Ja, gaat echt heel goed tussen haar en oma Azurequote:
Hmm jammer, broodje ajam pedis is zeer smakelijkquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij met een restaurant, maar het is daar druk en je weet hoe ik denk over mensen en drukte
Dat nieuwe pluisgeval van 4EBEquote:
Hebben ze dat soort dingen niet op social deal ofzo?quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ging weer even kijken of ik een nachtje in Scheveningen/ Den Haag kon slapen, maar zelfs het hostel kostte 150 euro (wel een privekamer met badkamer).
Dus daaaaaaaaaaaaaaaaag, gaan we niet doen.
Nyck de Vries World Championquote:
Aww wat liefquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gaat echt heel goed tussen haar en oma Azure![]()
Ze kan al steeds beter op haar achterpootjes staan om stukjes groenten aan te pakken en ze is gewoon te schattig voor woorden
Nederland weer veilig?quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:38 schreef UitStraling het volgende:
Klaarsels, nog een dagje en de 150-urige werkweek zit er weer op
Oh ja jou hadden we ook nog.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:38 schreef UitStraling het volgende:
volgende week even een tandje erbij dan.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:38 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:38 schreef UitStraling het volgende:
Veiliger zelfs, moest aardig wat dommerdjes de wacht aanzeggen die snode onsnuggere plannetjes hadden.quote:
ftfyquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik slaap toch ook maar 170 uur per week?
Dat is wat overdreven. Zonder jou zou het leven ook gewoon een hoorntje roomijs zijn, alleen zonder discosprinkels en vlaggetjequote:Op donderdag 2 maart 2023 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder mij zou het leven een grote zure slok karnemelk zijn.
Jij bent de slagroom op de KSC-taart.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder mij zou het leven een grote zure slok karnemelk zijn.
Per maandquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij slaapt toch ook maar 17 uur per week?
Slagroom is meh, mag ik dan de rijpe sappige mango zijn?quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent de slagroom op de KSC-taart.
dat geloof ik zoquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm jammer, broodje ajam pedis is zeer smakelijk
Slagroom in het buitenland is pas een echt mehquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slagroom is meh, mag ik dan de rijpe sappige mango zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |