ah, nooit gewetenquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staat ook altijd op rally-auto's en zo.
[ afbeelding ]
Wordt tegenwoordig iig niet meer standaard geregistreerd (tenzij je regelmatig bloed nodig hebt oid)quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:35 schreef Karzai het volgende:
Zou het niet weten, denk de huisarts wel.
ah Karzai gaat naar de tietenbarquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:36 schreef Karzai het volgende:
Bijna weekend , broek uit, tetten bloot op je hoofd
Wacht wat?quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:49 schreef RockNijntje het volgende:
dat we regelmatig hamburgers bij elkaar in de brievenbus stopten na het uitgaan
Geen idee meer hoe dat ontstond eigenlijk. Waarschijnlijk omdat een van ons in een groepsgesprek stuurde dat we bij de McDonald's waren na het uitgaan en de ander toen jaloers was omdat 'ie niet mee wasquote:
Precies, achteraf gezien hadden we er net zo goed een paar kunnen laten liggen voor de bewoners na onsquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja die McDonalds dingen blijven toch goed tot ver na de eeuwigheid dus dan maakt het niet uit ook
Voorlopig niet naar de Jumbo dus. Ik vind het altijd weer een verrassing dat ze ook kattenvoer maken trouwens.quote:Bij Jumbo zijn veel artikelen van Mars en Nestlé niet of maar beperkt beschikbaar. Onder meer Nescafé-koffie, Mars-repen, M&M's en Whiskas-kattenvoeding zijn op veel plekken niet te krijgen, ook niet online. Waarom de producten niet verkrijgbaar zijn, melden de bedrijven niet. Mogelijk is onenigheid over prijsverhogingen de oorzaak.
ja ik ookquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Voorlopig niet naar de Jumbo dus. Ik vind het altijd weer een verrassing dat ze ook kattenvoer maken trouwens.
Dus daarom smaakte m'n laatste Mars naar zalm.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Voorlopig niet naar de Jumbo dus. Ik vind het altijd weer een verrassing dat ze ook kattenvoer maken trouwens.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus daarom smaakte m'n laatste Mars naar zalm.
Kun jij een voorbeeld aan nemen met je koekjesquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:59 schreef bitterbal het volgende:
@:budapestenaar
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
ben wel snel maar niet zo snelquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun jij een voorbeeld aan nemen met je koekjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |