Ik heb dezelfde sojasausquote:
So ja dat is sausquote:
Ik ook niet, ik koop altijd maar gewoon wat.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb er niet veel verstand van, maar er staat een beker op
Lekkere zoute gefermenteerde meukquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik koop altijd maar gewoon wat.
Smaakt gewoon altijd naar... sojasaus en dus prima.
Ik moet binnenkort maar weer eens naar de toko.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:24 schreef LTVDK het volgende:
Is volgens mij zo'n beetje de standaard sojasaus die je in toko's kunt kopen
Gaat goed met koude rijst en vis.quote:
deze heeft de vomar ookquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:24 schreef LTVDK het volgende:
Is volgens mij zo'n beetje de standaard sojasaus die je in toko's kunt kopen
Volgens mij is dit merk ook te koop in supermarkten jaquote:
Je kunt voor ergere dingen uitgemaakt wordenquote:
Is het een Amazing Oriental met broodjeshoek?quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort maar weer eens naar de toko.
De chilisaus van mr. Wattenschijfje is op.
Ik gebruik het eigenlijk voornamelijk als basis voor de marinade van vleesquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat goed met koude rijst en vis.
Ken wel een user die daar dol op is
Heard it from a friend whoquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
zullen we REO Speedwagon opzetten?
Hoe ist eigenlijk met Truffeltje?quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kunt voor ergere dingen uitgemaakt worden
Volgens mij met een restaurant, maar het is daar druk en je weet hoe ik denk over mensen en druktequote:Op donderdag 2 maart 2023 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het een Amazing Oriental met broodjeshoek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |