Warm en vochtigquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:55 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week koud zonder dit zonnetje. Dat gaat kut worden.
ja maar koud is subjectief en subjectief is oordelen en oordelen is FOUTquote:
Niet clown/clownself pronouns gebruikenquote:
Lijkt me dat -10 objectief ook wel koud is.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar koud is subjectief en subjectief is oordelen en oordelen is FOUT
Stikstof bevriest bij -150 nog niet. Celsius.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt me dat -10 objectief ook wel koud is.
Persoon uit leefgebied met subarctische temperaturenquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt me dat -10 objectief ook wel koud is.
quote:
Broodje denk ikquote:
morgen hele dag buitenspelenquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:09 schreef kwiwi het volgende:
Nou, ik heb m'n 42u werken er alweer opzitten. De rest deze week is betaalde overuren
En dat op de 2e van de maand alquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:10 schreef CherryLips het volgende:
Al het geld is op, iedereen eet brood.
Nee heb mijn avondeten vanmiddag al opquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:10 schreef CherryLips het volgende:
Al het geld is op, iedereen eet brood.
Er was een laaf ontsnapt uit de Eftelingquote:Man (34) uit Kaatsheuvel steelt fiets en zwaait rond met hakbijl in Breda
Een 17-jarige jongen kreeg woensdagavond de schrik van zijn leven toen zijn fiets werd gestolen. Een 34-jarige man uit Kaatsheuvel sprong plots tevoorschijn en trok de tweewieler uit zijn handen. Het jonge slachtoffer viel daarbij op de grond en zag hoe de man rondzwaaide met een hakbijl.
https://www.bndestem.nl/b(...)l-in-breda~a528485e/
Kip Doner schotelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |