Wel aardig dat je je hebt opgeofferd om te bestellen en daarom ook wat moest bestellenquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kip Doner schotel
Ja weer besteld![]()
![]()
Medebewoner wilde een Pizza bestellen maar kende Ideal niet. Vroeg of ik voor hem wilde bestellen en dat hij me dan terug zou betalen. Maar de pizza alleen was niet genoeg om het minimale bestelbedrag te halen. Aangezien ik nog boodschappen moest doen, zei ik dat ik dan ook wel voor mij zal bestellen en zo geschiedde.
Toen ik besteld had, werd ik vrijwel meteen terug gebeld door het restaurant. Hetgeen ik besteld had was niet voorradig.![]()
Dus iets anders besteld, vergeten te vragen hoe het zat met het prijsverschilMaar op het doosje van de schotel zat netjes een 2 euro muntstuk geplakt
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:57 schreef Karzai het volgende:
Vanavond pitabroodjes met kipfilet, paprika, ui, jalapeno. Knoflooksaus en shoarmasaus
Nou dat wordt een spannend avondje hoor voor je.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoi @:Haags
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoi @:Haags
[ afbeelding ]
Is ooit mijn trainer geweestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Qua basiself neemt Ruud het redelijk serieusquote:
Ik zag de voorspelling ook.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoorde vandaag een collega zeggen dat het volgende week weer gaat sneeuwen. Echt, hou op hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |