Of in je oor.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die heeft eitjes gelegd in je bed
Ja preciesquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het laatste.
Het eerste is namelijk vrij pointless. Wat verwacht je? "Bedankt voor je brief, nee hij is helaas niet aangekomen"?
Die tijd heb jij toch nooit meegemaakt kindje.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Huh volgens mij gewoon het eerste hoor.
Overblijfsel van toen we nog brieven stuurden
blockquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die heeft eitjes gelegd in je bed
quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die tijd heb jij toch nooit meegemaakt kindje.
Vroeger schreef ik nog wel eens handgeschreven brieven met mijn vriendinnetje toen ze naar Eindhoven verhuisdequote:Op donderdag 2 maart 2023 16:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die tijd heb jij toch nooit meegemaakt kindje.
gisteren nogquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:41 schreef LTVDK het volgende:
Zou niet eens weten wanneer ik voor het laatst een brief met de hand heb geschreven, of zelf maar een brief per post heb verstuurd
Geile poepstamperquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja thanks 💘
Maar 14 februari is al geweest lieverd
Haags wil gewoon graag aan Frannies vulpen zittenquote:
je moet de post van je vriendin ook niet open makenquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja thanks 💘
Maar 14 februari is al geweest lieverd
can't blame himquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Haags wil gewoon graag aan Frannies vulpen zitten
Morgen heel zijn baard onder de aardbeieninkt met glittersquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Haags wil gewoon graag aan Frannies vulpen zitten
die heb ik (nog) nietquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen heel zijn baard onder de aardbeieninkt met glitters
Inuitquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n warmste trui aan maar het is negen graden buiten en ik loop rond gekleed als een eskimo. Zweet.
THATS RACISTquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n warmste trui aan maar het is negen graden buiten en ik loop rond gekleed als een eskimo. Zweet.
Persoon uit een koud oord.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
THATS RACIST![]()
Als een medemens met niet-zuiderse migratieachtergrond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |