Zijn toch veel te jongquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn net wegga toch geen fotos maken
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk mijn leeftijd zo zien ze er uit
Estland , zijn dat vrienden van de russen?
Nee, daar haten ze Rusland.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Niemand is vrienden van de russen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan hebben ze hier het vast naar hun zinquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:09 schreef Recce het volgende:
[..]Nee! Nou ja, er woont een Russische minderheid in Estland. De rest is erg anti-Russisch.
testjenen toch wel ? of hoe je dat ook schrijftquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Niemand is vrienden van de russen.
Die zijn zo hard kapotgebombardeerd door de Russen, dat er alleen nog idioten als Kadyrov over zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
testjenen toch wel ? of hoe je dat ook schrijft
Ja, dan is het wel duidelijk dat het normale mensen zijn en geen Ruslandliefhebbers.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:11 schreef bitterbal het volgende:
ik vroeg ze welke taal ze spraken en gelijk vroegen ze of ze te luid waren
raar taaltje welquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dan is het wel duidelijk dat het normale mensen zijn en geen Ruslandliefhebbers.
Bloed laten prikken bij een arts.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:17 schreef bitterbal het volgende:
weten jullie hoe je achter je bloedtype kan komen? staat dat ergens gereigstreerd?
ja maar dat heb ik in het verleden wel laten doen al. of nog een keer specifiek voor deze reden?quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bloed laten prikken bij een arts.
Dat is wel mutually exclusive idd jaquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dan is het wel duidelijk dat het normale mensen zijn en geen Ruslandliefhebbers.
Dan vragen of ze dat druppeltje van 20 jaar terug nog hebben, dat kan ookquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat heb ik in het verleden wel laten doen al. of nog een keer specifiek voor deze reden?
ze testen dat niet automatisch dus? zal ik het nog wel een keer vragen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan vragen of ze dat druppeltje van 20 jaar terug nog hebben, dat kan ook
Straks begint WW3 daar in het zwembad.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:19 schreef bitterbal het volgende:
ah de spraakzame rus gaat weer zwemmen
A+quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze testen dat niet automatisch dus? zal ik het nog wel een keer vragen.
weten jullie wat je bloedtype is?
ja de letlanders zijn naar hun kamer en de russen komen naar buitenquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks begint WW3 daar in het zwembad.
Neequote:Op donderdag 2 maart 2023 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
O- vgmquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke dus het is niet zo raar om het niet te weten.quote:
Laat eens even testen dan, moet natuurlijk wel weten aan wie ik bloed kan vragen in geval van noodquote:
Ik weet ook niet wat mijn bloedtype is, maar het staat vast in het dossier van de huisarts. En voor een bloedtransfusie of zoiets, testen het sowieso nog een keer, dacht ik.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |