SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:38 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe noem je het als @:ettovanbelgie zichzelf in chocolade dipt en zijn vriendin onverwachts opwacht?Geen vlindersurprise?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kun je zowat wel een lijndienst beginnenquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:40 schreef CherryLips het volgende:
Vlindelsupplies in het Chinees.
Hup ik mag weer naar de hel.
Doe es even normaal johquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:45 schreef Haags het volgende:
[..]
TINGELINGELING IS HET JE KUT OF KIBBELING
Ik zag je langskomen op feesboekquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je zowat wel een lijndienst beginnen
Raar sausje.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:45 schreef Haags het volgende:
[..]
TINGELINGELING IS HET JE KUT OF KIBBELING
Heb je gezwaaid?quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag je langskomen op feesboek
Uiteindelijk drie uur gelopen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, ja, kut. Dan moet ik ook maar even
Dat was een flinke wandeling.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, vogeltjeseiland. Even koffie met appeltaart en slagroom
Oh nou. Dan ligt het niet aan mij hoorquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja nee niks. Ik zit hier naar m'n telefoon te zwaaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |