Ja hoorde ook iets van vakantieveilingen of zoquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hebben ze dat soort dingen niet op social deal ofzo?
Je wil zeker door die tropische strandhoelatroela gebeten worden hmm.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slagroom is meh, mag ik dan de rijpe sappige mango zijn?
Wil je echt zo’n weïge tropische vrucht zijn die de hele dag gezapig aan een boom hangt te wiegen?quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meer meer meheer centjesquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn geld werkt voor mij ipv andersom
Klinkt wel als een betere aanpakquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn geld werkt voor mij ipv andersom
Als je er ergens ineens eentje heftig ziet wiewelen dan weet je hoe laat het isquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je echt zo’n weïge tropische vrucht zijn die de hele dag gezapig aan een boom hangt te wiegen?
Lief liksje aan mijn lelleke is ook al ruim voldoende.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je wil zeker door die tropische strandhoelatroela gebeten worden hmm.
Iewwwl.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lief liksje aan mijn lelleke is ook al ruim voldoende.
quote:
Nee aan je roomflubbeke, dat snappen wequote:
Lijkt me niet US in meer een geharde appel die Noord-Europees weer en wind doorstaatquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je echt zo’n weïge tropische vrucht zijn die de hele dag gezapig aan een boom hangt te wiegen?
Zat toevallig niks te etenquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je toevallig iets van een toetje te eten?
Met zo'n nat bruin plekje en een wurmpje.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lijkt me niet US in meer een geharde appel die Noord-Europees weer en wind doorstaat
Hallo Rachel Hazesquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk dezequote:Op donderdag 2 maart 2023 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met zo'n nat bruin plekje en een wurmpje.
Het wordt er niet beter op, heur.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met zo'n nat bruin plekje en een wurmpje.
Van mijn part maken ze daar 30.000 euro van.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:57 schreef UitStraling het volgende:
Belangrijke mensen lachen nog steeds hard om dit bedragje.
Per 01-03-2023 zijn de sanctiebedragen voor verkeersboetes verhoogd.
Het vasthouden van je mobieltje tijdens het rijden kost nu;
Auto: ¤ 389,-
Laatste keer was nog maar 300 piekquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:57 schreef UitStraling het volgende:
Belangrijke mensen lachen nog steeds hard om dit bedragje.
Per 01-03-2023 zijn de sanctiebedragen voor verkeersboetes verhoogd.
Het vasthouden van je mobieltje tijdens het rijden kost nu;
Auto: ¤ 389,-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |