaliseerd is dat beter?
Het is een boekje met papier voor random notities, waarom zou je daar zoveel aan uitgevenquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je kan het ook de rest van je leven in je rechterhandje doen ¯\_(ツ)_/¯
Nou valt mee maar dit sloeg echt alles. Ging het water in en werd aangevallen door een groot plastic zeilquote:
Nee, daar zit ik nu wat verder vanaf.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook uitgestrekte vlaktes en grote chemische fabrieken aan de horizon?
Omdat het kan?quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een boekje met papier voor random notities, waarom zou je daar zoveel aan uitgeven
Oh vliegveld is wel leuk, hier alleen een laagvliegroute voor de traumaheli's en militaire meukquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, daar zit ik nu wat verder vanaf.
Hier wel waterbuffers en een vliegveld
Omdat ik dat fijn vind en er blij van wordquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een boekje met papier voor random notities, waarom zou je daar zoveel aan uitgeven
Mja ik kan daar slecht tegen dat al die troep gewoon in de oceaan gedumpt wordt en niemand zijn verantwoordelijkheid daarvoor neemt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou valt mee maar dit sloeg echt alles. Ging het water in en werd aangevallen door een groot plastic zeildus k dat weggooien maar ja toen zag k meer natuurlijk
waarom moet iemand zich daarvoor verdedigenquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Paar veel te dure auto garages ook. Leuk om naar te kijken en weten dat ik er nooit binnen zal stappenquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh vliegveld is wel leuk, hier alleen een laagvliegroute voor de traumaheli's en militaire meuk
Dat is het belangrijkstequote:Op donderdag 2 maart 2023 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat ik dat fijn vind en er blij van word
Ja tis echt absurd. En vrijwel niemand intereseerde het ook. Ze gaan er gewoon tussen liggenquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja ik kan daar slecht tegen dat al die troep gewoon in de oceaan gedumpt wordt en niemand zijn verantwoordelijkheid daarvoor neemt.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:54 schreef FranticDJ het volgende:
al is een gepersonaliseerde cursus wel wat dan
Het was dan ook geen aanvalquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waarom moet iemand zich daarvoor verdedigen
Wat overigens het antwoord is op ongeveer elke vraag die begint met "Waarom doe je.."quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat ik dat fijn vind en er blij van word
Ordinair meisje ben je ook he. Bah bah.quote:
En zeker af en toe wat schimmige figuren die contant komen afrekenenquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Paar veel te dure auto garages ook. Leuk om naar te kijken en weten dat ik er nooit binnen zal stappen
quote:Zondag 5 maart organiseert Speeltuinvereniging Kindervreugd weer een bierproeverij en dit keer in combinatie met een wijnproeverij.
Godver die hebben we hier in de buurt ookquote:
Vast wel. Een normale bank laat je niet meer genoeg geld overschrijven om een Bentley mee te kunnen nemenquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En zeker af en toe wat schimmige figuren die contant komen afrekenen
Leuks voor de kidsquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:59 schreef LTVDK het volgende:
Zat even door de bode te bladeren, zag ik dit bij de evenementenagenda staan. Dit klinkt op zoveel manieren echt vreselijk fout
[..]
Dat klinkt echt alsof Jos B daar ook gezellig op bezoek komtquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godver die hebben we hier in de buurt ook
Nee dan zeggen ze dat het saldo ontoereikend isquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vast wel. Een normale bank laat je niet meer genoeg geld overschrijven om een Bentley mee te kunnen nemen
Komt wel dichtbij zo.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:59 schreef LTVDK het volgende:
Zat even door de bode te bladeren, zag ik dit bij de evenementenagenda staan. Dit klinkt op zoveel manieren echt vreselijk fout
[..]
Deze is in Helwijkquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij zo.
[ afbeelding ]
Deze naast de Oude begraafplaats. Same same but differentquote:
Ja is ook een beetje onduidelijk waar die naam nu precies vandaan komtquote:
quote:Helwijk heeft zijn oorsprong in het in 1811 gestichte Fort de Hel. De Fransen bouwden hier in 1811 het Fort "l'Enfer", voor de verdediging van Willemstad bij een eventuele Engelse invasie. Dit fort werd in 1813 omgedoopt in de huidige naam.
Wat vind je daar onduidelijk aan eigenlijk?quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is ook een beetje onduidelijk waar die naam nu precies vandaan komt
[..]
Nou waar de naam vandaan komt wel, maar niet waarom die Fransen het destijds bestempelden als 'de hel'quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat vind je daar onduidelijk aan eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |