Die zijn bezig met werken?quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:39 schreef gianni61 het volgende:
Er is hier geen radio op de afdeling.
Hoe kunnen mensen zo leven?
Zit je daar alleen in stilte met typgeluiden?quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:39 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb echt een hekel aan radio op kantoor.. als het niet m'n smaak is ben ik er alleen maar door afgeleidquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:39 schreef gianni61 het volgende:
Ja, maar goed. Morgen maar oortjes meenemen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit je daar alleen in stilte met typgeluiden?
Ik kan echt heel slecht tegen stiltequote:Op donderdag 2 maart 2023 12:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan radio op kantoor.. als het niet m'n smaak is ben ik er alleen maar door afgeleid
Ik vind stilte nog vervelender dan slechte muziekquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan radio op kantoor.. als het niet m'n smaak is ben ik er alleen maar door afgeleid
Zal ook wel een boekje van honderdmiljoenmiljard zijnquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou mijn schrijfboekje is binnen hoor![]()
Een groene kartonnen doos,
met daarin (behalve wat luchtzakken, een kaartje en twee ministroopwafels) een stuk vloeipapier
met daarin een fraai bruin stuk inpakpapier
met daarin een celofanen hoesje
met daarin (behalve NOG een cellofanen hoesje en twee papiertjes) een kartonnen omslag
met daarin een katoenen foudraaltje
met daarin een leren kaftje
met daarin het schrijfboekje![]()
[ afbeelding ]
Laat niemand denken dat er te weinig verpakkingsmateriaal in de oceaan terecht komt heujjj
net dat hele strand opgeruimdquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
met daarin (behalve wat luchtzakken, een kaartje en twee ministroopwafels) een stuk vloeipapier
met daarin (behalve NOG een cellofanen hoesje en twee papiertjes) een kartonnen omslag
[ afbeelding ]
Laat niemand denken dat er te weinig verpakkingsmateriaal in de oceaan terecht komt heujjj
Nou ja omgerekend wel zo'n honderd gulden ja. Vooral door dat leertjequote:Op donderdag 2 maart 2023 12:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal ook wel een boekje van honderdmiljoenmiljard zijn
Je had ook bij de action een schrijfboekje voor 42 cent kunnen halenquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja omgerekend wel zo'n honderd gulden ja. Vooral door dat leertje
Ja dat kan altijd nogquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had ook bij de action een schrijfboekje voor 42 cent kunnen halen
nu nog een vulpen, onnie @kwiwiquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wel al een mooi rondje gemaakt over het nieuwe industrieterreinquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:50 schreef LTVDK het volgende:
Heb mijn avondeten maar als lunch op, energieniveau is echt matig vandaag, lopen ging ook al voor geen meter
je kan het ook de rest van je leven in je rechterhandje doen ¯\_(ツ)_/¯quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had ook bij de action een schrijfboekje voor 42 cent kunnen halen
Laatst ook een custom leren notitieboekje gekocht voor 40 ekkenquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja omgerekend wel zo'n honderd gulden ja. Vooral door dat leertje
nu nog een cursus Nederlandsquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Laatst ook een custom leren notitieboekje gekocht voor 40 ekken
Hebben ze daar ook uitgestrekte vlaktes en grote chemische fabrieken aan de horizon?quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier wel al een mooi rondje gemaakt over het nieuwe industrieterrein
neequote:Op donderdag 2 maart 2023 12:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
gepersonaliseerd is dat beter?
Het is een boekje met papier voor random notities, waarom zou je daar zoveel aan uitgevenquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je kan het ook de rest van je leven in je rechterhandje doen ¯\_(ツ)_/¯
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |