Nee ik ook nietquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat staat niet in de handleiding. Ik wist niet dat het zo riskant was!
Even een extra hoofdstuk toevoegen. Oppassen voor ontploffingsgevaar. Kijk voor bezoek aan viskraam naar vluchtroutes en schuilplaatsen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat staat niet in de handleiding. Ik wist niet dat het zo riskant was!
Maar toevoegen ho maar.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:55 schreef CherryLips het volgende:
Ama ook gevonden. Lekker stalken altijd.
Speciale rugtas meenemen om de kibbeling in te beschermen tegen ontploffingen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even een extra hoofdstuk toevoegen. Oppassen voor ontploffingsgevaar. Kijk voor bezoek aan viskraam naar vluchtroutes en schuilplaatsen.
Misschien komt er wel straling vrij.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Speciale rugtas meenemen om de kibbeling in te beschermen tegen ontploffingen.
Fukushimavis in de kibbeling.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien komt er wel straling vrij.
Vlinderpasta?quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin in Vlinder, en niet te zuinig ook
En nou de hele bups in de wok en een beetje roerenquote:
pitabroodjes in de oven, saus erop en lekker smikkelenquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nou de hele bups in de wok en een beetje roeren
Klinkt best goed eigenlijkquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
pitabroodjes in de oven, saus erop en lekker smikkelen
quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon zo achter je bureau op kantoor, totdat de schoen aan je mouw kwam schudden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |