SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart! 18:00!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Is dat een soort Baywatch maar dan met 600-lbs body's ipv beachbodiesquote:
quote:Inflatie in Nederland in februari toegenomen tot 8 procent
Het tempo waarin de prijzen in Nederland stijgen is in februari toegenomen ten opzichte van een maand eerder. Veel boodschappen werden vorige maand weer duurder dan in januari. Ook de prijzen van industriële goederen gingen harder omhoog.
Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) meldt in een zogenoemde 'snelle eerste raming' dat de inflatie vorige maand is uitgekomen op 8 procent. In januari daalde de inflatie nog tot 7,6 procent op jaarbasis, van 9,6 procent in december.
De algehele inflatie laat in februari echter voor het eerst een opleving zien na drie maanden van dalingen op rij. Dat kwam mede doordat dagelijkse boodschappen opnieuw duurder werden.
De gemiddelde prijstoename van producten in de supermarkten bedroeg vorige maand 15,1 procent, tegen 14,5 procent in januari. De prijzen van industriële goederen gingen met 8,7 procent omhoog, tegen 8,1 procent in januari.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)s-consumentenprijzen
Het is wel te merken ja, ik hield vorig jaar meer over terwijl ik netto zo'n 1500 minder verdiende.quote:
Ja heb het idee dat het bij veel producten wel meer dan 15% is gestegenquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is wel te merken ja, ik hield vorig jaar meer over terwijl ik netto zo'n 1500 minder verdiende.
Das wel flink verschil dan jaquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is wel te merken ja, ik hield vorig jaar meer over terwijl ik netto zo'n 1500 minder verdiende.
Ook allemaal weer de schuld van de kerk dusquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijkdan, zeer boeiend leesvoer![]()
[ afbeelding ]
Boodschappen merk ik het ook het meest bij.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb het idee dat het bij veel producten wel meer dan 15% is gestegen
Ja benzine is al een tijdje redelijk stabiel, wel wat aan de hoge kant maar niet meer dat die elke dag 5 cent duurder isquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Boodschappen merk ik het ook het meest bij.
Doen ook goeie dingenquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook allemaal weer de schuld van de kerk dus
Met mijn leaseauto zijn die kosten onzichtbaar.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja benzine is al een tijdje redelijk stabiel, wel wat aan de hoge kant maar niet meer dat die elke dag 5 cent duurder is
Ik heb het niet heel exact berekend en het zijn maar grove schattingen. Maar het valt me als ik naar de grafiek in de Rabo-app kijk gewoon op dat die harder steeg met mijn lagere loon, terwijl ik echt niet meer aan het consumeren geweest benquote:
Vind het vooral qua energiekosten lastig in te schatten wat ik daar straks daadwerkelijk aan kwijt ben. Die maandoverzichten van de Vattenfal staan nog de volle prijzen op met daaronder een notitie van 'in deze berekening is het prijsplafond nog niet meegenomen'. Dus dan staat er dat ik voor 450 euro aan gas heb verbruikt terwijl dat in werkelijkheid dan ongeveer de helft zal zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met mijn leaseauto zijn die kosten onzichtbaar.
De puuz0l van morgen kun je ook al wel maken eigenlijkquote:
Ja je merkt het vooral goed in de dagdagelijkse dingen als boodschappen goed. Eenmalige uitgaven zoals kleding en dergelijke valt het wel mee, zeker omdat je vaak spul in de uitverkoop kunt kopen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb het niet heel exact berekend en het zijn maar grove schattingen. Maar het valt me als ik naar de grafiek in de Rabo-app kijk gewoon op dat die harder steeg met mijn lagere loon, terwijl ik echt niet meer aan het consumeren geweest ben. Ik dacht eerst dat ik gek was en een of ander gat in mijn hand had, maar ik koop echt niet meer dingen. Alles is gewoon duurder.
Merk gewoon halverwege de maand dat ik denk 'o shit?'quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb het niet heel exact berekend en het zijn maar grove schattingen. Maar het valt me als ik naar de grafiek in de Rabo-app kijk gewoon op dat die harder steeg met mijn lagere loon, terwijl ik echt niet meer aan het consumeren geweest ben. Ik dacht eerst dat ik gek was en een of ander gat in mijn hand had, maar ik koop echt niet meer dingen. Alles is gewoon duurder.
Eerder slak dan denk ik?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |